Šablony přehledně aneb nové náhledy ve Feed Image Editoru

Kateřina Šmajzrová
21. 4. 2017
1 minuta čtení
Šablony přehledně aneb nové náhledy ve Feed Image Editoru

Aplikaci, která umožňuje přidávat k obrázkům v produktových kampaních vlastní tvary, loga a výzvy k akci vám jistě představovat nemusím. Novinky, které v ní přibyly, by vám ale uniknout neměly!

Vylepšení je ve Feed Image Editoru tentokrát opravdu dobře vidět – a vy díky němu uvidíte, jak bude konkrétní šablona vypadat na jednotlivých obrázcích. Stačí kliknout v záhlaví na kartu Náhledy a vybrat, kterou z vytvořených si chcete nechat zobrazit (a to včetně těch neaktivních). Na stránce se pak objeví 9 obrázků z konkrétní šablony. V případě, že nevyberete konkrétní šablonu se zobrazí až devět náhledů produktů z různých šablon.   Nemusíte už tápat, co jste šablonou s názvem „Jarní akce“ mysleli a jak přesně vypadá.  Snadno taky zjistíte, jestli vaše logo, které při tvorbě šablony vypadalo u samostatně vyfoceného produktu dobře a hezky sedělo, u oblečení na figurínách překrývá hlavu nebo jinou část obrázku. V takovém případě se můžete prokliknout rovnou do úprav šablony a chybu napravit.   Drobnou vychytávkou je možnost přepnout se do zobrazení „bez úprav“ a zobrazit si tak produkty bez existujících šablon – a třeba tak zhodnotit, jak vybraný prvek obrázek doplňuje. 

Tip: Pokud chcete najít všechny články o Feed Image Editoru na jednom místě, stačí kliknout na konci článku na tag Feed Image Editor. Nebo rovnou navštívit jeho blog.

 

Kateřina Šmajzrová

Katka se panu Mergadovi stará o české texty, hlídá aby jim bylo rozumět a aby vás bavily. Taky točí videa a webináře pro ty, kdo jsou spíš na obrázky než na texty. Mimo to ráda chodí po horách a čte.