Vytěžte z affiliate maximum. Pomůže vám XML feed na míru od Mergada

Potřebujete zkvalitnit propagaci e-shopu? Vyzkoušejte oslovit affiliate partnery a dodat jim unikátní inzertní prvky, se kterými získáte konkurenční výhodu. Jedněmi z nich jsou affiliate XML feedy. Upravte je v Mergadu pomocí videonávodu – specialista Martin Čtvrtníček vám v třetím dílu affil seriálu ukáže, jak jednoduše do feedu doplníte klíčová slova. Podívejte se, jak dosáhnout lepších výsledků v zobrazování vaší značky.

Ve videu se dozvíte:

00:20 Kdo využívá affiliate XML feedy nejčastěji?
01:03 Jak fungují štítky oproti kategoriím?
01:36 Jak dostat klíčové slova do feedů pro vytvoření štítků?
13:11 V čem spočívá využívání štítků u affil partnerů?
13:52 Jaké výhody přináší štítky e-shopařům a marketérům?
14:39 Které inzertní prvky je potřeba dodat affiliate partnerům?

 

Zajímá vás, jaké tipy při rozběhnutí affiliate radí specialista ze známé affil sítě Dognet? Nalaďte si nový díl podcastu agentury Besteto, kde vám Roman Dobiáš prozradí všechny detaily tohoto provizního systému.

 

Mohlo by vás zajímat:

Pohlídejte si chod e-shopu s appkou společnosti Ordelogy. Jejich funkce vám představí nový díl AppDate

V Mergado Store přibyly před časem aplikace mladé vývojářské firmy Ordelogy. Nástroj pro kontrolu webu Monitoring Horn a automatický pomocník Cron Runner, které vám výrazně usnadní správu vašeho obchodu. Jak přesně appky fungují?

21.01.2021
Analytický a cenový nástroj v jednom. Seznamte se s aplikací Pricing Fox

Výhodná cena je pro zákazníka jedním z nejpřesvědčivějších argumentů k nákupu. Jak zabezpečit, aby byla cenotvorba stále příznivá pro e-shop i nakupujícího? Vyzkoušejte aplikaci Pricing Fox, která ohlídá cenu automaticky a přesně podle vašich požadavků. O tom, jak ji využít na maximum, jsme si popovídali v nejnovějším dílu AppDate se specialistkou na pricing, Dominikou Postavovou.

26.11.2020
Jak spravovat e-shopy v době Covidu-19? Pusťte si tipy agentury Unifer

Druhá vlna pandemie Covidu-19 a přesun zákazníků do online prostředí pohnula s marketingovými strategiemi každého obchodu. Využijte zkušenosti agentury Unifer, které získala na jaře a inspirujte se, jak na úspěšný chod e-shopu.

13.11.2020

Přidat komentář