Nový biddingový automat podle dní v týdnu — Weekday Bidding Booster

Článek zveřejněn 05. 05. 2016
| 1 minuta čtení

Konverzní rozdíly

Stejně tak, jako jsou rozdíly v prodejích různých produktů, tak i dny v týdnu jsou, co se týče prodejnosti, odlišné. Díky Mergadově analytice nebo Google Analytics si lehce zobrazíme výsledky prodejů pro jednotlivé dny.

Zákazníci přicházejí z různých zdrojů a každý zdroj má svou charakteristiku. Proto je potřeba každý zdroj prověřit zvlášť.
Nejsnadnější cesta jak zjistit, které dny jsou top a které právě naopak, je využít analytiku přímo v Mergadu.

Kde přidat, kde ubrat

Teď už tedy víte, které dny jsou lepší a které horší, a tak s nimi můžete pracovat. Tady vede jasná spojnice ke známému “posilovat co funguje a utlumovat to méně úspěšné”. Nejenže posílíte to co funguje, ale navíc pravděpodobně ušetříte tím, že snížíte náklady na inzerci ve dnech, kdy nemá požadovaný přínos.

Jak s Weekday Bidding Boosterem pracovat, je elegantně ukázáno ve videu níže.

Aplikaci si můžete spustit v Mergado Store.

Jak už bývá zvykem, aplikace má desetidenní zkušební lhůtu zdarma. Poté je zpoplatněna cenou 586Kč + DPH za každý export.

Pozor, speciální akce, až do konce června jsou aplikace Weekday Bidding Booster i Feed Image Editor zdarma pro všechny klienty. Poprvné je budeme fakturovat až 1.7.!

Napsal / Jakub Nožička / 05. 05. 2016
Kuba vám odpoví, když napíšete dotaz na Mergadovu českou podporu. Je také autorem řady článků a návodů. To proto, že ví, jaké trable řešíte nejčastěji. Když zrovna nepracuje pro Mergado hraje na basu s kapelou Ponk, se kterou získal hudební cenu Anděl.
Témata: Aplikace

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.