Co přinese zapnutí placených prokliků na Heurece? Podívejte se.
Článek zveřejněn 25. 11. 2014
|
1 minuta čtení
Návštěvnost e‑shopu v průběhu roku.
Tento e‑shop byl tak trochu „nevěřící Tomáš“. A po Vánocích kredit dobít odmítl. A to i přesto, že mezi placenými zdroji návštěvnosti měla Heureka, v té době, jeden z nejlepších poměrů ceny a přínosu. Inu, každý je strůjcem svého štěstí.
PS: minulá “fotka” byla o tom, co udělá s Heurekou docházející kredit.
Napsal / pan Mergado / 25. 11. 2014
Pan Mergado je největší dříč v našem týmu. Maká ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu píše návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, je to virtuální postava, ale my ho máme rádi. Fakt.
Témata:
Novinky ze srovnávačů
Přidat nový komentář