Na co by si měly dát e‑shopy pozor z pohledu copywritera?

Článek zveřejněn 14. 09. 2021
| 1 minuta čtení

Co je důležité pro e‑shopy z hlediska obsahu? Jak mají vyřešit texty pro popisky a kategorie produktů? A na jaké další typy textů by se měly ještě zaměřit? Na ShopCampu 21 jsme tato a další témata probrali s Janem Novákem, copywriterem z Obsahové agentury.

Ve videu se dozvíte:

00:17 Je skutečně nejdůležitější vytvořit pro web nápadité texty, které zaujmou?

01:12 A co popisek u variant zboží? Má být u každé z nich různý či stejný?

01:54 Na co by se měly e‑shopy při psaní popisků nejvíce zaměřit?

03:05 Čemu by měly e‑shopy při tvorbě obsahu skutečně věnovat pozornost?

03:46 Jaký je Honzův tip na efektivní SEO pro e‑shopy?

04:39 Jak pracovat s texty pro produktové kategorie?

05:25 Jaký jazyk zvolit pro texty na web e‑shopu?

06:17 Jsou ještě nějaké další typy textů, kterým by e‑shopaři měli věnovat pozornost?

07:58 Jaká je ideální délka článku pro blog?

09:02 Má smysl psát články, ve kterých doporučíte vhodné vánoční dárky?

10:25 Existují nějaké další typy textů, které by si měly e‑shopy ošetřit?

11:27 Jaké jsou Honzovy tipy pro co nejúspěšnější vánoční kampaně?

Mohlo by vás zajímat:

Napsal / Petra Marková / 14. 09. 2021

Slovenský trh a libozvučnou slovenštinu má v Mergadu na starosti copywriterka Petra. Textuje, bloguje, překládá a s vášní tvoří obsah na sociální sítě. A když zrovna nehledá ta správná slova, věnuje svůj čas své bytové džungli, pečení, kavárnám nebo cestování. 

Témata: Rozhovory

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.