Heureka.cz — otázky a odpovědi

Článek zveřejněn 22. 06. 2012
| 2 minuty čtení

Za jak dlouhé období se počítá hodnocení obchodu na Heureka.cz?

Hodnocení obchodu se počítá za posledních 90 dnů. Starší hodnocení se sice zobrazí v celkovém počtu všech hodnocení, ale jejich váha se již do procentuálního hodnocení obchodu nepočítá. Tím je zajištěna aktuálnost a reálná informace o aktuálním chování obchodu.

Vypisuje se zboží, které se dostane na kartu produktu i ve fulltextu?

Ano. Pokud se vaše zboží dostane na kartu produktu, bude se vypisovat i ve výsledcích fulltextového vyhledávání, kde je jen jinak seřazeno. Ve fulltextu se řadí podle ranku, který systém automaticky počítá. Rank je tvořen hledaným výrazem, cenou, hodnocením obchodu atd.

Jak dlouho trvá administrátorům, než zpracují nové a změněné zboží?

Na spárování nového nebo upraveného zboží mají administrátoři 4 pracovní dny.

 

Používá se element DESCRIPTION při párování produktů?

Ne, na párování zboží nemá element DESCRIPTION vliv. DESCRIPTION se využívá pouze při fulltextovém vyhledávání společně s elementem PRODUCT a s názvem produktu, který vypisuje Heureka.

 

Můžou e‑shopu používat v názvech zboží slova psaná velkými písmeny např. LEGO?

Můžou, ale nedoporučuje se to. Aby se zboží spárovalo, musí být shodné v tagu PRODUCT a PRODUCTNAME.

Které elementy jsou “case sensitive”? Je rozdíl mezi Lego a LEGO v elementu PRODUCT, MANUFACTURER a případně v dalších?

Jak již je odpovězeno výše, pokud bude PRODUCT “LEGO 4987” a PRODUCTNAME “Lego 4987” není shodné a pak se tag PRODUCTNAME nebere v potaz. U ostatních tagů velká písmena nevadí.
Napsal / pan Mergado / 22. 06. 2012
Pan Mergado je největší dříč v našem týmu. Maká ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu píše návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, je to virtuální postava, ale my ho máme rádi. Fakt.

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.