Pomocí Feed Image Editoru snadno zvětšíte nízké rozlišení obrázků

Lukáš Horák
19. 5. 2021
2 minuty čtení
Pomocí Feed Image Editoru snadno zvětšíte nízké rozlišení obrázků

Jeden z nejčastějších problémů, na které při inzerci na zbožácích narazíte, je nízké rozlišení produktových obrázků. Aby vám srovnávače zboží s nedostatečnými rozměry obrázků nezamítly, museli jste dříve hledat náhradní fotky. To už odteď neplatí. Pomocí novinky appky Feed Image Editor rozlišení původních obrázků snadno zvětšíte.

Jeden z nejčastějších problémů, na které při inzerci na zbožácích narazíte, je nízké rozlišení produktových obrázků. Aby vám srovnávače zboží s nedostatečnými rozměry obrázků nezamítly, museli jste dříve hledat náhradní fotky. To už odteď neplatí. Pomocí novinky appky Feed Image Editor rozlišení původních obrázků snadno zvětšíte.

Kvalitní rozlišení je stěžejní

I když srovnávač produkty do inzerce přijme, protože je jejich rozlišení na spodní hranici jeho specifikace, může přijít jiný problém. Jejich kvalita může i přesto být nízká a nakupující je v nabídce neuvidí zřetelně. To je jeden z nejobvyklejších důvodů, proč o nabídku mohou ztratit zájem a začít se poohlížet u konkurence.

S Feed Image Editorem se chyb v produktové reklamě zbavíte hromadně

Všechny problematické části obrázkové inzerce snadno objevíte s bezplatným auditem obrázků. Ten vám kromě jejich detekování poskytne i tipy na to, jak chyby opravit přímo v aplikaci. Ve Feed Image Editoru tak naráz dokážete vylepšit jejich rozlišení, ale v případě potřeby i například změnit jejich formát, odstranit vodoznaky nebo doplnit obrázky tam, kde zcela chybí. A vaší kvalitní obrazové inzerci už nebude nic stát v cestě.

Každý zbožák specifikaci produktových obrázků definuje jinak. Nevyhledávejte složitě každou specifikaci zvlášť. Zde najdete přehled požadavků na obrázkovou reklamu nejdůležitějších českých zbožáků.

Jak vylepšit rozlišení obrázků pomocí Feed Image Editoru

  1. Ve Feed Image Editoru klikněte na tlačítko Nová šablona.

  1. V Galerii šablon vyberte Vylepšení rozlišení obrázků. Feed Image Editor nejdříve provede analýzu, jestli se ve vašem feedu nachází obrázky s nízkým rozlišením (do 600 x 600 pixelů). Pokud takové najde, nabídne vám jejich náhledy v Ukázkách vylepšení rozlišení.

  1. Pro vytvoření ukázek vylepšení vyberte několik obrázků z náhledů a klikněte na Vygenerovat náhledy. Po skončení procesu vedle sebe uvidíte originální a vylepšený obrázek.

  1. Jestli budete s výsledkem spokojení, v panelu napravo vyberte produktový výběr, na který chcete vylepšení aplikovat. Pokud se ve vašem výběru společně nachází obrázky s nízkým a vysokým rozlišením, vůbec to nevadí. Vylepšení rozlišení se bude aplikovat jen u obrázků, které jsou menší než 600 x 600 pixelů.

  1. V nastavení formátu potom vyberte výstupní formát reklamního systému. Nakonec šablonu nezapomeňte pojmenovat a uložit.

Feed Image Editor je mocná zbraň v rukou e‑shopařů a marketérů, pomocí které komplexně vytvoří poutavou obrazovou inzerci. Přidejte se mezi uživatele aplikace, kteří spravují obrázky automatizovaně a hromadně, a vyzkoušejte si výhody Feed Image Editoru na prvních deset dní zdarma.

Mohlo by vás zajímat:

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.