Získejte ocenění Kvalitní obchod od Árukereső

Přemýšlíte, jak dostat své zboží více před oči maďarských zákazníků? Nedávno jsme vám popsali, že inzerce na srovnávači Árukereső je jeden z nejpodstatnějších kroků, abyste v Maďarsku uspěli. V tomto článku si představíme jeho ocenění Kiemelt ajánlatok a způsob, jak ho získáte, abyste se umístili mezi první tři doporučované nabídky e-shopů.

Příklad nabídky tří doporučených e-shopů. Zdroj: https://www.arukereso.hu

Co musí obchod splňovat, aby získal ocenění Kiemelt ajánlatok

  • v produktové kartě musí mít minimálně 4 nabídky z různých e-shopů
  • musí své zboží prodávat s maďarským DPH
  • pro výběr top 3 nabídek na produktové kartě přiřazuje Árukereső skóre k jednotlivým nabídkám e-shopů podle následujících kritérií:
    • základem je mít zavedenou službu Megbízható Bolt (ekvivalent Heureka Ověřeno zákazníky) – toto je nezbyzná podmínka
    • kvalita recenzí od zákazníků, včetně hodnocení přes Megbízható Bolt – toto je velký předpoklad, jak se dostat mezi první 3 doporučené obchody u daného produktu
    • odchylka od průměrné nabídky na stránce produktu
    • výše nastavené nabídky za proklik
    • poskytování možnosti požádat obchod o kontrolu produktu

 

Pracujte na kvalitě hodnocení e-shopu. Tato dlouhodobá záležitost je společně s cenou a dostupností zboží nejlepší způsob, jak ovlivníte pořadí zobrazení nabídek. Nezapomeňte, že strategie e-shopu efektivně nastavíte biddingem. Pokud ještě nebidujete automaticky, vyzkoušejte nástroj Bidding Fox pro Heureku a Zboží.cz, který vám výrazně zkvalitní vaše strategie a zkrátí čas.

Bidding Fox

Chcete být na Heurece vidět a přitom mít rozpočet pod kontrolou? Využijte služeb biddingového automatu. Několikrát denně přepočítává cenu CPC a drží pozici vašeho zboží tak, jak jste nastavili. 

Mohlo by vás zajímat:

Přilákejte v Maďarsku nejsilnější zákaznickou skupinu. Nakupující nad 55 let

Prodáváte na maďarské e-commerce? Nebo se sem právě chystáte expandovat? Místní trh i největší zbožáky Árukereső, Árgép a Olcsóbbat jsme si už představili. Teď se zaměříme na nejdůležitější skupinu zákazníků a na to, jak si ji udržet či jestli je lepší získat nové klienty.

21.04.2021
Expanze e-shopu pomocí Mergada a UPgates

E-shopy se staly naprosto přirozenou součástí retailového prostředí a v dohledné době se na tom nic měnit nebude. Česká republika v počtu e-shopů nemá konkurenci. Například v Maďarsku jich podle posledních údajů najdete méně než 7 tisíc a ve srovnání s ČR je na tom mnohem hůře i čtyřicetimilionové Polsko.

07.04.2021
Přímá cesta na zahraniční trhy vede přes mezinárodní síť CEEDA

Máte s e-shopem velké plány za hranicemi? Podpořte expanzi značky se službami od specialistů z CEE Digital Aliance. Síť certifikovaných agentur vám pomůže s úspěšným vstupem na regiony východní a střední Evropy. Jaké další možnosti přináší členům a klientům? Představila nám je agentura Effectix.

24.03.2021

Komentáře

Bohužel největší překážkou je lokální DPH, které má 27%. Pro mnoho zahraničních eshopů překážkou :-( Neplánuje to česká Heureka group změnit? :)

Vojta Krapítek/Pátek, 22. Leden 2021 - 10:52

Máte pradu Vojto, maďarské daňové zatížení dokáže e-shopy odradit. Na druhou stranu vytváří zajímavou konkurenci těch, kteří si věří a do Maďarska i přesto jdou.

O takových plánech Heureka Group asi sní více e-shopařů, ale zatím o podobných zprávách nevíme... :)

Ať se vám daří

Lukáš Horák (admin)/Pátek, 22. Leden 2021 - 11:22

Přidat komentář