Google Obrázky jsou cenný zdroj dat

Google představil důležitou změnu v adresách URL odkazů na Obrázky Google. Díky této změně se data z obrázků projevují v Google Analytics. Nabízí tím cenný zdroj informací, který vám pomůže lépe porozumět tomu, kdo na váš web přichází prostřednictvím Obrázků Google.

Nová položka

Veškerá návštěvnost z výsledků vyhledávání obrázků Google byla v Google Analytics donedávna seřazena do sekce "google / organic" v přehledech o akvizici. Data z Google Obrázků se v Analytics projevují pomocí nově přidané položky pro vyhledávání obrázků. Ta se ve zdroji zobrazuje jako "obrázky Google" a v přehledu Zdroj / médium jako "obrázky google / organic".

Data z Google Obrázků se v Analytics projevují pomocí nově přidané položky. Zdroj: www.blog.google

Změny

Nový způsob zpracování a poskytování dat proběhl plošně. Pokud nemáte filtry nastavené do vlastních sestav, žádné změny nezaznamenáte. Pokud využíváte speciální filtry či vlastní sestavy kanálů, je třeba aktualizovat nastavení, abyste tento nový zdrojový parametr mohli využívat.

Mergado tip

Pokud jste v Analytics zaznamenali nečekaný pokles či nárůst údajů, nelekejte se. Stalo se to proto, že část údajů, které byly v přehledech dosud označovány jako "google", byla přejmenována na "google images". Změny v segmentování publika proto nebudou mít vliv na pokles nebo na zvýšení vaší celkové návštěvnosti.

 

Podrobnější analytické údaje o návštěvnosti z Obrázků Google vám pomohou snáze vytvářet strategie pro využití publika v rámci zpřesnění reklamních kampaní. Pochopení hodnoty Obrázků Google je tedy klíčové pro zkvalitnění vašeho marketingového úsilí.

Přidat komentář