Máte ve svém sortimentu Produkt roku?
Článek zveřejněn 17. 03. 2017
|
1 minuta čtení
Hodnocení, na základě kterého se Produkty roku v jednotlivých kategoriích vyhlašují, je tvořeno z počtu uživatelů, kteří o něj projevili zájem, počtu nákupů v e‑shopech a celkového hodnocení uživatelů. První tři produkty s nejlepším hodnocením získávají status „finalisty“, nejlépe hodnocený produkt je pak „vítězem“. Zákazníky o oblíbenosti informuje banner, který Heureka přidává k takto oceněným produktům.
Tip: bannery si můžete umístit i ke svým produktům v e‑shopu. Stačí si je stáhnout.

Letošní vítězové, lonští poražení?
Pojďme se blíže podívat na některé kategorie a jejich vítěze – některé mají už několik let svého hegemona, jiné jsou závislé na novinkách roku (typicky kategorie mobilů, tabletů a notebooků). Seznam všech vítězů i finalistů v jednotlivých kategoriích najdete na webu Produktu roku.
Jistě stojí za úvahu, zda do svého sortimentu některý z takto populárních produktů nezařadit, pokud ho tam ještě nemáte a zvýšit tak svoje šance na proklik. Skvělý článek o práci s Top produkty najdete tady, článek (mimojiné) o práci s populárními produkty tady.
Kategorie Parfémy

Kategorie Kávovary

Kategorie Sluchátka

Kategorie Pneumatiky

Kategorie Cestovní hry

Kategorie Karimatky
Kategorie Hodinky
Kategorie Krby

Napsal / Kateřina Šmajzrová / 17. 03. 2017
Katka se panu Mergadovi stará o české texty, hlídá aby jim bylo rozumět a aby vás bavily. Taky točí videa a webináře pro ty, kdo jsou spíš na obrázky než na texty. Mimo to ráda chodí po horách a čte.
Témata:
Novinky ze srovnávačů
Komentáře
Přidat nový komentář
1 minuta
Musím se přiznat, že v kategorii Krby mě vítězný produkt dost překvapil :))