Rozhovor: Dan Chovanec a Honza Harsa představují marketingovou agenturu Fragile media

Kluci z Fragile při rozhovoruDane, Honzo, představte prosím Fragile

Fragile je online marketingová agentura. Děláme převážně výkonnostní marketing s přesahem do brandových kampaní. V tuto chvíli patříme mezi TOP 8 agentur v České republice. Úzce spolupracujeme například s Googlem nebo Seznamem.

Říkáte, že patříte mezi TOP 8 českého on-linu, z čeho vycházíte?

Tato informace pochází přímo z Googlu, který ji hodnotí na základě několika kritérií. Vyhodnotili to na základě růstu našeho obratu, růstu počtu nově otevřených účtů v reklamním systému a některých dalších metrik.

Fragile je součástí větší skupiny firem. Můžete nám tuto skupinu představit?

Fragile media funguje v rámci skupiny ETN Group, která má několik divizí. Etnetera Activate, Etnetera Logicworks, Etnetera Vision a další. V tuto chvíli jsme podílově provázáni tak, že ETN vlastní 20% Fragilu a majoritní podíl vlastní stále Dan Kafka. V rámci skupiny fungujeme v takové symbióze, kdy si navzájem pomáháme, řešíme společně nějaké finance a tak dále.

Takže si můžeme ETN představit jako skupinu firem, která nemá jediného vlastníka a jejíž součástí je vícero subjektů, které vzájemně spolupracují?

Přesně tak. Hodně klientů děláme společně. Výhodné je, že jsme jedna firma pod jednou střechou, takže můžeme nabídnout kompletní servis od tvorby webových stránek přes internetový marketing přes zajištění správy serverů, tvorby videí a mnohé další.

Před vchodem do FragileJaké služby klientům nabízíte?

Primární prací našeho týmu jsou PPCčka, to znamená, že děláme optimalizace pro zbožové vyhledávače, kampaně Sklik. AdWords, Facebook,... snažíme se komplexně obsáhnout celý obor.

Které firmy patří mezi vaše klienty?

Pracujeme například pro velké e-shopy, jako jsou Dr.Max, s nímž máme za cíl být jedničkou na českém trhu mezi lékárnami. Pak máme klienty na spíše brandové kampaně, jako jsou H&M nebo Jameson. Dalším velkým klientem je Marimex. Pro ně děláme kampaně pro českou i slovenskou pobočku. Dále například FAST, což je firma, která zajišťuje distribuci vícero značek jako Sodastream, Sencor, LG, Catler... je toho víc.

To jsou veliké společnosti. Pomůžete i s malým e-shopem se spendem na reklamu 1000 Kč měsíčně?

Fragile se orientuje spíše na velké klienty, ale není pro nás problém spravovat ani menší kampaně. Naši nejmenší klienti se pohybují v řádech několika tisíc měsíčně. Pod tuto výši moc nemá většinou smysl kampaně vůbec spouštět.

Držím palce do další práce a děkuji za rozhovor.

Přidat komentář