Rozšiřte vaše reklamy v Google Shopping na další platformy Google

Od 15. července 2019 nabídne Google možnost zobrazovat produktové a výlohové reklamy ze standardních kampaní na YouTube a v kanálu Objevit od Googlu. Díky tomu oslovíte uživatele, kteří používají tyto platformy.

Služby Objevit od Googlu a YouTube používají miliony uživatelů

O přínosu YouTube pro reklamu se toho už napsalo spoustu – existují i další možnosti, kudy oslovit potenciální zákazníky. Vloni zavedenou platformu Objevit od Googlu, která zobrazuje relevantní obsah, i když zrovna nic nehledáte, celosvětově použilo více než 8 set milionů uživatelů.

Náhled služby Objevit od Googlu. Zdroj: www.blog.google

Inzerce na Objevit od Googlu a YouTube se spustí automaticky

Další kanál, na kterém může uživatel objevit vaše zboží a rovnou zde dokončit nákup, se vždycky hodí. Zvlášť když vás to nebude stát výrazné úsilí – od 15. července bude zobrazování kampaní z Google Shopping povoleno automaticky u kampaní aktivovaných pro partnerské weby ve vyhledávací síti. Reklamy v těchto kanálech budou vykazovány v rámci Obsahové sítě Google.

Pokud reklamu na těchto platformách nechcete, zrušte ji

Nechcete zobrazování reklamy na YouTube a Objevit od Googlu využívat? Od 17. června ho budete moct jednoduše zrušit.

Postup:

  1. V účtu Google Ads klikněte na kartu Kampaně. Zde najděte konkrétní standardní kampaň, kterou chcete z kanálů YouTube nebo Objevit na Googlu odhlásit.
  2. Klikněte na kartu Nastavení.
  3. V části Sítě vyberte Upravit.
  4. Zobrazování reklam z vybrané kampaně na zrušíte odškrtnutím políčka, které najdete vedle těchto služeb.
  5. Klikněte na Uložit.

 

Využijte co nejvíce kanálů, kudy oslovíte další zákazníky. Služba Objevit od Googlu je navíc stále nová a slibuje další vylepšení a větší návštěvnost. Vyzkoušejte inzerci i na ní a napište nám, co si o možnostech reklamy na této platformě myslíte.

 

Mohlo by vás zajímat:

Jak na kód EAN a kde se vám hodí?

V obchodech se denně setkáváme s čárovými kódy, kterými je každé zboží označené, ať už jde o čokoládu nebo knihu. Čárový kód je nejčastější forma kódu EAN-13 (European Articel Number), který označuje zboží. Jak takový kód získat, kde ho potřebujete a jak ho nastavíte v Mergadu, si povíme v tomto článku.

28.09.2020
Upravte Google a Facebook formáty podle jejich aktuální specifikace

Google a Facebook do svých specifikací v minulých měsících přidaly nové elementy bez jakékoliv notifikace. To v Mergadu vedlo k tomu, že se tyto elementy u projektů, které na vstupu měly Google nebo Facebook formát, automaticky neskrývaly.

26.08.2020
Dostaňte se na globální trh s vyhledávačem Kelkoo Group

Zvažujete inzerci na Kelkoo Group? Evropský průkopník mezi srovnávači zboží přiblíží sortiment e-shopu nakupujícím v 26 zemích světa. Exportujte na něj obchod - zjednodušíte proces nákupu pro koncového zákazníka v Česku, nebo proniknete rovnou na několik trhů zároveň. Zjistěte, co všechno potřebujete ke startu na Kelkoo Group.

21.07.2020

Přidat komentář