Kterak pan Mergado na automatickou fakturaci přechází

Článek zveřejněn 16. 05. 2017
| 1 minuta čtení

Až doposud jsme faktury v Mergadu vystavovali ručně — to se neobešlo bez překlepů a přehlédnutí a navíc taková fakturace spolkla spoustu času náčelníka Michala. Vývojáři proto připravili fakturaci automatickou. Kromě faktur se osamostatní i připomínkové e‑maily s informacemi o faktuře po splatnosti nebo konci zkušebního období.

Co se pro mě změní?
Ve výsledku se pro zákazníky a uživatele Mergada nezmění nic. E‑mail s fakturou nebo upozorněním přijde ve stejném znění a ze stejné adresy, jen za jejím vystavením si místo Michala můžete představit bota. 

Musím něco někde nastavovat?
Změna nastavení není potřeba, prosíme Vás ale, abyste si zkontrolovali fakturační údaje u svého účtu, odkud je do faktur přenášíme, a v případě chyb je opravili. Zaměřte se prosím zejména na fakturační období, IČO a e‑mail, na který má faktura odejít. 

Kdy mám změnu čekat?
Automatizaci faktur (podléhající lidské kontrole) využijeme částečně už za 14 dní v červnových fakturách. Výzvy k zaplacení stávajících faktur budeme automaticky rozesílat už od středy 18. května — pokud by se vám na jejich znění nebo obsahu něco nezdálo, určitě nám napište — na e‑mail nebo do fóra, kde je k tomuto tématu zřízené samostatné vlákno. 

 

Napsal / Kateřina Šmajzrová / 16. 05. 2017

Katka se panu Mergadovi stará o české texty, hlídá aby jim bylo rozumět a aby vás bavily. Taky točí videa a webináře pro ty, kdo jsou spíš na obrázky než na texty. Mimo to ráda chodí po horách a čte.

Komentáře

Jen pro zajímavost, kolik člověko hodin bylo potřeba pro naprogramování této funkce?

Miroslav Sedlák / 17. 05. 2017 - 11:53

Bylo to náročné a zabralo to stovky hodin práce. 

Kateřina Šmajzrová (admin) / 17. 05. 2017 - 13:05

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.