Nekonference 2019: Cizí faily vás poučí bezbolestně

Chybami se člověk učí. Tak proč se nepoučit z chyb někoho jiného, odnést si z nich to nejlepší a ušetřit si starosti (a častokrát i peníze)? Takto přemýšlela agentura BESTETO při organizaci osmého ročníku Nekonference, která svým účastníkům pomohla poučit se z failů lidí z e-commerce.

Téma, které přesahuje zbožáky

Nekonference se 5. června opět konala v brněnském Impact Hubu a opět nabídla přátelskou atmosféru a mnoho zajímavých spíkrů. Její téma se ale tomu, na co byli návštěvníci předešlých ročníků zvyklí, vymykalo. Kladlo si poučit lidi pracující v online marketingu z chyb svých kolegů a tím přesáhlo téma zbožových srovnávačů. A to hlavně proto, že se spíkři zaměřili na více různých odvětví marketingu, ve kterých se jim povedlo pochybit.

Téma Nekonference 2019 přesáhlo obvyklé téma zbožových srovnávačů. Zdroj: www.besteto.cz

Poučit se z cizích chyb

Máme rádost, když se někomu podaří sebevědomě vystoupit z řady a udělat akci, na kterou si budou její účastníci pamatovat. A to se Nekonferenci 2019 podařilo právě díky zvolenému tématu. Je logické, že firmy se snaží držet obraz bechybnosti, a pokud se už jim nějaké problémy přihodí, veřejnosti se jimi zrovna nechlubí. Spíkři a jejich firmy tak museli potlačit svoji image, a tím sympaticky ukázali svoji lidskou tvář. Celá akce se nesla v uvolněném duchu a ukázala, že i když jsme částečně konkurenti, umíme se spolu pobavit upřímně a přátelsky.

Mimo jiných měli na Nekoferenci společný vstup naše Natália a Jirka z Bidding Fox, proto můžeme mluvit z vlastních zkušeností. A byli jsme rádi, že se s námi o své chyby podělili také Honza Kotek z Heureky, Andy Pavelcová z projektu fitfabstrong.cz, David Svoboda z Design Restartu, PPC freelancerka Veronika Brindzová, kluci z Creepy.cz a také Vláďa Trevisan z BESTETA.

Děkujeme organizátorům, spíkrům i účastníkům. Společně jsme vytvořili akci, která měla smysl a z níž si každý něco odnesl. Nestihli jste přijet? Sledujte Mergado TV – s některými ze spíkrů jsme rozvedli témata jejich přednášek, která už brzy zveřejníme v pořízených rozhovorech.

 

Mohlo by vás zajímat:

Prezentace z MergadoFest19: Inspirujte se, jak na efektivnější inzerci

Chyběli jste na letošním MergadoFestu? Nebo si potřebujete doplnit získané poznatky? Projděte si prezentace z MF19, které vám přinášíme v této mini sérii. V prním díle se zaměříme na zefektivnění inzerce podle aktuálních možností Mergada pro zbožáky a další reklamní systémy.

30.09.2019
Ecommerce tipy #14 – Jak na obsahový marketing #2

V předchozím dílu vám Martin Čtvrtníček z BESTETO představil formy obsahového marketingu. Dnes se s ním podíváme na možnosti vývoje e-shopu, který zapracovává nové formy obsahu jako je např. blog či fórum. Dále si poslechneme, jak si zjednodušit práci při tvorbě obsahu a jak udržet dlouhodobý plán.

15.05.2019
Ecommerce tipy #13 – Jak na obsahový marketing #1

Obsahový marketing je rozsáhlé téma, které nabízí spoustu možností, jak lépe oslovit potenciální zákazníky. V třináctých Ecommerce tipech vám Martin Čtvrtníček z agentury BESTETO představí jeho nejčastější formy.

29.03.2019

Přidat komentář