Na Heurece si automaticky dobijete kredit a prodáte potraviny

Článek zveřejněn 07.07.2020

Zastavení inzerce pro nedostatečný kredit na účtu je jeden z problémů, kterému se chtějí e-shopy na zbožácích za každou cenu vyhnout. Heureka v červnu přišla s novou funkcí, jejíž pomocí si nastavíte částku, která se vám po překročení kreditu sama dobije. A to není všechno. Chcete na Heurece prodávat potraviny? To už teď můžete.

Automatické dobíjení kreditu nastavíte ve dvou krocích

  1. V administraci nejdříve zadejte fakturační údaje, nastavte spodní hranici pro dobití kreditu (např. 200 Kč bez DPH) a nastavte částku, která se bude automaticky dobíjet.
  2. Přidejte si platební kartu, odkud se částka bude ztrhávat.
Automatické dobíjení kreditu v administraci Heureky. Zdroj: blog.heureka.cz

Heureka aktivovala několik sekcí pro inzerci potravin

V rámci červnových content úprav spustila jednička mezi českými zbožáky několi kategorií, ve kterých mohou prodejci nově inzerovat potraviny. Kategorie pokrývají vše od masa až po bylinky. Podívejte se na specifikace jednotlivých druhů potravin a nastavte si vše ve feedu, abyste je od začátku efektivně prodávali.

Specifikace potravin ve feedu pro Heureka.cz. Zdroj: blog.heureka.cz

Heureka opět přidala několik užitečných vylepšení, které vašemu e-shopu pomohou lépe prodávat. Kromě dobře nastaveného feedu jsou pro úspěšný prodej stěžejní produktové obrázky. Do kondice je automatizovaně dostanete pomocí aplikace Feed Image Editor, která vám pomůže opravit všechny chyby a vytvořit lákavý image marketing.

 

Mohlo by vás zajímat:

Potřebujete na Heureku přidat slevové kódy? V Mergadu to snadno zvládnete

Nabízí váš e-shop slevy prostřednictvím voucherů? Heureka v lednu 2022 přidala možnost zasílat informace o slevových voucherech, které mohou zákazníci při nákupu uplatnit. Mergado ji už plně podporuje a přinášíme vám krátký návod, jak jeho pomocí vše pohodlně nastavíte.

15.02.2022
Které srovnávače zboží zvednou prodeje vašeho e-shopu

Zbožové srovnávače a vyhledávače jsou dlouhodobě efektivním nástrojem inzerce. Najdete mezi nimi několik univerzálních pro začátečníky i pokročilé prodejce. Ale i takové, které zatím neznáte, a přitom vám budou umět přivést nové zákazníky. Zorientujete se v nich pomocí Mergado průvodce.

22.10.2021
Srovnávače zboží: Jak předejdete nejčastějším chybám při nastavování kampaní

Inzerce na srovnávačích se e-shopům vyplatí a je jedno, jestli s podnikáním teprve začínáte, nebo se snažíte získat nové zákazníky. Pokud chcete předejít často opakovaným chybám při nastavování kampaní, máme pro vás rychlé tipy šité na míru pro Heureku, Google Nákupy nebo GLAMI.

12.10.2021

Přidat komentář