Specifikujte materiálové složení na GLAMI snadno pomocí Mergada

Velkým e-shopařským tématem poslední doby je povinná podpora tagu PERCENTAGE, který GLAMI zavádí od 1. 8. 2019. S aktuálním releasem, který proběhne 11. 7. v 16 hodin, začne Mergado specifikaci materiálového složení pro GLAMI podporovat. Ukažme si, jak si vše správně nastavit.

Je třeba vytvořit nové elementy

Aby GLAMI dovedlo informace o materiálech, ze kterých je vaše zboží vyrobeno, správně zpracovat, je XML feed potřeba strukturovat jedním ze dvou těchto způsobů:

 

1. způsob

Pokud chceme docílit struktury XML feedu v tomto tvaru, je zapotřebí:

1. vytvořit si na stránce Elementy v Mergadu dva nové elementy s názvy:

PARAM|materiál|bavlna

PARAM|materiál|elastan

2. následně tyto elementy naplnit hodnotou – např. pravidlem typu Přepsat nebo hromadnými pravidly Hromadně přepsat dle výběru, či Hromadně přepsat hodnoty

3. elementu s názvem "PARAM|materiál|bavlna" přiřadíme pro konkrétní výběr (tj. produkty, kterých se to týká) hodnotu 90% a druhému "PARAM|materiál|elastan" 10%

 

2. způsob

Ve druhé možnosti nastavení struktury XML feedu v Mergadu:

1. je zapotřebí si na stránce Elementy vícekrát přidat element PARAM|materiál a pro více elementů se stejným názvem doplnit číslování (využije se jen v Mergadu – ve výstupním feedu čísla za "PARAM|materiál" nebudou) takto:

PARAM|materiál|1

PARAM|materiál|2

atd.

2. následně musíme pomocí výběrů a pravidel opět naplnit hodnoty do jednotlivých elementů

3. elementu s názvem "PARAM|materiál" přiřadíme pro konkrétní výběr hodnotu "90% bavlna" a druhému "PARAM|materiál|1" hodnotu "10% elastan"

 

A to je vše. Pokud dodržíte postup z našeho návodu, dostanete informace o materiálech vašeho zboží na GLAMI elegantní cestou. Nezapomeňte – release Mergada proběhne až v 16.00, teprve od té doby půjde s tagem PERCENTAGE pracovat. A co dalšího s novým releasem zavádíme? Vše se dočtete na našem diskuzním fóru.

 

Mohlo by vás zajímat:

Získejte co nejvíc z české e-commerce. Nabízí progresivní prostředí a mnoho příležitostí

Online trh v České republice v posledních zaznamenal výrazný růst. Pandemie Covidu-19 ho vloni částečně zpomalila, ale i tak zdejší e-commerce láká stále víc prodejců z řad Čechů i ze zahraniční.

24.02.2021
Zvedněte prodej módy v roce 2021. Pomocí informací a novinek ze specializovaných srovnávačů

Přemýšlíte, jak letos zvýšit obrat v online prodeji módy či nábytku? Srovnávač GLAMI v rámci projektu Fashion (Re)search zveřejnil přehled módní e-commerce za 2020. Jeho predikce a tipy vám ukážou cestu, jak zefektivnit fungování vašeho obchodu. A pokud inzerujete na Bianu, brzo budete moct začít využívat novou administraci e-shopu.

02.02.2021
Přílákejte další zákazníky. Pomohou vám předvánoční vychytávky ze srovnávačů

Srovnávače zboží a e-shopová řešení pro uživatele před Vánoci připravily několik užitečných vylepšení. Jaké nové funkce přibyly do Shoptetu, GLAMI nebo Heureky? Zorientujte se v novinkách a získejte jejich pomocí zákazníky, kteří nechávají nákup dárků na poslední chvíli.

03.12.2020

Přidat komentář