Připravte se na změnu cen za prokliky na Heurece

Období letního uvolnění se blíží ke konci. Pro e-shopaře a správce inzerce začne podzim aktualizací ceníku Heureky. Heureka na českém i slovenském portálu chystá změny cen za proklik. Budou platné od 2. září 2019.

Ceník prokliků Heureky získává vylepšenou strukturu

Novou strukturu ceníku služeb přichystala Heureka především pro lepší optimalizaci inzerce a kampaní. Heureka aktuálně nastavila změny pro 33 cenových pásem a 96 (pod)kategorií. Krokem vpřed je zejména možnost volby ceny, která díky více podrobnostem bere větší ohled na cenovou hladinu inzerovaných produktů. Zároveň klade důraz na charakteristiky jednotlivých segmentů a kategorií. Nově se bude cena odrážet od konkrétního cenového pásma a podkategorie produktu – některé kategorie proto výrazně zlevní.

 

Nový ceník prekliků od 2. 9. 2019

Ceník prokliků pro českou Heureku.🇨🇿

 

Ceník platný do 2. 9. 2019

Ceník prokliků platný pro Heureka.cz do 2. 9. 2019

Zdroj: https://sluzby.heureka.cz/napoveda/cenik-prokliku/

Co na nový ceník říkáte vy? Napište nám váš názor do komentáře. Pokud vás zajímá, co dalšího se nedávno na Heurece stalo, klikněte na toto téma z našeho blogu.

 

Mohlo by vás zajímat:

Pochopte rozdíly mezi Heurekou a GLAMI

Každý zbožák je jiný a na obsah feedů má vlastní požadavky. Konzultanti naší podpory se často setkávají s nesrovnalostmi uživatelů Mergada ohledně specifikací jednotlivých srovnávačů. S tím jsme se rozhodli skoncovat. V tomto článku si popíšeme hlavní rozdíly mezi Heurekou a GLAMI, abyste pochopili, co je potřeba v Mergadu nastavit odlišně.

17.07.2019
Udělejte si pořádek v parametrech na Heurece

Dobré filtrování produktů na srovnávačích zboží je pro e-shopy velká zbraň. Pokud zákazníkům poskytnete správný přehled, nedostanou se pouze k oblíbeným značkám konkrétního výrobce, ale objeví další výrobky z jeho portfolia.

03.07.2019

Heureka tento rok už podesáté zorganizovala předávání cen Shop roku. La Fabrika nabídla krásné prostory a téma, které zastřešovalo celý večer, svojí zajímavostí nezaostávalo za tím z loňska. Připomínat si tradice v rychle se měnícím světě e-commerce je vždy příjemné.

19.03.2019

Přidat komentář