Nové školení Michala Janíka pro marketingové odborníky. Přečtěte si, co by Vás mohl naučit!

Petr Parimucha
22. 1. 2017
2 minuty čtení
školení, Image marketing, Mergado, automatický bidding

Do prvního školení optimalizace inzercí e‑shopů ve vyhledávačích zboží se mi už dnes zdaleka nevejdou všechny informace, které bych Vám chtěl říct. Vybral jsem proto dvě témata, která považuji za klíčová a postavil na nich Mergadovo druhé, volně navazující, školení.

Školení automatizovaného biddingu ve vyhledávačích zboží a image marketingu na Facebooku. Pokud máte pocit, že ta témata spolu souvisejí jen velmi volně, tak já mám pocit stejný. Tedy měl jsem. Říká se totiž, že všechno souvisí se vším. A jak osnovu školení rozpracovávám podrobněji, doplňuji informace např. o pricingu, datech a pracovních procesech marketingového profesionála. 

Na novém školení proto nejen vysvětlím souvislosti, upozorním na problémy s návrhy řešení, ale představím také novou metodu práce feed marketingového specialisty.

Termíny školení

Rád bych Vás na školení pozval. Vybrat si můžete z těchto termínů:

Proč na školení dorazit

Absolventům prvního školení jistě nemusím říkat, co ode mne očekávat. Velmi se snažím, aby druhé školení bylo alespoň tak přínosné, jako to první. Pokud jste na mém školení ještě nebyli, pak vězte, že Vám čas strávený se mnou umožní vydělat e‑shopu peníze, na které by jinak nedosáhl.

Podrobnosti a přihlášky na školení

Podrobnosti včetně přihlášky najdete na stránce Školení (automatizovaného) biddingu ve vyhledávačích zboží & image marketingu na Facebooku nebo na webu APEK.

Těším se na shledanou.

Michal Janík