Rozšiřte vaše reklamy v Google Shopping na další platformy Google

Od 15. července 2019 nabídne Google možnost zobrazovat produktové a výlohové reklamy ze standardních kampaní na YouTube a v kanálu Objevit od Googlu. Díky tomu oslovíte uživatele, kteří používají tyto platformy.

Služby Objevit od Googlu a YouTube používají miliony uživatelů

O přínosu YouTube pro reklamu se toho už napsalo spoustu – existují i další možnosti, kudy oslovit potenciální zákazníky. Vloni zavedenou platformu Objevit od Googlu, která zobrazuje relevantní obsah, i když zrovna nic nehledáte, celosvětově použilo více než 8 set milionů uživatelů.

Náhled služby Objevit od Googlu. Zdroj: www.blog.google

Inzerce na Objevit od Googlu a YouTube se spustí automaticky

Další kanál, na kterém může uživatel objevit vaše zboží a rovnou zde dokončit nákup, se vždycky hodí. Zvlášť když vás to nebude stát výrazné úsilí – od 15. července bude zobrazování kampaní z Google Shopping povoleno automaticky u kampaní aktivovaných pro partnerské weby ve vyhledávací síti. Reklamy v těchto kanálech budou vykazovány v rámci Obsahové sítě Google.

Pokud reklamu na těchto platformách nechcete, zrušte ji

Nechcete zobrazování reklamy na YouTube a Objevit od Googlu využívat? Od 17. června ho budete moct jednoduše zrušit.

Postup:

  1. V účtu Google Ads klikněte na kartu Kampaně. Zde najděte konkrétní standardní kampaň, kterou chcete z kanálů YouTube nebo Objevit na Googlu odhlásit.
  2. Klikněte na kartu Nastavení.
  3. V části Sítě vyberte Upravit.
  4. Zobrazování reklam z vybrané kampaně na zrušíte odškrtnutím políčka, které najdete vedle těchto služeb.
  5. Klikněte na Uložit.

 

Využijte co nejvíce kanálů, kudy oslovíte další zákazníky. Služba Objevit od Googlu je navíc stále nová a slibuje další vylepšení a větší návštěvnost. Vyzkoušejte inzerci i na ní a napište nám, co si o možnostech reklamy na této platformě myslíte.

 

Mohlo by vás zajímat:

Zbavte se častých chyb v XML feedu

Chcete využívat Mergado efektivně, ale narážíte na opakující se překážky? Minulý článek vám přinesl tipy na nejčastější úpravy feedu. V nasledujících řádcích se podíváme na časté chyby, jakými jsou např. prázdný element MANUFACTURER, anebo chybějící identifikátor v Google Nákupech.

02.10.2019
Mergado podporuje Google Nákupy SK

Slovenskými a českými ecommerce vodami už nějakou dobu víří zprávy, že se Google Shopping kampaně spustí také na Slovensku. Google Nákupy na Slovensku zatím běží jen v beta verzi, ale Mergado v release z 10. 6. představilo formát, který Google Nákupy SK umí.

11.06.2019
Automatické aktualizace zboží na Google Nákupech zvýší návštěvnost vašich reklam

Prodlevy při aktualizaci produktových dat vašeho zboží mohou způsobit, že se k zákazníkům dostanou nepřesné informace. Takové nesrovnalosti ovlivňují míru jejich spokojenosti, a tedy jejich chuť u vás nakupovat. Na Google Nákupech se těchto prodlev zbavíte pomocí automatických aktualizací zboží.

07.03.2019

Přidat komentář