Mergado pro vás neustále monitoruje nejnovější vychytávky ze světa porovnávačů a výjimkou není ani aktuální dění v ecommerce. Přichází k nám nový ceník, ale i vyhledávač výdejních míst pro e-shopy. Kdo za ním stojí a jaké výhody to s sebou přináší vám prozradíme v tomto článku.
Změny ceny za proklik
FAVI si s příchodem podzimu přichystal změnu ceníku – minimální cena za proklik se projeví od 16. září. Porovnávač se pro tento krok rozhodl po analýze kategorií z pohledu konkurence, výkonu a cen samotných produktů. Na základě těchto faktorů bude upravená minimální CPC na míru pro jednotlivé skupiny.
Zároveň nastavilo FAVI širší rozpětí minimálních cen za proklik – od 1,10 Kč do 2,60 Kč v závislosti na kategorii, ve které se produkt nachází. Samotná úprava by se neměla e-shopů výrazně dotknout v případě nastavení ceny vyšší jak nová minimální sazba. Jestli máte aktuálně ceny nastavené níže, 16. září se automaticky přizpůsobí nové hladině. Pro produkty, které nejsou zařazené v nejhlubší kategorii stromu kategorií katalogu FAVI zůstává platná cena 1,30 Kč za proklik.
Zásilkovna ulehčuje výběr výdejny
Síť výdejních míst Zásilkovny se rozrůstá rychlým tempem a tak odborník na doručování přichází s vylepšením v podobě vyhledávače. Cílem nového online místa, kde najdou zákazníci kompletní a přehledný seznam výdejen, je zejména zjednodušení výběru při nakupování. Uživatelé si tak už v košíku na e-shopu mohou pohodlně zvolit z množství výdejních míst to nejlepší pro jejich komfort.
Spojení přesné geolokace, vyznačení nejnovějších výdejen a aktuálního sledování otevíracích hodin či dovolených přináší zlepšení služeb nejen pro zákazníky, ale i pro obchodníky. Užitečná funkce obsahuje například zapamatování posledního výběru – vyhledávač si uloží poslední výdejní místo, které si zákazník zvolil a urychlí výběr při budoucích objednávkách.
Zaujal vás vyhledávač Zásilkovny a přemýšlíte nad jeho použitím? Všechny podrobné informace a návody najdete v článku na jejich webu.
Načerpejte inspiraci v nové skupině
Megadovké fórum se rozrostlo o další skupinu. Michal Janík vytvořil místo zaměřené především na jeho uživatele a marketéry, tentokrát s cílem inspirovat, vytvářet nápady či kvalitní řešení. Prvními z chytlavých témat, které mohou pomoct nejednomu e-shopaři jsou:
- Komentáře v produktových výběrech jsou super. Ale k čemu?
- Výběry produktů umí porovnávat číselné proměnné. Včetně výpočtů. Používáš je?
- J.edit – super pomocník feed marketingového specialisty. Jak ho nainstalovat a začít používat?
- Jak vytvořit XML/CSV datový feed a automatizovaně propojit velkoobchod s maloobchodním prodejcem – 10 minut práce.

Věříme, že vás novinky zaujaly a přihlásíte se do Michalovy skupiny – Inspiromatu. Na fóru Mergada najdete kromě něho i další praktické vlákna, ve kterých objevíte užitečné rady nebo odpovědi na otázky uživatelů.
Přidat komentář