PPC

PPC je zkratka z anglického pay per click, neboli platba za kliknutí. Jde o nástroj internetové reklamy, který spočívá v tom, že inzerent neplatí za každé zobrazení reklamy, ale až ve chvíli, kdy na jeho reklamu někdo klikne. Důležitým parametrem při hodnocení PPC systému je CPC (cena/náklady za proklik), která výrazně ovlivňuje, jestli se kontextová reklama na dané klíčové slovo zobrazí a na jaké pozici.

Odborné články o PPC reklamě:

Ozvěny MergadoFestu - videorozhovor s Vladimírem Karkušem

Současný slovenský e-marketing skýtá pro e-shopy a digitální agentury široké možnosti. O jeho specifikách, práce na PPC kampaních a výhodách používání Mergada – od auditu až po tipy na šikovné aplikace, nám při MergadoFestu na kameru povídal marketing specialist slovenské agentury Viamedia, Vladimír Karkuš.

16.11.2017
Ozvěny MergadoFestu - videorozhovor s Izabelou Kozák

Úskalí inzerce na specializovaném e-shopu s dětským vybavením, Feedo.cz, a možnosti, jak před Vánoci posílit reklamní strategie. Rozdíly fungování na slovenském, polském či ukrajinském trhu oproti Česku. Používání Mergado aplikací Bidding Fox, Feed Image Editor a Watch Dog. Jaká je spolupráce s agenturou Acomware.
to vše se dozvíte ze záznamu podnětného rozhovoru, který jsme vedli s PPC specialistkou společnosti Feedo, Izabelou Kozák.

10.11.2017
Vyzkoušejte nový formát - Mergado Category XML

O tomto jsem chtěl napsat už dávno. Ale dostal jsem se k tomu až nyní - umím totiž pracovat s informacemi o kategoriích zboží. Používám k tomu speciální formát Mergado Category XML. A rád bych vám ho představil.

21.07.2017
Rozhovor: S Ludmilou Navrátilovou o školení zbožáků i oblibě Google Nákupů

Rozhovorem s Lídou Navrátilovou z agentury RobertNemec.com pokračujeme v seriálu povídání s našimi certifikovanými specialisty. A o čem bude řeč? Zejména o rozdílech mezi zbožáky a PPCčky z různých úhlů. 

17.07.2017
Rozhovor s Janem Klementou o PPC reklamě

Návštěva v PROFICIO byla dlouhá - po Michalovi, se kterým jsme rozhovor už publikovali - se rozpovídal i Honza Klementa, PPC specialista z této agentury. A jak jinak, než o PPC kampaních. Zveme vás ke čtení!

04.07.2017
PPC reklama

Mergado a zbožáky, to už je celkem obehraná písnička. A tak přicházíme s novým šlágrem - Mergado a PPC reklamy. Věřte, že tahle kombinace nabízí netušené možnosti!

11.05.2017
Logo B2B Group

S odborníkem na PPC reklamu, Tomášem Hanáčkem (B2B Group) jsme si povídali o produktových PPC kampaních, konverzní schopnosti internetových stránek a marketingu na internetu vůbec. Byla radost ho poslouchat, protože zkušenosti má Tomáš velké. Posuďte sami.

16.06.2014

Přijdou vám (u e-shopů) Heureka či Zboží.cz podobné jako AdWords či Sklik? Mně ano. A rád vysvětlím proč.

28.05.2014
Pan Mergado a Sklik

Rád bych Vám představil novou funkci Mergada, a sice hromadný import produktů do Skliku. Nemusíte tedy ručně přepisovat stovky či tisíce produktů a jejich cen, ale hromadně je importujete do rozhraní Skliku. Minulý týden jsme ukončili testování a nyní spouštíme novou funkci na produkci. Pojďme si vysvětlit, jak tuto funkci používat.

27.03.2014

Čtvrtý vsetínský Brcamp byl super! Veliký dík patří Michalu Bergovi a celému jeho týmu. Pan Mergado děkuje! S Michalem Janíkem jsme zde měli konferenční premiéru – tedy premiéru jsem měl já. A rád bych vám řekl, o čem jsme si povídali.

30.01.2013