Detailnější přehlednost strategií s novou podstránkou Bidding Fox

Lukáš Horák
14. 2. 2018
2 minuty čtení
Detailnější přehlednost strategií s novou podstránkou Bidding Fox

Náš lišák je neúnavný frajer. Bez ustání pracuje na vylepšeních, která vám pomohou usnadnit správu vašich biddovacích strategií. Další vychytávkou, kterou se vám tak dnes může pochlubit, je přidání nové stránky umožňující detailní náhled do každé z vámi vytvořených strategií.

Náš lišák je neúnavný frajer. Bez ustání pracuje na vylepšeních, která vám pomohou usnadnit správu vašich biddovacích strategií. Další vychytávkou, kterou se vám tak dnes může pochlubit, je přidání nové stránky umožňující detailní náhled do každé z vámi vytvořených strategií.

Stránka Detail strategie

V nabídce stránek aplikace Bidding Fox teď nově najdete podstránku Detail strategie sloužící pro podrobnou orientaci ve vašich strategiích. Všechna důležitá analytická data tak nyní můžete mít kdykoliv na očích.

A jaké informace vám její jednotlivé atributy poskytnou?

  • V horní levé části je vidět, jak je strategie nastavena. (obr.1)
  • Upravit ji lze přes proklik pod přehledem. (bod.1)
  • Možnost jejího pozastavení najdete vpravo nahoře. (bod.2)
  • Vpravo pod seznamem výběrů, na které se strategie aplikuje, je ukazatel, kolik produktů z kolika splňuje nastavený cíl. (obr.2)
  • Pod přehledem nastavení najdete první “čísla” nesoucí informace o předešlém dni. Tato data vám ukáží, na kolik produktů se strategie uplatňovala, kolik bylo prokliků, kolik stály, co přinesly atp. (obr.3) Některé z metrik (např. počet prokliků) jsou rozkliknutelné. Umožní vám tak zjistit, které produkty měly největší počet prokliků a naopak. Pro lepší přehled zde najdete také histogram. (obr.4)
  • Pod denním přehledem následuje přehled s obsáhlejší historií (za poslední týden, 14 dní a měsíc). Tento přehled obsahuje sumy/​průměry daných metrik, grafy a také tabulku po dnech pro lepší zpětnou kontrolu. Zobrazená data lze navíc měnit kliknutím na zdroj dat, která chcete sledovat. (obr.5) Data se tak změní nejen v grafech, ale i v tabulce. Díky tabulce s historií tak například snadno odhalíte, že vám některý den vypadly produkty proti běžnému stavu. (obr.6)

Ke strategiím se váže ještě jedna novinka. Na hlavní straně odteď najdete rychlý přehled výsledků. (obr.7) Ten obsahuje několik sloupců. První dva ukazují, kolik produktů spadalo do strategie při posledním biddingu a jaký je průměr nastaveného CPC. Další sloupce jako obrat, prokliky atp. Nesou data z posledních 30 dní.

Vznik stránky Detail strategie je další hodnotný upgrade, jehož používání vám velmi usnadní práci. Pokud budete mít nějaký dotaz, mrkněte na naše fórum. Třeba tam na váš dotaz už čeká odpověď.

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.