Nová Heureka Group vám pomůže s expanzí

Heureka v minulých týdnech udělala velkou změnu. Je jí vznik nové entity Heureka Group a.s., která bude zastřešovat aktivity devíti evropských trhů. Od října také připravuje nový ceník provizí z Heureka Košíku a upravuje požadavky na parametry. Pojďme si říct, co všechno pro vás tyto změny znamenají.

Nastupuje éra Heureka Group

Na 20 milionů uživatelů, 55 tisíc e-shopů a 9 silných srovnávačů zboží z regionu střední a východní Evropy zažilo na podzim výraznou změnu. Od 1. října se od Mall Group oddělila nezávislá Heureka Group. Výsledkem tohoto procesu je nové představenstvo i struktura, které budou klást větší důraz na expanzi e-shopů.

Aktivity Heureka Group směřují zejména k propojení obsahu a vzniku jedné společné platformy. Ta bude obsahovat široký katalog produktů ze zapojených zbožáků. Zároveň bude fungovat jako vstupenka na zahraniční trhy v rámci CEE regionu bez nutnosti lokalizace e-shopu v daném státu.

Lokální cíle české a slovenské Heureky se orientují na zvyšování responzivity. Heureka zároveň představila novou homepage pro mobilní verzi zbožáku a vylepšené stránky s datovými reporty. Tyto změny směřují k rychlejšímu vyhledávání a jednodušší administraci e-shopu, aby ulehčily práci obchodníkům i uživatelům.

NEZAPOMEŇTE: Pro aktualizaci potřebných fakturačních údajů klikněte na Heureka blog, kde najdete všechny potřebné informace.

Devět evropských trhů zastřešených srovnávači Heureka Group a.s. Zdroj: heureka.group/how-to-expand

Heureka Košík získal nový ceník provizí

Do Heureka Košíku se mohou zapojit pouze e-shopy s dlouhodobě nadstandardními výsledky v systému Ověřeno zákazníky. Z těchto e-shopů potom Heureka doporučuje nakupovat – zákazníci je rozpoznají podle pečetě Garance nákupu. Heureka Košík přináší řadu výhod – zákazník nakupuje zboží rovnou z obchodu přímo na Heurece, takže se eliminuje možné riziko nedokončeného nákupu a odpadá mezikrok s přesměrováním na e-shop. Pokud se nákup prostřednictvím Heureka Košíku uskuteční, platí obchodník Heurece provizi. Její výše je stanovena podle kategorie.

Právě v rámci Heureka Košíku si Heureka na začátku října připravila důležitou novinku. Je jí plošná změna výšky provizí platná pro všechny zapojené obchody. Od 14. října se změní rozmezí provize od 2.4 % do 10 % v závislosti na konkrétní kategorii.

 

Nové povinné parametry v sekci Móda a Nábytek

Další novinkou je, že Heureka požaduje doplnění parametrů v sekci Móda. Kromě informací o velikosti musí e-shopaři nově uvádět i údaje o barvě, materiálu a značce. Heureka tak stejně jako GLAMI začala cílit na kvalitnější služby a lepší přehled zákazníka, který se dlouhodobě neobejde bez filtrování. Heureka doporučuje uvádět i další parametry jako střih, vzor či druh zboží. Nároky klade také na obrázky, které musí být v dostatečné velikosti: 400x400 px.

Nové podmínky v kategorii Nábytek přinesly povinné označení výrobce v elementu PRODUCTNAME. Klasické parametry jako velikost, barva a materiál jsou i nadále nutností, která vám přinese relevantnější zobrazení produktů.

 

Sledujte důležité dění na Heurece. Dokážete tak včas reagovat na změny, které ovlivní chod vašeho či klientského e-shopu. V tomto tématu na blogu najdete pravidelné informace z české Heureky.

 

Mohlo by vás zajímat:

 

Získejte co nejvíc z české e-commerce. Nabízí progresivní prostředí a mnoho příležitostí

Online trh v České republice v posledních zaznamenal výrazný růst. Pandemie Covidu-19 ho vloni částečně zpomalila, ale i tak zdejší e-commerce láká stále víc prodejců z řad Čechů i ze zahraniční.

24.02.2021
Mějte přehled o aktualitách v e-commerce. Přináší je nová rubrika Mergado Insight

Jak se zorientovat v přívalu novinek z online světa? Na pomoc vám přichází naše Natálka, která si která si v nejnovější sérii Mergado TV posvítí na důležité události české i slovenské e-commerce scény. Sledujte rychlý přelet tím nejnovějším, co přinesla Heureka či Zboží.cz v Mergado Insight.

04.02.2021
Inzerujte na Árukereső.hu, největším maďarském srovnávači

Dobyli jste úspěšně s českým e-shopem na sousední trhy a rozmýšlíte, kam dál? O maďarské e-commerce se už několik let říká, že je jedním z nejideálnějších cílů pro expandující e-shopy. A kde jinde v Maďarsku začít inzerovat, než na největším místním srovnávači Árukereső.

12.01.2021

Komentáře

"CENNÍK" :D

Richard/Úterý, 8. Říjen 2019 - 15:01

Přidat komentář