O cross-sale v Heureka Košíku
Jak se vybírá zboží pro cross-sale
Heureka počítá ze svých statistik skóre, jak často kupují uživatelé různé kombinace zboží společně. Vloží-li uživatel zboží do Heureka Košíku, doplní Heureka zboží, které uživatelé nakupují spolu s tímto zbožím nejčastěji.
Kdy se zobrazí nabídka e‑shopu
Pro každou z vybraných položek platí, že nabízí-li ji e‑shop, který dodá zboží již vybrané, zobrazí se rovnou tlačítko pro vložení do Košíku. Pokud toto zboží nenabízí, zobrazí se u zboží odkaz do produktové karty na Heurece.
Náhled cross-sell Heureky v praxi.
Co od cross-sale v Heureka Košíku čekat
Zavedením cross-sale smazává Heureka jeden z handicapů, který měla proti dobře vedeným e‑shopům. V delším časovém horizontu by mohlo dojít k navýšení průměrné hodnoty jedné objednávky v Košíku. Zda k tomu dojde skutečně, ukáže teprve čas.

Komentáře
Máte pravdu. Osobně jsem viděl dva druhy výsledků — jedněm se Košík vyplatil náramně, u druhých to není průkazné, nebo se nevyplatí. Velký vliv měl právě segment zboží.
Uvidíme, až taky bude v košíku pořádná konkurence. Z vlastích zkušenosti se nám osobně košík nevyplatí. Segment nářadí, zahrada.