Přejít na hlavní obsah
  • Čeština
  • Slovak
  • English
  • Polish
  • Slovenian
  • Croatian
  • Serbian
  • German (Austria)
  • German (Germany)
  • German (Switzerland)
  • Hungarian
  • Systém
    MERGADO Editor
    MERGADO Audit
    MERGADO Pack
    MERGADO Store
    MERGADO Orders
    MERGADO Keywords
    MERGADO Translate
    MERGADO Marketplaces
    Facebook
    Heureka
    Shoptet
    Google
    Další integrace
  • Academy
    Jak začít
    Případové studie
    Blog
    Školení
    Nápověda/​FAQ
    Forum
    MERGADO TV
  • Partners
    Co nabízíme partnerům
    Certifikovaní partneři
    Certifikovaní specialisté
    Získejte certifikaci
    Pro reklamní portály a shopsystémy
    Pro tvůrce eshopů
    Pro vývojáře aplikací
  • Ceník
  • O nás
    Kontakty
    Kariéra
    Reference
    Náš příběh
    Press Kit
Zkuste trial na 30 dní zdarma
Přihlášení Registrace Registrace
Zkuste trial na 30 dní zdarma
Přihlášení Registrace Registrace
  • Čeština
  • Slovak
  • English
  • Polish
  • Slovenian
  • Croatian
  • Serbian
  • German (Austria)
  • German (Germany)
  • German (Switzerland)
  • Hungarian
  1. Úvod
  2. Blog
  3. Jak na PPC

Jak na PPC

PPC je zkratka z anglického pay per click, neboli platba za kliknutí. Jde o nástroj internetové reklamy, který spočívá v tom, že inzerent neplatí za každé zobrazení reklamy, ale až ve chvíli, kdy na jeho reklamu někdo klikne. Důležitým parametrem při hodnocení PPC systému je CPC (cena/​náklady za proklik), která výrazně ovlivňuje, jestli se kontextová reklama na dané klíčové slovo zobrazí a na jaké pozici.

Odborné články o PPC reklamě:

PPC reklamy pro Google Ads a Sklik už nikdy ne ručně. Ušetřete si čas s aplikací PPC Wolf

Době manuálního nastavování PPC kampaní odzvonilo. Pusťte se do nich automatizovaně s aplikací PPC Wolf. Vytvoříte s ní klasické reklamy do vyhledávání pro Google Ads a Sklik.
11. 05. 2023
| 2 minuty čtení
Aplikace
2 minuty

Využívejte cenná data z reklamních systémů s novou aplikací Clicking Goat

Reklamní systémy poskytují mnoho užitečných dat. Ale ne každý uživatel s nimi pracuje. Máme pro vás způsob, jak z toho udělat konkurenční výhodu. Zdokonalte svoji inzerci s aplikací Clicking Goat.
04. 04. 2023
| 2 minuty čtení
Aplikace
2 minuty

Jak nastavit kampaně v Google Ads a Skliku? Seriál E‑commerce tipy pro vás má návod

Chcete se zorientovat ve fungování reklamních systémů? Našeho průvodce nejdůležitějšími platformami na českém trhu využijí nováčci i zkušení marketéři. PPC specialistka z agentury BESTETO, Aneta Matyášová, vám přiblíží vše, co potřebujete vědět o Google Ads a Skliku.
08. 02. 2022
| 1 minuta čtení
E‑commerce tipy
1 minuta

Dostaňte co nejvíc z povánočního prodeje

Nevěnujte pozornost prodeji pouze do Vánoc. Čím dál více lidí si nechává nákup – klidně i dražšího – zboží na povánoční slevy. Připravte se důkladně na výprodeje v tomto období. Pokud se nad povánočními strategiemi zamyslíte správně, přinesou vašemu e‑shopu další zisk.
11. 12. 2019
| 2 minuty čtení
Pracujeme s Mergadem
2 minuty

Prezentace z MergadoFest19: Inspirujte se, jak na efektivnější inzerci

Chyběli jste na letošním MergadoFestu? Nebo si potřebujete doplnit získané poznatky? Projděte si prezentace z MF19, které vám přinášíme v této mini sérii. V prním díle se zaměříme na zefektivnění inzerce podle aktuálních možností Mergada pro zbožáky a další reklamní systémy.
30. 09. 2019
| 3 minuty čtení
Pracujeme s Mergadem
3 minuty

