Ecommerce tipy #13 – Jak na obsahový marketing #1

Obsahový marketing je rozsáhlé téma, které nabízí spoustu možností, jak lépe oslovit potenciální zákazníky. V třináctých Ecommerce tipech vám Martin Čtvrtníček z agentury BESTETO představí jeho nejčastější formy.

Posilte návštěvnost e-shopu pomocí možností obsahového marketingu

Možnosti obsahového marketingu spočívají ve vytváření autority vašeho e-shopu vůči konkurenci a budování jeho důvěryhodnosti. Provozování vlastního blogu či magazínu je dnes pro získávání publika základem. Ale co takhle udělat z vaší sekce Často kladených dotazů přidanou hodnotu a posílit s ní povědomí o vaší značce? Napadlo vás někdy, že dobře vytvořený slovníček pojmů vám může pomoct k větší návštěvnosti z neplacených výsledků vyhledávání? A to není zdaleka všechno – více návštěvníků vám umí přivést kvalitní newsletter, infografika nebo e-book. Kromě textového obsahu můžete také větší návštěvnost zacílit prostřednictvím produktových videí, videonávodů, webinářů či podcastu. Ale obsahový marketing nemusí mít pouze online formu, svoje produkty můžete dobře představit také na specializovaných seminářích či konferencích.

Téma obsahového marketingu je skutečně obsáhlé – pusťte si video a udělejte si o něm přehled. Na jeho další možnosti se Martin s Natálkou zaměří v dalším díle Ecommerce tipů.

Audiozáznam videa si pusťte na našem podcastu MergadoToGo.

 

 

Mohlo by vás zajímat:

Ecommerce tipy #12 – Jak na mailing pro e-shopy

Dvanácté Ecommerce tipy vám poradí, jak na mailing. Zjistíte, jaké jsou základní typy mailingu pro váš obchod a jaké jsou jejich možnosti. Pochopíte, proč je dobré se zákazníky často komunikovat, proč byste měli zasílat vlastní dotazníky spokojenosti nebo jakým způsobem adresáta e-mailu přimět k akci.

28.02.2019
Ecommerce tipy #11 – Jak nastavit kampaně v Ads a Sklik

V jedenáctých Ecommerce tipech s Martinem a Natálkou navážeme na předchozí díl o PPC systémech. Tentokrát si popíšeme, jak pracovat s inzertními systémy Google Ads a Sklik. Probereme, jak se člení kampaně a reklamní sestavy, čemu všemu se při nastavování kampaní věnovat a na co si dávat pozor. Na závěr nám Martin poví několik tipů, jak automatizovat kontrolu kampaní.

11.01.2019

Přidat komentář