Odstranění pozadí rychle a jednoduše? S Feed Image Editorem to zvládnete na pár kliknutí

Článek zveřejněn 22. 02. 2022
| 2 minuty čtení

Umět automatizovaně měnit citlivost odstranění pozadí a vyhladit ořezané hrany objektů v produktových obrázcích je užitečná funkce pro marketéry a e‑shopaře. Aplikace Feed Image Editor se ve svých aktuálních releasech zaměřuje na zjednodušení úkonů spojených s úpravou pozadí. Podívejme se na ně zblízka.

Jak změnit citlivost odstranění pozadí

Srovnávače zboží většinou vyžadují, aby inzerované produkty měly bílé pozadí. E‑shopaři a marketéři proto musí musí původní pozadí z produktových obrázků odstranit. Při používání standardních editorů se ale často stává, že se ořízne i část produktu nebo že se pozadí neodstraní celé.

Feed Image Editor proto na pravém pracovním panelu nově nabízí tři úrovně odstranění pozadí. Díky nim si sami zvolíte, jak moc má být pozadí produktu oříznuto.

Úrovně citlivosti odstranění pozadí:

  • nízká
  • střední
  • vysoká

Jak funguje v praxi

  1. Pokud při odstraňování zmizela i část produktu, nastavte vyšší citlivost efektu. Odstranění pozadí bude méně agresivní.
  2. Jestli odstranění pozadí nebylo dostačující, vyberte nízkou citlivost. Funkce se bude snažit odstranit všechny fragmenty pozadí.

FIE umí vyhladit ořezané hrany produktů v obrázcích

Nejvíce to oceníte v případech, kdy:

  • jsou obrázky na vstupu v nižší kvalitě nebo v menších rozměrech.
  • jste odstraňovali složité pozadí prostředí produktů
  • jste odstraňovali pozadí u produktů, které měly stejnou barvu jako barva pozadí

Zajímá vás, jaké další novinky přidala aplikace Feed Image Editor? Přečtěte si release notes na našem fóru.

Aktivujte si Feed Image Editor

Feed Image Editor je mocná zbraň v rukou e‑shopařů a marketérů, pomocí které komplexně vytváří poutavou obrazovou inzerci. Přidejte se mezi uživatele aplikace, kteří spravují obrázky automatizovaně a hromadně, a vyzkoušejte si výhody Feed Image Editoru na prvních 30 dní zdarma.

Feed Image Editor na 30 dní zdarma
  • zvyšte prodejní potenciál produktů atraktivním image marketingem
  • hromadná a automatizovaná správa obrazové inzerce na srovnávačích

Mohlo by vás zajímat:

Napsal / Lukáš Horák / 22. 02. 2022

Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.

Témata: Aplikace

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.