Fotoreport: Veletrh Reshoper očima Mergada

Uplynul rok a z Ecommerce Expa se stal Reshoper. Tohoto nabitého veletrhu, který přináší to nejaktuálnější z ecommerce branže, se jako vystavovatel zúčastnilo i Mergado. Přečtěte si, jak Reshoper probíhal a jak ho hodnotíme.

Uplynul rok a z Ecommerce Expa se stal Reshoper. Tohoto nabitého veletrhu, který přináší to nejaktuálnější z ecommerce branže, se jako vystavovatel zúčastnilo i Mergado. Přečtěte si, jak Reshoper probíhal a jak ho hodnotíme.

Ačkoliv pracujeme v online prostředí, je pro nás důležitý kontakt s klienty. V průběhu roku se účastníme několika ecommerce událostí v ČR i v zahraničí. Přípravy na ně jsou pro nás rutina. Přijet na místo o den dřív, nachystat stánek a večer kulturně-gastronomický program, z něhož má Praha vždy co nabídnout.

V úterý začíná Reshoper. V Letňanech se to od rána hemží vystavovateli i návštěvníky. Jen co zapneme kávovar a nachystáme se do připravených pozic, přicházejí první zájemci o konzultace. Ty probíhají až do pozdního odpoledne. Naši konzultanti se těší zájmu spousta účastníků. Stejně je to i u vedlejšího stánku kolegů Bidding Fox.

Kromě toho, abychom návštěvníkům představili Mergado nebo probrali možnosti nastavení inzerce jeho pomocí, také sbíráme obsah pro Mergado TV. V průběhu dne máme domluveny rozhovory s několika účastníky z řad vystavovatelů, které brzy zveřejníme na našich kanálech.

Celý den to ve výstavní hale vře. Organizátoři zvládli přípravu skvěle, o nabídku a program stovky stánků se zajímá víc lidí než vloni. Vystavovatelé pokrývají celé spektrum nabídky pro správné fungování e‑shopů. Na každém kroku se potkáváme se známými z branže od velkých společností po slibně se rozjíždějící firmy. Co chvíli nás zastavuje někdo, koho zajímá, při čem všem mu Mergado usnadní práci.

I když se odpoledne přehouplo ve večer, lidí na výstavišti je stále plno. Balíme s pocitem dobře stráveného dne. Na cestě domů se shodujeme, že bylo správné se Reshoperu zúčastnit. Díky organizátorům, kolegům i návštěvníkům. Společně jsme vytvořili výraznou ecommerce událost, jejíž další pokračování má rozhodně velký smysl. A my budeme rádi u toho.

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.