Rozšiřte vaše reklamy v Google Shopping na další platformy Google
Od 15. července 2019 nabídne Google možnost zobrazovat produktové a výlohové reklamy ze standardních kampaní na YouTube a v kanálu Objevit od Googlu. Díky tomu oslovíte uživatele, kteří používají tyto platformy.
Služby Objevit od Googlu a YouTube používají miliony uživatelů
O přínosu YouTube pro reklamu se toho už napsalo spoustu – existují i další možnosti, kudy oslovit potenciální zákazníky. Vloni zavedenou platformu Objevit od Googlu, která zobrazuje relevantní obsah, i když zrovna nic nehledáte, celosvětově použilo více než 8 set milionů uživatelů.
Inzerce na Objevit od Googlu a YouTube se spustí automaticky
Další kanál, na kterém může uživatel objevit vaše zboží a rovnou zde dokončit nákup, se vždycky hodí. Zvlášť když vás to nebude stát výrazné úsilí – od 15. července bude zobrazování kampaní z Google Shopping povoleno automaticky u kampaní aktivovaných pro partnerské weby ve vyhledávací síti. Reklamy v těchto kanálech budou vykazovány v rámci Obsahové sítě Google.
Pokud reklamu na těchto platformách nechcete, zrušte ji
Nechcete zobrazování reklamy na YouTube a Objevit od Googlu využívat? Od 17. června ho budete moct jednoduše zrušit.
Postup:
- V účtu Google Ads klikněte na kartu Kampaně. Zde najděte konkrétní standardní kampaň, kterou chcete z kanálů YouTube nebo Objevit na Googlu odhlásit.
- Klikněte na kartu Nastavení.
- V části Sítě vyberte Upravit.
- Zobrazování reklam z vybrané kampaně na zrušíte odškrtnutím políčka, které najdete vedle těchto služeb.
- Klikněte na Uložit.
Využijte co nejvíce kanálů, kudy oslovíte další zákazníky. Služba Objevit od Googlu je navíc stále nová a slibuje další vylepšení a větší návštěvnost. Vyzkoušejte inzerci i na ní a napište nám, co si o možnostech reklamy na této platformě myslíte.
Mohlo by vás zajímat:

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.