Audit obrázků vás zbaví chyb v obrazové inzerci

Článek zveřejněn 27. 05. 2020
| 2 minuty čtení

Zanedbat péči o produktové obrázky se nevyplácí. Existuje mnoho chyb v nastavení obrazové reklamy, kvůli kterým mohou srovnávače zamítnout inzerci vašich produktů. Od nižších stovek položek na e‑shopu je prakticky nemožné kontrolovat obrázky ručně. A právě proto je tu audit obrázků aplikace Feed Image Editor.

Princip auditu obrázků je jako feed audit Mergada

Pomocí auditu obrázků odhalíte chyby v produktových obrázcích a zkontrolujete, jestli splňují požadavky zbožáků a inzertních kanálů. Je zdarma a stojí na stejném principu jako kontrola feedu v Mergadu.

Jak audit obrázků funguje

1. Běžte na stránku audit-obrazku.cz.

2. Do příslušného okna vložte URL adresu XML feedu vašeho e‑shopu a klikněte na Pokračovat.

3. Zaklikněte ty zbožové srovnávače a inzertní kanály, na kterých chcete inzerovat.

4. Zadejte e‑mail, na který vám mají přijít výsledky, odsouhlaste podmínky a požadavek odešlete.

Výsledky obdržíte během 24 hodin. Každý e‑mail také obsahuje návody, jak odhalené chyby opravíte.

Mít produktové obrázky v pořádku je nutnost. Udělejte si přehled o tom, co chybí vaší obrazové inzerci pohodlně a hromadně pomocí auditu obrázků. S aplikací Feed Image Editor zvládnete všechny potřebné úpravy obrázků, tak aby vaše reklamy bez problémů fungovaly. Chcete pochopit základy této appky? Přihlaste se na bezplatné školení.

Mohlo by vás zajímat:

Napsal / Lukáš Horák / 27. 05. 2020

Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.