Kterak pan Mergado na automatickou fakturaci přechází

Až doposud jsme faktury v Mergadu vystavovali ručně - to se neobešlo bez překlepů a přehlédnutí a navíc taková fakturace spolkla spoustu času náčelníka Michala. Vývojáři proto připravili fakturaci automatickou. Kromě faktur se osamostatní i připomínkové e-maily s informacemi o faktuře po splatnosti nebo konci zkušebního období.

Co se pro mě změní?
Ve výsledku se pro zákazníky a uživatele Mergada nezmění nic. E-mail s fakturou nebo upozorněním přijde ve stejném znění a ze stejné adresy, jen za jejím vystavením si místo Michala můžete představit bota. 

Musím něco někde nastavovat?
Změna nastavení není potřeba, prosíme Vás ale, abyste si zkontrolovali fakturační údaje u svého účtu, odkud je do faktur přenášíme, a v případě chyb je opravili. Zaměřte se prosím zejména na fakturační období, IČO a e-mail, na který má faktura odejít. 

Kdy mám změnu čekat?
Automatizaci faktur (podléhající lidské kontrole) využijeme částečně už za 14 dní v červnových fakturách. Výzvy k zaplacení stávajících faktur budeme automaticky rozesílat už od středy 18. května - pokud by se vám na jejich znění nebo obsahu něco nezdálo, určitě nám napište - na e-mail nebo do fóra, kde je k tomuto tématu zřízené samostatné vlákno. 

 

Komentáře

Jen pro zajímavost, kolik člověko hodin bylo potřeba pro naprogramování této funkce?

Miroslav Sedlák/Středa, 17. Květen 2017 - 11:53

Bylo to náročné a zabralo to stovky hodin práce. 

Kateřina Šmajzrová (admin)/Středa, 17. Květen 2017 - 13:05

Přidat komentář