Připravte se na změnu cen za prokliky na Heurece

Článek zveřejněn 21.08.2019

Období letního uvolnění se blíží ke konci. Pro e-shopaře a správce inzerce začne podzim aktualizací ceníku Heureky. Heureka na českém i slovenském portálu chystá změny cen za proklik. Budou platné od 2. září 2019.

Ceník prokliků Heureky získává vylepšenou strukturu

Novou strukturu ceníku služeb přichystala Heureka především pro lepší optimalizaci inzerce a kampaní. Heureka aktuálně nastavila změny pro 33 cenových pásem a 96 (pod)kategorií. Krokem vpřed je zejména možnost volby ceny, která díky více podrobnostem bere větší ohled na cenovou hladinu inzerovaných produktů. Zároveň klade důraz na charakteristiky jednotlivých segmentů a kategorií. Nově se bude cena odrážet od konkrétního cenového pásma a podkategorie produktu – některé kategorie proto výrazně zlevní.

 

Nový ceník prekliků od 2. 9. 2019

Ceník prokliků pro českou Heureku.🇨🇿

 

Ceník platný do 2. 9. 2019

Ceník prokliků platný pro Heureka.cz do 2. 9. 2019

Zdroj: https://sluzby.heureka.cz/napoveda/cenik-prokliku/

Co na nový ceník říkáte vy? Napište nám váš názor do komentáře. Pokud vás zajímá, co dalšího se nedávno na Heurece stalo, klikněte na toto téma z našeho blogu.

 

Mohlo by vás zajímat:

Potřebujete na Heureku přidat slevové kódy? V Mergadu to snadno zvládnete

Nabízí váš e-shop slevy prostřednictvím voucherů? Heureka v lednu 2022 přidala možnost zasílat informace o slevových voucherech, které mohou zákazníci při nákupu uplatnit. Mergado ji už plně podporuje a přinášíme vám krátký návod, jak jeho pomocí vše pohodlně nastavíte.

15.02.2022
Které srovnávače zboží zvednou prodeje vašeho e-shopu

Zbožové srovnávače a vyhledávače jsou dlouhodobě efektivním nástrojem inzerce. Najdete mezi nimi několik univerzálních pro začátečníky i pokročilé prodejce. Ale i takové, které zatím neznáte, a přitom vám budou umět přivést nové zákazníky. Zorientujete se v nich pomocí Mergado průvodce.

22.10.2021
Srovnávače zboží: Jak předejdete nejčastějším chybám při nastavování kampaní

Inzerce na srovnávačích se e-shopům vyplatí a je jedno, jestli s podnikáním teprve začínáte, nebo se snažíte získat nové zákazníky. Pokud chcete předejít často opakovaným chybám při nastavování kampaní, máme pro vás rychlé tipy šité na míru pro Heureku, Google Nákupy nebo GLAMI.

12.10.2021

Přidat komentář