Rozhovor: Štěpánka Houžvicová a Jiří Lesňák představují konzultační společnost Acomware

Pan Mergado
28. 5. 2015
2 minuty čtení
Logo marketingové agentury Acomware

Se Štěpánkou Houžvicovou a Jirkou Lesňákem z konzultační společnosti Acomware jsme se sešli v jejich kanceláři, za pražským obchodním centrem Arkády. Povídali jsme si o jejich agentuře a o tom, jak dělají marketing pro e‑shopy. Vítejte u dalšího dílu představení Mergadových certifikovaných agentur.

V kancelářích AcomwareŠtěpánko, Jirko, představte prosím Acomware

Acomware je konzultační společnost, která se stará o e‑shopy. Zabývá se jejich propagací v on-line prostředí, pomáhá jim zvyšovat návštěvnost a tržby. Základní motto je: „Pomáháme e‑shopům vítězit“, což je, myslím, celkem výstižné.

Můžete být konkrétnější? Co přesně děláte?

Máme docela široký záběr. Děláme marketingové konzultace, spravujeme PPC kampaně, řešíme optimalizace pro srovnávače zboží, inteligentní emailing, UX, RTB… Specializujeme se na to, v čem jsme dobří, v některých případech proto doporučíme klientovi také další specializovanou firmu. Třeba v přípravě obsahu pro Facebook.

Pro koho pracujete? Můžete svoje klienty nějak charakterizovat?

V první řadě tito klienti mají e‑shop a prodávají zboží on-line. Co do rozsahu, pracujeme zejména se středními a velkými obchody, ale mezi našimi zákazníky se najdou i ty menší. Základem je kvalitní e‑shop, pokud je tento základ špatný, těžko se pak prodává. A jak pracujeme? Vstupním bodem je marketingová konzultace, od které se odvíjí další činnosti. Zjistíme, jestli je e‑shop funkčně v pořádku a kde jsou rezervy,  pak můžeme pracovat na PPCčkách, optimalizaci vyhledávačů zboží, atd.

Agentura Acomware sídlí v nové administrativní budově v PrazeMůžete zmínit některé zajímavé firmy, pro které pracujete?

Máme hodně významných klientů z různých oborů. Například Vasecocky.cz, Feedo.cz, Astratex, Levné elektro, RCking, Kytary.cz, Conrad, Tipa.cz a mnohé jiné. Ten výčet je opravdu obsáhlý.

V čem je Acomware jiný než ostatní agentury? Proč by si klient měl vybrat právě vás?

Rozhodně bych zmínil naše know-how, které se buduje víc než 13 let. A také výborný poměr cena-výkon. Umíme klientům pomoci za rozumné peníze, kdy nemusejí vynakládat na marketing horentní sumy a dostanou kvalitní výsledky. V případě některých klientů fungujeme také na výkonovém modelu.

Zmínil bych také to, že má klient většinu služeb pod jednou střechou — grafikou počínaje, odbornými službami konče. Reference velkých hráčů v oboru jsou pak další třešničkou na dortu.

Děkuji za rozhovor a přeji hodně zdaru do další práce.

 

 

Pan Mergado

Pan Mergado je největší dříč v našem týmu. Maká ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu píše návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, je to virtuální postava, ale my ho máme rádi. Fakt.