Ecommerce tipy #10 – Základy PPC inzerce

Desáté Ecommerce tipy jsou tu, tentokrát na téma: Základy PPC inzerce. Zajímá vás, jaké jsou základní ppc systémy, které se nastavují na českém a slovenském trhu a jejich typy kampaní? Chcete se naučit pracovat s Sklikem, Google Ads nebo Facebookem? První kroky vám usnadní toto video.
07. 12. 2018
| 1 minuta čtení
E‑commerce tipy
1 minuta

Staňte se ověřenou agenturou Skliku a Zboží.cz

To, co nám na NEkonferenci představil Milan Šmíd ze Zboží.cz, se stalo skutečností. Sklik a Zboží.cz 28.6. spustily program ověřených agentur a freelancerů. Kromě velkých hráčů tak mohou svůj profesionální přístup ke správě online marketingových kampaní zužitkovat i menší agentury a jednotlivci.
09. 07. 2018
| 2 minuty čtení
Novinky ze srovnávačů
2 minuty

Ozvěny MergadoFestu — videorozhovor s Vladimírem Karkušem

Současný slovenský e‑marketing skýtá pro e‑shopy a digitální agentury široké možnosti. O jeho specifikách, práce na PPC kampaních a výhodách používání Mergada – od auditu až po tipy na šikovné aplikace, nám při MergadoFestu na kameru povídal marketing specialist slovenské agentury Viamedia, Vladimír Karkuš.
16. 11. 2017
| 1 minuta čtení
Rozhovory
1 minuta

Ozvěny MergadoFestu — videorozhovor s Izabelou Kozák

Úskalí inzerce na specializovaném e‑shopu s dětským vybavením, Feedo.cz, a možnosti, jak před Vánoci posílit reklamní strategie. Rozdíly fungování na slovenském, polském či ukrajinském trhu oproti Česku. Používání Mergado aplikací Bidding Fox, Feed Image Editor a Watch Dog. Jaká je spolupráce s agenturou Acomware.to vše se dozvíte ze záznamu podnětného rozhovoru, který jsme vedli s PPC specialistkou společnosti Feedo, Izabelou Kozák.
10. 11. 2017
| 1 minuta čtení
Rozhovory
1 minuta

Vyzkoušejte nový formát — Mergado Category XML

O tomto jsem chtěl napsat už dávno. Ale dostal jsem se k tomu až nyní — umím totiž pracovat s informacemi o kategoriích zboží. Používám k tomu speciální formát Mergado Category XML. A rád bych vám ho představil.
21. 07. 2017
| 2 minuty čtení
Pracujeme s Mergadem
2 minuty
  • 1
  • 2
  • ›Další
  • »Poslední

Nejčtenější články

  • Převod projektů na MERGADO 2: Podívejte se, kdy vás čeká, a připravte se na používání nové verze
  • Scraping Camel ziskově automatizuje tvorbu SEO a PPC reklamy a komplexně analyzuje váš web
  • 9 nejčastějších chyb ve Srovname.cz feedu a jak je opravit v MERGADU
  • Jak využít AI při správě dat v MERGADU
  • PPC reklamy pro Google Ads a Sklik už nikdy ne ručně. Ušetřete si čas s aplikací PPC Wolf

Kategorie

  • Pracujeme s Mergadem
  • Novinky ze srovnávačů
  • Rozhovory
  • E-shopová řešení a platformy
  • Aplikace
  • Mergado Pack
  • Case Studies
  • E-commerce tipy
  • Ze života Mergada
  • S Mergadem do zahraničí
  • Novinky v Mergadu
  • Mergado tipy

Oblíbená témata

Tipy pro práci s MergademTipy pro vaši inzerciHeureka.czPravidla v MergaduXML feedFeed Image EditorZboží.czE-commerce akceBidding FoxGoogle NákupyMergado PackBiddingMergado aplikaceWooCommerceElementy

Technický support

  • mergado@mergado.cz
  • +420 608 440 067
    (Po-Pá 9-16)

Fakturační support

  • fakturace@mergado.cz
  • +420 775 400 545
    (Po-Pá 10-15)

Důležité odkazy

  • Podmínky užívání
  • Prohlášení o cookies
  • Přihlášení k newsletteru

Sociální sítě

Capterra

Provozovatelem stránek MERGADO.cz je Mergado technologies, s. r. o., — Pavlovská 12, 623 00, Brno — IČ: 03570061 — DIČ: CZ03570061 — Podmínky užívání.
Mergado technologies, s. r. o. je členem koncernu Profitak group, s.r.o..