Glami.sk vstupuje na Slovensko — co by měly vědět e‑shopy!
Co je Glami.sk

Co by o Glami měly vědět e‑shopy
- Zobrazuje inzerci pouze některých kategorií zboží – na Slovensku zatím módu a módní doplňky (na české Glami můžete inzerovat i v kategorii bydlení).
- Inzerce je placená za prokliky.
- V ČR u některých e‑shopů předstihlo, co do počtu přivedených návštěv, dominující Heureku.
- Pro správné fungování inzerce jsou zapotřebí kvalitní obrázky.
- E‑shop může inzerovat jak v placeném režimu, tak na zkoušku zdarma.
- Formát dat odpovídá Heurece.
- Mergado umí vytvořit XML přizpůsobený Glami, stačí v průvodci založením nového exportu na výstupu zadat Glami.sk.
- Uživatelé vytvářejí ze zboží kolekce, je vhodné se do tohoto rozumně zapojit (jak na to píšu níže).
Tipy pro inzerování na Glami
Vytváření setů a kolekcí


Jaký bude mít Glami.sk přínos pro e‑shopy

Komentáře
Já se těším na první e‑shop, který bude mít z Glami.sk zajímavé tržby. Po nasazení prvního e‑shopu a odladění části produktů nemáme v neplaceném režimu žádné prokliky. Jinak pozitivně hodnotím přísnost při schvalování produktů. Jestli bude Glami.sk dbát na dodržování pravidel u všech stejně, bude jasné, co projde a co ne. A bude se líp optimalizovat.
Dobrý den,
na kvalitě produktů, fotografií, feedu a napojení na optimalizátor konverzí na Slovensku trváme. Díky optimalizátoru konverzí, následným bidováním a vyhodnocováním statistik v administraci, může partner ovlivnit své pozice a maximalizovat profit. Důraz je třeba klást na perfektní fotografie, dobré ceny produktů, dostatek velikostí, slovenský popis a podrobné breadcrums (zařazení ve stromu kategorií vč. rozlišení pohlaví) ve feedu.
Trváme také na tom, aby měli všichni partneři plnohodnotnou mobilní verzi webu (nebo responzivní), protože se dostáváme ke 40% penetraci návštěv z mobilních telefonů. Obchodům bez mobilní verze výrazně roste PNO. Všem partnerům proto doporučujeme její tvorbu s maximální prioritou.
S přibývající návštěvností máme po měsící fungování výsledky i pro menší e‑shopy a již nyní je velký rozdíl, pokud je partner v přednostním (placeném) módu nebo pokud je na GLAMI zdarma. Objem trafficu je výrazně menší.
Všem partnerům, aktuálním i budoucím, přejeme mnoho úspěchů!
Ahoj Michal,
možno by som ešte doplnila, že po novom sa základné CPC mení pomocou percentuálneho navýšenia/zníženia a nastavuje sa ako pre desktop tak aj pre mobil spoločne, čo môže byť pre neresponzívne weby (áno aj také v tomto storočí stále existujú :)) celkom nákladné.
Inak pekný príspevok ;)