Pomocí Feed Image Editoru snadno zvětšíte nízké rozlišení obrázků

Článek zveřejněn 19.05.2021

Jeden z nejčastějších problémů, na které při inzerci na zbožácích narazíte, je nízké rozlišení produktových obrázků. Aby vám srovnávače zboží s nedostatečnými rozměry obrázků nezamítly, museli jste dříve hledat náhradní fotky. To už odteď neplatí. Pomocí novinky appky Feed Image Editor rozlišení původních obrázků snadno zvětšíte.

Kvalitní rozlišení je stěžejní

I když srovnávač produkty do inzerce přijme, protože je jejich rozlišení na spodní hranici jeho specifikace, může přijít jiný problém. Jejich kvalita může i přesto být nízká a nakupující je v nabídce neuvidí zřetelně. To je jeden z nejobvyklejších důvodů, proč o nabídku mohou ztratit zájem a začít se poohlížet u konkurence.

S Feed Image Editorem se chyb v produktové reklamě zbavíte hromadně

Všechny problematické části obrázkové inzerce snadno objevíte s bezplatným auditem obrázků. Ten vám kromě jejich detekování poskytne i tipy na to, jak chyby opravit přímo v aplikaci. Ve Feed Image Editoru tak naráz dokážete vylepšit jejich rozlišení, ale v případě potřeby i například změnit jejich formát, odstranit vodoznaky nebo doplnit obrázky tam, kde zcela chybí. A vaší kvalitní obrazové inzerci už nebude nic stát v cestě.

Každý zbožák specifikaci produktových obrázků definuje jinak. Nevyhledávejte složitě každou specifikaci zvlášť. Zde najdete přehled požadavků na obrázkovou reklamu nejdůležitějších českých zbožáků.

Jak vylepšit rozlišení obrázků pomocí Feed Image Editoru

  1. Ve Feed Image Editoru klikněte na tlačítko Nová šablona.

  1. V Galerii šablon vyberte Vylepšení rozlišení obrázků. Feed Image Editor nejdříve provede analýzu, jestli se ve vašem feedu nachází obrázky s nízkým rozlišením (do 600 x 600 pixelů). Pokud takové najde, nabídne vám jejich náhledy v Ukázkách vylepšení rozlišení.

  1. Pro vytvoření ukázek vylepšení vyberte několik obrázků z náhledů a klikněte na Vygenerovat náhledy. Po skončení procesu vedle sebe uvidíte originální a vylepšený obrázek.

  1. Jestli budete s výsledkem spokojení, v panelu napravo vyberte produktový výběr, na který chcete vylepšení aplikovat. Pokud se ve vašem výběru společně nachází obrázky s nízkým a vysokým rozlišením, vůbec to nevadí. Vylepšení rozlišení se bude aplikovat jen u obrázků, které jsou menší než 600 x 600 pixelů.

  1. V nastavení formátu potom vyberte výstupní formát reklamního systému. Nakonec šablonu nezapomeňte pojmenovat a uložit.

 

Feed Image Editor je mocná zbraň v rukou e-shopařů a marketérů, pomocí které komplexně vytvoří poutavou obrazovou inzerci. Přidejte se mezi uživatele aplikace, kteří spravují obrázky automatizovaně a hromadně, a vyzkoušejte si výhody Feed Image Editoru na prvních deset dní zdarma.

Mohlo by vás zajímat:

Vodoznaky v inzerci vás už trápit nemusí. Feed Image Editor je nechá zmizet

Taky patříte mezi e-shopaře, kteří při nastavování produktových obrázků do inzerce tráví mnoho času odstraňováním vodoznaků? Tento neoblíbený úkon vám nově pomůže vyřešit aplikace Feed Image Editor. Díky ní vodoznaky smažete na pár kliknutí a vaše obrázky budou vypadat bezchybně.

17.05.2022
Jak profitovat z nových funkcí na srovnávačích Biano a FAVI

Prodáváte zboží ze sekce home & decor? Specializované srovnávače Biano a FAVI přinášejí novinky, které vám pomohou zajistit větší úspěch online kampaní. Objevte například další prodejní nástroj Biano Studio nebo souhrnný tahák k parametrům zboží na FAVI.

12.04.2022
Odstranění pozadí rychle a jednoduše? S Feed Image Editorem to zvládnete na pár kliknutí

Umět automatizovaně měnit citlivost odstranění pozadí a vyhladit ořezané hrany objektů v produktových obrázcích je užitečná funkce pro marketéry a e-shopaře. Aplikace Feed Image Editor se ve svých aktuálních releasech zaměřuje na zjednodušení úkonů spojených s úpravou pozadí.

22.02.2022

Přidat komentář