Rozšiřte vaše reklamy v Google Shopping na další platformy Google

Článek zveřejněn 22.05.2019

Od 15. července 2019 nabídne Google možnost zobrazovat produktové a výlohové reklamy ze standardních kampaní na YouTube a v kanálu Objevit od Googlu. Díky tomu oslovíte uživatele, kteří používají tyto platformy.

Služby Objevit od Googlu a YouTube používají miliony uživatelů

O přínosu YouTube pro reklamu se toho už napsalo spoustu – existují i další možnosti, kudy oslovit potenciální zákazníky. Vloni zavedenou platformu Objevit od Googlu, která zobrazuje relevantní obsah, i když zrovna nic nehledáte, celosvětově použilo více než 8 set milionů uživatelů.

Náhled služby Objevit od Googlu. Zdroj: www.blog.google

Inzerce na Objevit od Googlu a YouTube se spustí automaticky

Další kanál, na kterém může uživatel objevit vaše zboží a rovnou zde dokončit nákup, se vždycky hodí. Zvlášť když vás to nebude stát výrazné úsilí – od 15. července bude zobrazování kampaní z Google Shopping povoleno automaticky u kampaní aktivovaných pro partnerské weby ve vyhledávací síti. Reklamy v těchto kanálech budou vykazovány v rámci Obsahové sítě Google.

Pokud reklamu na těchto platformách nechcete, zrušte ji

Nechcete zobrazování reklamy na YouTube a Objevit od Googlu využívat? Od 17. června ho budete moct jednoduše zrušit.

Postup:

  1. V účtu Google Ads klikněte na kartu Kampaně. Zde najděte konkrétní standardní kampaň, kterou chcete z kanálů YouTube nebo Objevit na Googlu odhlásit.
  2. Klikněte na kartu Nastavení.
  3. V části Sítě vyberte Upravit.
  4. Zobrazování reklam z vybrané kampaně na zrušíte odškrtnutím políčka, které najdete vedle těchto služeb.
  5. Klikněte na Uložit.

 

Využijte co nejvíce kanálů, kudy oslovíte další zákazníky. Služba Objevit od Googlu je navíc stále nová a slibuje další vylepšení a větší návštěvnost. Vyzkoušejte inzerci i na ní a napište nám, co si o možnostech reklamy na této platformě myslíte.

 

Mohlo by vás zajímat:

Jak vylepšit vlastní štítky pomocí praktických tipů od Advisia

V dnešní době plné automatizací máme například u kampaní v Google Nákupech velice omezené možnosti optimalizace. Nelze pracovat s vylučováním nerelevantních vyhledávacích dotazů nebo používat úpravy nabídek. Případová studie agentury [Advisio] radí zaměřit se na maximální kvalitu produktových dat.

07.12.2021
Jak zpřehlednit kampaně v Google Shopping pomocí custom_label

Využíváte všechny možnosti, které Google Shopping nabízí? Řiďte vaše reklamní kampaně ještě efektivněji – díky elementu custom_label seřadíte sortiment například podle sezónnosti zboží. A to se během vánoční nákupní horečky víc než hodí.

02.11.2021
Které srovnávače zboží zvednou prodeje vašeho e-shopu

Zbožové srovnávače a vyhledávače jsou dlouhodobě efektivním nástrojem inzerce. Najdete mezi nimi několik univerzálních pro začátečníky i pokročilé prodejce. Ale i takové, které zatím neznáte, a přitom vám budou umět přivést nové zákazníky. Zorientujete se v nich pomocí Mergado průvodce.

22.10.2021

Přidat komentář