Sbírejte zákaznické recenze Google na vašem PrestaShop nebo WooCommerce e-shopu

Zákaznické recenze Google jsou cenným zdrojem informací a další možností, jak zviditelnit e-shop a produkty. Implementujte je pro váš obchod na platformách PrestaShop nebo WooCommerce. Zvýšíte tím jeho důvěryhodnost.

Jak funguje sbírání recenzí na Googlu

Zákaznické recenze Google fungují obdobně jako většina recenzí, které sbíráte prostřednictvím jiných služeb. Jakmile zákazníci provedou na vašem webu nákup, mohou potvrdit účast na zákaznickém průzkumu a hodnotit svoje zkušenosti s tím, jak proběhl.

Shromážděné recenze přispívají k celkovému hodnocení prodejce. Mohou se zobrazovat v:

  • Nákupech Google
  • textových reklamách Ads
  • u vašeho firemního profilu napříč službami Google

Badge pro webové stránky. Zdroj: Google

Zobrazování hodnocení prodejce u vašich textových reklam dokáže zvýšit míru prokliku vašich reklam až o 10 %. Zároveň na váš e-shop umožňuje umístit widget Google Customer Reviews.

Ukázková pozvánka k průzkumu. Zdroj: Google
Ukázka hodnocení prodejce v Google SERP. Zdroj: Google

Implementace recenzí pro WooCommerce a PrestaShop

  1. Pro využívání programu Zákaznické recenze musíte mít aktivní účet Google Merchant Center. V administraci přejděte na stránku Růst > Správa programů a program aktivujete.    
    Pro implementaci služby do vašeho e-shopu je potřeba zkopírovat vaše Merchant ID.
  2. Budete potřebovat příslušný Mergado Pack modul. Pokud ho nemáte, nainstalujte si ho:
  1. V administraci modulu přejděte do záložky Reklamní systémy -> Google. Aktivujte funkci, vyplňte vaše Merchant ID a zvolte počet dní od objednávky, kdy se bude zákazníkovi posílat e-mail s žádostí o hodnocení.    
    Pro WooCommerce je navíc nutné zvolit, ze kterého pole bude brána hodnota pro GTIN (Global Trade Item Number). Výchozí hodnotou je SKU produktu.    

  1. Po odeslání objednávky se zákazníkovi zobrazí pop-up s výzvou pro zaslání dotazníku e-mailem.

  1. V rámci funkce si na vaše stránky také můžete umístit plovoucí nebo inline widget. Plovoucí widget se zobrazuje vlevo nebo vpravo dole na stránce. Inline widget vložíte pomocí krátkého kódu kamkoliv na stránky. Script potom dynamicky vykreslí widget s hodnocením vašeho e-shopu.    

 

 

Pochopte výhody Mergado Packu

Stále se nemůžete rozhodnout, jestli Mergado Pack využívat? Pusťte si toto krátké video:

Zákaznické recenze Google nejsou zatím českými e-shopy příliš využívány. Poskytují tedy zajímavou konkurenční zbraň, jak z uživatelů Googlu získat nové zákazníky. Používejte profesionální nástroje, se kterými zvládnete inzerci nastavovat sami a obchody na e-shopových platformách snadno propojíte s důležitými srovnávači zboží.

 

Mohlo by vás zajímat:

Implementujte Biano služby Pixel a Button pomocí Mergado Packu a Google Tag Manageru

Chcete na srovnávači Biano přizpůsobit zobrazování produktů na základě preferencí zákazníka? Zvládnete to pomocí remarketingové služby Biano Pixel a similarity funkce Biano Button. Na požadované výsledky dosáhnete pouze správnou implementací.

13.04.2021
Využívejte výhody funkce Árukereső Trusted Shop na WooCommerce a PrestaShop

Prodáváte přes WooCommerce či PrestaShop na největším maďarském zbožáku Árukereső? Zapojte se zde do programu sběru zákaznických recenzí. Získáte tím lepší přehled o tom, jak zkvalitnit vaši inzerci. Pokud používáte Mergado Pack, funkci Trusted Shop snadno aktivujete.

04.03.2021
Poraďte si snadno s implementací Biano Pixelu. Na pomoc přichází Mergado Pack

Chcete se s e-shopem vydat na srovnávač Biano? Při nastavení propagace určitě nepřehlédněte remarketingový nástroj Biano Pixel, se kterým vaše produkty posunete na přední pozice. Lepších výsledků ale docílíte pouze správnou implementací.

18.02.2021

Přidat komentář