Sbírejte zákaznické recenze Google na vašem PrestaShop nebo WooCommerce e-shopu

Článek zveřejněn 30.03.2021

Zákaznické recenze Google jsou cenným zdrojem informací a další možností, jak zviditelnit e-shop a produkty. Implementujte je pro váš obchod na platformách PrestaShop nebo WooCommerce. Zvýšíte tím jeho důvěryhodnost.

Jak funguje sbírání recenzí na Googlu

Zákaznické recenze Google fungují obdobně jako většina recenzí, které sbíráte prostřednictvím jiných služeb. Jakmile zákazníci provedou na vašem webu nákup, mohou potvrdit účast na zákaznickém průzkumu a hodnotit svoje zkušenosti s tím, jak proběhl.

Shromážděné recenze přispívají k celkovému hodnocení prodejce. Mohou se zobrazovat v:

  • Nákupech Google
  • textových reklamách Ads
  • u vašeho firemního profilu napříč službami Google

Badge pro webové stránky. Zdroj: Google

Zobrazování hodnocení prodejce u vašich textových reklam dokáže zvýšit míru prokliku vašich reklam až o 10 %. Zároveň na váš e-shop umožňuje umístit widget Google Customer Reviews.

Ukázková pozvánka k průzkumu. Zdroj: Google
Ukázka hodnocení prodejce v Google SERP. Zdroj: Google

Implementace recenzí pro WooCommerce a PrestaShop

  1. Pro využívání programu Zákaznické recenze musíte mít aktivní účet Google Merchant Center. V administraci přejděte na stránku Růst > Správa programů a program aktivujete.    
    Pro implementaci služby do vašeho e-shopu je potřeba zkopírovat vaše Merchant ID.
  2. Budete potřebovat příslušný Mergado Pack modul. Pokud ho nemáte, nainstalujte si ho:
  1. V administraci modulu přejděte do záložky Reklamní systémy -> Google. Aktivujte funkci, vyplňte vaše Merchant ID a zvolte počet dní od objednávky, kdy se bude zákazníkovi posílat e-mail s žádostí o hodnocení.    
    Pro WooCommerce je navíc nutné zvolit, ze kterého pole bude brána hodnota pro GTIN (Global Trade Item Number). Výchozí hodnotou je SKU produktu.    

  1. Po odeslání objednávky se zákazníkovi zobrazí pop-up s výzvou pro zaslání dotazníku e-mailem.

  1. V rámci funkce si na vaše stránky také můžete umístit plovoucí nebo inline widget. Plovoucí widget se zobrazuje vlevo nebo vpravo dole na stránce. Inline widget vložíte pomocí krátkého kódu kamkoliv na stránky. Script potom dynamicky vykreslí widget s hodnocením vašeho e-shopu.    

 

 

Pochopte výhody Mergado Packu

Stále se nemůžete rozhodnout, jestli Mergado Pack využívat? Pusťte si toto krátké video:

Zákaznické recenze Google nejsou zatím českými e-shopy příliš využívány. Poskytují tedy zajímavou konkurenční zbraň, jak z uživatelů Googlu získat nové zákazníky. Používejte profesionální nástroje, se kterými zvládnete inzerci nastavovat sami a obchody na e-shopových platformách snadno propojíte s důležitými srovnávači zboží.

 

Mohlo by vás zajímat:

Mergado Pack pro WooCommerce vám nově pomůže sbírat recenze pro Biano Star

Mnoho uživatelů se při online nákupech bojí pořizovat nábytek naslepo. Když si ho nemohou prohlédnout na vlastní oči, často jim ve výběru pomáhají recenze ostatních zákazníků. Právě takovou funkci v roce 2021 představil specializovaný srovnávač Biano.

29.03.2022
Mergado Pack v. 3 pro PrestaShop zjednodušuje mnoho e-shopařských úkonů

Snadnější práce na tvorbě feedů, chytré generování v dávkách a možnost předvyplnění vstupního feedu a formátu. To jsou ty největší změny, které e-shopaři zužitkují díky Mergado pluginu pro PrestaShop.

08.03.2022
ePrivacy Cookies 2022 a Mergado Pack pro PrestaShop

Před Vánoci jsme vám přinesli návod, jak uživatelé Mergado Packu pro WooCommerce svůj web připraví pro novelu zákona o elektronických komunikacích pro rok 2022. V tomto článku si popíšeme, jak tuto situaci vyřeší obchodníci na PrestaShopu.

01.02.2022

Přidat komentář