Na Heurece si automaticky dobijete kredit a prodáte potraviny

Zastavení inzerce pro nedostatečný kredit na účtu je jeden z problémů, kterému se chtějí e-shopy na zbožácích za každou cenu vyhnout. Heureka v červnu přišla s novou funkcí, jejíž pomocí si nastavíte částku, která se vám po překročení kreditu sama dobije. A to není všechno. Chcete na Heurece prodávat potraviny? To už teď můžete.

Automatické dobíjení kreditu nastavíte ve dvou krocích

  1. V administraci nejdříve zadejte fakturační údaje, nastavte spodní hranici pro dobití kreditu (např. 200 Kč bez DPH) a nastavte částku, která se bude automaticky dobíjet.
  2. Přidejte si platební kartu, odkud se částka bude ztrhávat.
Automatické dobíjení kreditu v administraci Heureky. Zdroj: blog.heureka.cz

Heureka aktivovala několik sekcí pro inzerci potravin

V rámci červnových content úprav spustila jednička mezi českými zbožáky několi kategorií, ve kterých mohou prodejci nově inzerovat potraviny. Kategorie pokrývají vše od masa až po bylinky. Podívejte se na specifikace jednotlivých druhů potravin a nastavte si vše ve feedu, abyste je od začátku efektivně prodávali.

Specifikace potravin ve feedu pro Heureka.cz. Zdroj: blog.heureka.cz

Heureka opět přidala několik užitečných vylepšení, které vašemu e-shopu pomohou lépe prodávat. Kromě dobře nastaveného feedu jsou pro úspěšný prodej stěžejní produktové obrázky. Do kondice je automatizovaně dostanete pomocí aplikace Feed Image Editor, která vám pomůže opravit všechny chyby a vytvořit lákavý image marketing.

 

Mohlo by vás zajímat:

Pomocí Mergado auditu zkontrolujete povinné parametry pro Heureku

Parametry jsou na Heurece povinnou součástí většiny produktů a ovlivňují párování a filtrování. S novinkou Mergada končí obavy, jestli jste do elementu PARAM vyplnili ty správné. Náš Audit feedu nyní dovede kontrolovat povinné parametry pro českou a slovenskou Heureku.

06.04.2021
Získejte co nejvíc z české e-commerce. Nabízí progresivní prostředí a mnoho příležitostí

Online trh v České republice v posledních zaznamenal výrazný růst. Pandemie Covidu-19 ho vloni částečně zpomalila, ale i tak zdejší e-commerce láká stále víc prodejců z řad Čechů i ze zahraniční.

24.02.2021
Mějte přehled o aktualitách v e-commerce. Přináší je nová rubrika Mergado Insight

Jak se zorientovat v přívalu novinek z online světa? Na pomoc vám přichází naše Natálka, která si která si v nejnovější sérii Mergado TV posvítí na důležité události české i slovenské e-commerce scény. Sledujte rychlý přelet tím nejnovějším, co přinesla Heureka či Zboží.cz v Mergado Insight.

04.02.2021

Přidat komentář