Připravte se na změnu cen za prokliky na Heurece
Období letního uvolnění se blíží ke konci. Pro e‑shopaře a správce inzerce začne podzim aktualizací ceníku Heureky. Heureka na českém i slovenském portálu chystá změny cen za proklik. Budou platné od 2. září 2019.
Ceník prokliků Heureky získává vylepšenou strukturu
Novou strukturu ceníku služeb přichystala Heureka především pro lepší optimalizaci inzerce a kampaní. Heureka aktuálně nastavila změny pro 33 cenových pásem a 96 (pod)kategorií. Krokem vpřed je zejména možnost volby ceny, která díky více podrobnostem bere větší ohled na cenovou hladinu inzerovaných produktů. Zároveň klade důraz na charakteristiky jednotlivých segmentů a kategorií. Nově se bude cena odrážet od konkrétního cenového pásma a podkategorie produktu – některé kategorie proto výrazně zlevní.
Nový ceník prekliků od 2. 9. 2019
Ceník prokliků pro českou Heureku.🇨🇿
Ceník platný do 2. 9. 2019
Ceník prokliků platný pro Heureka.cz do 2. 9. 2019
Co na nový ceník říkáte vy? Napište nám váš názor do komentáře. Pokud vás zajímá, co dalšího se nedávno na Heurece stalo, klikněte na toto téma z našeho blogu.
Mohlo by vás zajímat:

Slovenský trh a libozvučnou slovenštinu má v Mergadu na starosti copywriterka Petra. Textuje, bloguje, překládá a s vášní tvoří obsah na sociální sítě. A když zrovna nehledá ta správná slova, věnuje svůj čas své bytové džungli, pečení, kavárnám nebo cestování.