Nové funkcionality Feed Image Editoru přináší větší přehled o obrazové inzerci

Článek zveřejněn 13. 03. 2019
| 2 minuty čtení

Aplikace Feed Image Editor nasadila dvě důležité novinky. Jsou jimi nová podstránka Produktydiagnostika jednotlivých šablon. A k čemu je to dobré? Díky těmto funkcím získáte lepší přehled a zjistíte, jestli jsou vaše fotky dostupné a dobře zpracované. A to je pořádná výhoda.

Ověřte si, jestli inzerujete produktové fotky bezchybně

Seznamte se s podstránkou Produkty

Tato stránka umožňuje odhalit chyby v produktových fotkách, či jestli fotky konkrétních produktů vůbec inzerujete. Na podstránce Produkty máte k dispozici několik filtrů, se kterými ve vašem zboží vyhledáte produkty nebo skupiny produktů podle vašich požadavků.

Typy filtrů:

  • Název produktu – shoduje se se zadaným textem nebo obsahuje zvolené slovo
  • Adresa obrázku – URL adresa fotografie
  • Skupina – nabízí možnosti vyhledávání mezi všemi produkty, produkty se stejnými obrázky či produkty bez obrázku
  • Stavový kód – filtrování podle dostupnosti obrázku
  • Šablona –vyhledá aktivní i pozastavené šablony

Vyhledávání podle elementů

Kromě filtrování nabízí podstránka Produkty možnost vyhledávání podle elementů. Stačí vybrat element a nastavit jeho hodnotu. Tzn. že když hledáte produkty s CPC v hodnotě 3 Kč, vyberete element CPC a zadáte hodnotu 3. Na základě toho Feed Image Editor vypíše pouze produkty s CPC=3.

U odpovídajících výsledků zde uvidíte cenu vyfiltrovaných produktů, jejich kategoriišablonuodkazy na produkt v e‑shopu, v Mergadu, ve FIE a na jeho obrázek. Tato data můžete vyexportovat do CSV, které potom jednoduše převedete do tabulkového editoru.

FIE umí diagnostiku produktů v šablonách

Na hlavní stránce FIE najdete další užitečný nástroj – diagnostiku produktů z jednotlivých šablon. U šablon si tak kdykoliv přehledně ověříte jejich formát, datum vzniku, kolik produktů obsahuje a kolik z nich je zpracovaných a u kolika se vyskytla chyba.

Ovládněte obrazovou inzerci pomocí bezplatného školení FIE

Produktové obrázky jsou důležitý nástroj inzerce zboží. Dokázat je udělat co nejpoutavější, a přitom vždy podle pravidel zbožáků, se vám zcela jistě vyplatí. Naučte se, jak vyzrát na image marketing pomocí Workshopu: Jak na image marketing pomocí Feed Image Editoru.

Využijte nové funkcionality Feed Image Editoru naplno. Díky jejich požívání si budete vždycky vědět, které z vašich produktových obrázků jsou v pořádku a které je třeba opravit. Napadá vás, jak možnosti FIE ještě posunout vpřed? Nenechávejte si to pro sebe a pište své nápady na náš support.

Mohlo by vás zajímat:

Napsal / Lukáš Horák / 13. 03. 2019

Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.

Témata: Aplikace

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.