Jak účinně upravovat feedy pro srovnávače zboží – Dita Středová & Eliška Bielková, eBRÁNA

Získejte s agenturou eBRÁNA cenné tipy, jak rozšířit inzerci na největší hráče mezi srovnávači zboží. Kam při úpravě XML feedu potřebujete zaměřit nejvíc pozornosti? A jak si poradit s požadovanými specifikacemi srovnávačů? Specialistky na online marketing Dita Středová a Eliška Bielková nám pro Mergado TV pověděly, jak vytváří úspěšné e-shopové strategie.

V rozhovoru se dozvíte:

01:12 Jak probíhá v eBRÁNĚ tvorba e-shopu?
02:11 Vytváří si klienti vlastní feedy, nebo si volí z možností pro dané srovnávače?
02:57 Jaké konkrétní služby najdou klienti v nabídce eBRÁNY?
03:39 Dokáží klienti v eBRÁNĚ pracovat s dodavatelskými feedy?
04:45 Jak v eBRÁNĚ funguje cenová politika?
05:44 Jaké možnosti expanze klientům nabízí?
07:06 Jakým způsobem dostane e-shopař produkty do správných kategorií?
07:28 Pracují v eBRÁNĚ i s analytikou ze srovnávačů?
08:08 Jakým způsobem optimalizují produkty pro srovnávače?
09:21 Jakou strategii využívají při práci s klíčovými slovy?
10:08 S jakými nejčastějšími chybami ve feedu se Eliška setkává?
11:15 Používají v eBRÁNĚ speciální aplikace na bidding či analytiku?
12:18 Jaké nejvýraznější rozdíly vnímá Dita a Eliška mezi srovnávači zboží?
14:32 Jak velkou část produktů na specializovaných srovnávačích skrývají?
16:19 Mají e-shopaři pomocí eBRÁNY možnost pracovat na kvalitě obrázků?
17:22 Na co se zaměřit při filtrování a popiscích produktů?

 

Mohlo by vás zajímat:

Jak probíhala organizace osmého ročníku ShopCampu z pohledu Johany Kapošváryové?

Letošní ShopCamp se v plné síle vrátil do prostor ČVUT v Praze a opět přivítal česko-slovenskou e-commerce komunitu. Jak vzniká offline akce s ohledem na pandemická opatření? A jaké poznatky si odnesl ShopCamp tým z netradičního ročníku 2020?

30.09.2021
Poznejte blíže Biano novinky v rozhovoru s Paulínou Palíkovou

Jako mediální partneři jsme letošní ShopCamp využili naplno. Pro Mergado TV jsme natočili sérii zajímavých rozhovorů a dnes vám přinášíme další z nich. Se specialistkou Paulínou Palíkovou jsme si popovídali o nových funkcích v srovnávači Biano.

23.09.2021
Na co by si měly dát e-shopy pozor z pohledu copywritera?

Co je důležité pro e-shopy z hlediska obsahu? Jak mají vyřešit texty pro popisky a kategorie produktů? A na jaké další typy textů by se měly ještě zaměřit? Na ShopCampu 21 jsme tato a další témata probrali s Janem Novákem, copywriterem z Obsahové agentury.

14.09.2021

Přidat komentář