Jak účinně upravovat feedy pro srovnávače zboží – Dita Středová & Eliška Bielková, eBRÁNA

Získejte s agenturou eBRÁNA cenné tipy, jak rozšířit inzerci na největší hráče mezi srovnávači zboží. Kam při úpravě XML feedu potřebujete zaměřit nejvíc pozornosti? A jak si poradit s požadovanými specifikacemi srovnávačů? Specialistky na online marketing Dita Středová a Eliška Bielková nám pro Mergado TV pověděly, jak vytváří úspěšné e-shopové strategie.

V rozhovoru se dozvíte:

01:12 Jak probíhá v eBRÁNĚ tvorba e-shopu?
02:11 Vytváří si klienti vlastní feedy, nebo si volí z možností pro dané srovnávače?
02:57 Jaké konkrétní služby najdou klienti v nabídce eBRÁNY?
03:39 Dokáží klienti v eBRÁNĚ pracovat s dodavatelskými feedy?
04:45 Jak v eBRÁNĚ funguje cenová politika?
05:44 Jaké možnosti expanze klientům nabízí?
07:06 Jakým způsobem dostane e-shopař produkty do správných kategorií?
07:28 Pracují v eBRÁNĚ i s analytikou ze srovnávačů?
08:08 Jakým způsobem optimalizují produkty pro srovnávače?
09:21 Jakou strategii využívají při práci s klíčovými slovy?
10:08 S jakými nejčastějšími chybami ve feedu se Eliška setkává?
11:15 Používají v eBRÁNĚ speciální aplikace na bidding či analytiku?
12:18 Jaké nejvýraznější rozdíly vnímá Dita a Eliška mezi srovnávači zboží?
14:32 Jak velkou část produktů na specializovaných srovnávačích skrývají?
16:19 Mají e-shopaři pomocí eBRÁNY možnost pracovat na kvalitě obrázků?
17:22 Na co se zaměřit při filtrování a popiscích produktů?

 

Mohlo by vás zajímat:

Jak na online expanzi do Německa – Milan Fiala, eVisions

Chcete se se svým e-shopem vydat na německý trh a ocenili byste rady od zkušených marketérů? V tom případě nepřepínejte – do studia Mergado TV jsme si pozvali specialistu na expanzi do Německa. Milan Fiala z agentury eVisions vám v rozhovoru prozradí všechno, co potřebujete znát, abyste se úspěšně prosadili na mezinárodní e-commerce.

08.07.2020
Využijte expo chytře: Jak propagovat stánek na e-commerce veletrhu?

Jak chytře propagovat své zboží či služby během e-commerce veletrhu? Je chytré zveřejňovat selfies z takové události na vašich sociálních sítích? Nebo nabízet pivo potenciálním zákazníkům? Využijte čas karantény na pořádnou přípravu vašeho stánku pomocí tohoto vlogu.

30.03.2020
Na co se zaměřovat při cenotvorbě – Marek Sýkora, Shockmarket

Cenotvorba je jeden z nejdůležitějších úkonů marketérů a provozovatelů e-shopů. Abychom vám přinesli odborný náhled, pozvali jsme do studia Mergado TV Marka Sýkoru z agentury Shockmarket.

20.02.2020

Přidat komentář