Ecommerce tipy #14 – Jak na obsahový marketing #2

V předchozím dílu vám Martin Čtvrtníček z BESTETO představil formy obsahového marketingu. Dnes se s ním podíváme na možnosti vývoje e‑shopu, který zapracovává nové formy obsahu jako je např. blog či fórum. Dále si poslechneme, jak si zjednodušit práci při tvorbě obsahu a jak udržet dlouhodobý plán.

Minule vám Martin Čtvrtníček z BESTETO představil formy obsahového marketingu. Dnes se s ním podíváme na možnosti vývoje e‑shopu, který zapracovává nové formy obsahu jako je např. blog či fórum. Dále si poslechneme, jak si zjednodušit práci při tvorbě obsahu a jak udržet dlouhodobý plán.

Vyšších prodejů a návštěvnosti docílíte pomocí kvalitního obsahu

Máte už rozjetý e‑shop a přemýšlíte, jak s ním získat větší návštěvnost? Využijte další formy obsahu, které s e‑shopem můžete spojit. Typicky jimi jsou blog či fórum, díky kterým budete na svůj web generovat obsah nejen vy, ale i uživatelé. Těmito dvěma hlavními způsoby ovlivníte návštěvnost e‑shopu prostřednictvím obsahu. Kam umístit blog? Jak zjistit, kdo je moje cílové publikum a jak s ním komunikovat? Co při přípravě blogu dále dodržovat? Jaké jsou nejčastější chyby e‑shopů při tvorbě obsahu?

Odpověď na všechny tyto otázky naleznete v Ecommerce tipech #14.

Audiozáznam videa si pusťte na našem podcastu MergadoToGo.

Mohlo by vás zajímat:

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.