Připravte se na změnu cen za prokliky na Heurece

Období letního uvolnění se blíží ke konci. Pro e-shopaře a správce inzerce začne podzim aktualizací ceníku Heureky. Heureka na českém i slovenském portálu chystá změny cen za proklik. Budou platné od 2. září 2019.

Ceník prokliků Heureky získává vylepšenou strukturu

Novou strukturu ceníku služeb přichystala Heureka především pro lepší optimalizaci inzerce a kampaní. Heureka aktuálně nastavila změny pro 33 cenových pásem a 96 (pod)kategorií. Krokem vpřed je zejména možnost volby ceny, která díky více podrobnostem bere větší ohled na cenovou hladinu inzerovaných produktů. Zároveň klade důraz na charakteristiky jednotlivých segmentů a kategorií. Nově se bude cena odrážet od konkrétního cenového pásma a podkategorie produktu – některé kategorie proto výrazně zlevní.

 

Nový ceník prekliků od 2. 9. 2019

Ceník prokliků pro českou Heureku.🇨🇿

 

Ceník platný do 2. 9. 2019

Ceník prokliků platný pro Heureka.cz do 2. 9. 2019

Zdroj: https://sluzby.heureka.cz/napoveda/cenik-prokliku/

Co na nový ceník říkáte vy? Napište nám váš názor do komentáře. Pokud vás zajímá, co dalšího se nedávno na Heurece stalo, klikněte na toto téma z našeho blogu.

 

Mohlo by vás zajímat:

Mergado + Bidding MeetUp se vydává do Bratislavy

V sérii Mergado + Bidding MeetUp navštěvujeme česká a slovenská města a představujeme novinky z aktuálních releasů Mergada a aplikace Bidding Fox. 26. února se vydáme do Bratislavy, kde se s účastníky o důležité novinky podělí také Heureka a agentura Invelity.

04.02.2020
Jak pracovat na předvánočních a povánočních kampaních – Libor Toporcer, Invelity

Do studia MergadoTV jsme nedávno pozvali Libora Toporcera. Pracuje ve zvolenské agentuře Invelity jako kampaňový stratég. Několik let se věnuje nastavování středně velkých a velkých e-shopů nejen na Slovensku.

05.12.2019
Mějte jasno v povinných parametrech na Heurece

Vánoční sezóna nakračuje ke svému vrcholu a pro každého e-shopaře je aktuálně prioritou bezchybný feed. Jedny z nejdůležitějších elementů, kde je třeba si ohlídat jejich správné naplnění, jsou parametry produktů. Na Heurece jsou povinnou součástí většiny produktů a hrají stěžejní roli párování.

04.12.2019

Přidat komentář