Inzerujte na Árukereső.hu, největším maďarském srovnávači

Dobyli jste úspěšně s českým e-shopem na sousední trhy a rozmýšlíte, kam dál? O maďarské e-commerce se už několik let říká, že je jedním z nejideálnějších cílů pro expandující e-shopy. A kde jinde v Maďarsku začít inzerovat, než na největším místním srovnávači Árukereső. Pojďme si představit jedničku mezi maďarskými zbožáky a možnosti, jak vám na ní s inzercí pomůže Mergado.

Árukereső je nejoblíbenější srovnávač zboží v Maďarsku

Firma Árukereső funguje od roku 2004. Kromě Maďarska působí pod názvy Compari v Rumunsku a Pazaruvaj v Bulharsku. Všechny jsou od roku 2016 členy Heureka Group.

V současné době zde inzeruje přes 3900 e-shopů. Průměrná měsíční návštěvnost srovnávače je okolo 12 milionů uživatelů. Srovnávač funguje na webovém rozhraní i v mobilní aplikaci. Má velmi intuitivní rozhraní.

Podle dat Similar Webu je 70 % těchto příchodů organického původu, ostatní návštěvníci na stránky přichází přes placenou reklamu. Tato data a informace Heureka Group jasně ukazují, že se na jedničce mezi srovnávači v maďarské e-commerce určitě vyplatí inzerovat.

Přemýšlíte, jak uspět mezi konkurencí maďarské e-commerce? Získejte více zákazníků v Maďarsku. Pomocí bezkontaktní dopravy a bezdotykových plateb.

Návštěvnost Árukereső.hu. Zdroj: https://www.similarweb.com/website/arukereso.hu/

Jak funguje Árukereső.hu pro e-shopy

  • Nabídku e-shopu nahrajete přes CSV nebo XML ve specifikaci Árukereső. V případě nejasností můžete kromě technické podpory zbožáku kontaktovat podporu Heureky, která vám schvalovacím procesem pomůže projít.
  • Inzerci platíte klasicky za proklik na stránku e-shopu. Cena za proklik se liší podle jednotlivých kategorií. Pro aktivaci je nezbytné si dobít kredit v minimální výši 10 000 HUF.
Produktové kategorie na Árukereső.hu.
  • Po úspěšné registraci na se můžete zapojit do programu Ověřeno zákazníky (Megbízható bolt). V rámci tohoto programu Árukereső automatizovaně zasílá dotazníky spokojenosti vašim zákazníkům. Pokud získáte 10 recenzí během 60 dnů s hodnocením minimálně 4,2, obdržíte průhledný odznak, který umístíte na vaše stránky. Při zisku 60 recenzí za 60 dní s minimálním hodnocením 4,6 získáváte zelený  odznak.
  • Pokud váš e-shop bude mít odznak Megbízható bolt, můžete se zúčastnit maďarské verze akce ShopRoku. V případě, že váš e-shop zvítězí v některé z kategorií, obdrží odznak, který se zobrazí např. rovnou na produktové kartě.
  • E-shopy také mohou získat ocenění Kvalitní e-shop (Termék kiemelése). Určuje se podle několika kritérií.
  • Árukereső je CSS partnerem Google. Služby srovnávače tak využijete i pro levnější inzerci v na maďarském Google.
Produktová karta na Árukereső. Zdroj: https://www.arukereso.hu/

Na co nesmíte zapomenout

  • používejte .hu doménu
  • Maďaři málo důvěřují nepřeloženému e-shopu – věnujte dostatek času překladům do maďarštiny
  • používejte ve feedu správnou měnu HUF – tato častá chyba vytváří nesrovnalosti v cenách i obratu
  • používejte povinný element pro cenu bez DPH: NET_PRICEÁrukereső (stejně jako ostatní zdejší zbožáky) ho používá kvůli vysokému DPH v Maďarsku, ačkoliv např. v Bulharsku nebo Rumunsku používání tohoto elementu povinné není

S Mergadem nastavíte inzerci pro Árukereső sami

Zvažujete expanzi na maďarský online trh? S Mergadem využijete formáty pro srovnávače zboží, které už používáte a převedete je na ty, které aktuálně potřebujete. S naším virtuálním správcem dokážete automatizovaně spravovat datové feedy. V Mergadu zvládnete inzerci e-shopu spravovat sami – zrychlíte tím každodenní marketingové úkony a ušetříte náklady za práci programátorů.

 

Neváhejte s inzercí na Árukereső. V Maďarsku je sice přísnější podnikatelské prostředí než je např. na Slovensku či v ČR, ale využívá ho stále více a více zahraničních e-shopů. Zajímá vás inzerce v dalších státech? Vyzkoušejte rumunský eMAG nebo polské Allegro.

 

Mohlo by vás zajímat:

S Mergadem do zahraničí: Maďarsko (část 2.)

V první části průvodce pro úspěšný vstup do maďarské e-commerce jsme zmapovali prostředí. Druhá část vám odpoví na otázky, jaké maďarské formáty můžete v Mergadu využít a jací jsou nejpoužívanější dopravci, druhy plateb či nejprodávanější zboží. A připojíme taky několik tipů, bez nichž se při expanzi do Maďarska neobejdete.

15.05.2018
S Mergadem do zahraničí: Maďarsko (část 1.)

Český ecommerce rybníček se hemží rybami. Zdejší konkurence se předhání ve zkvalitňování služeb. Management e-shopů čím dál tím víc klade důraz na získávání nových znalostí a optimalizaci. Východní státy však v on-line obchodování stále nabízí velké množství příležitostí.

15.05.2018
Jak expandovat do Chorvatska v roce 2020

Je váš e-shop úspěšný na domácí e-commerce i na sousedních trzích? Pokud zvažujete kam dál expandovat, vydejte se do Chorvatska. Je to jedna z nejideálnějších zemí pro expanzi v jižní Evropě.

30.10.2020

Přidat komentář