Specifikujte materiálové složení na GLAMI snadno pomocí Mergada

Velkým e-shopařským tématem poslední doby je povinná podpora tagu PERCENTAGE, který GLAMI zavádí od 1. 8. 2019. S aktuálním releasem, který proběhne 11. 7. v 16 hodin, začne Mergado specifikaci materiálového složení pro GLAMI podporovat. Ukažme si, jak si vše správně nastavit.

Je třeba vytvořit nové elementy

Aby GLAMI dovedlo informace o materiálech, ze kterých je vaše zboží vyrobeno, správně zpracovat, je XML feed potřeba strukturovat jedním ze dvou těchto způsobů:

 

1. způsob

Pokud chceme docílit struktury XML feedu v tomto tvaru, je zapotřebí:

1. vytvořit si na stránce Elementy v Mergadu dva nové elementy s názvy:

PARAM|materiál|bavlna

PARAM|materiál|elastan

2. následně tyto elementy naplnit hodnotou – např. pravidlem typu Přepsat nebo hromadnými pravidly Hromadně přepsat dle výběru, či Hromadně přepsat hodnoty

3. elementu s názvem "PARAM|materiál|bavlna" přiřadíme pro konkrétní výběr (tj. produkty, kterých se to týká) hodnotu 90% a druhému "PARAM|materiál|elastan" 10%

 

2. způsob

Ve druhé možnosti nastavení struktury XML feedu v Mergadu:

1. je zapotřebí si na stránce Elementy vícekrát přidat element PARAM|materiál a pro více elementů se stejným názvem doplnit číslování (využije se jen v Mergadu – ve výstupním feedu čísla za "PARAM|materiál" nebudou) takto:

PARAM|materiál|1

PARAM|materiál|2

atd.

2. následně musíme pomocí výběrů a pravidel opět naplnit hodnoty do jednotlivých elementů

3. elementu s názvem "PARAM|materiál" přiřadíme pro konkrétní výběr hodnotu "90% bavlna" a druhému "PARAM|materiál|1" hodnotu "10% elastan"

 

A to je vše. Pokud dodržíte postup z našeho návodu, dostanete informace o materiálech vašeho zboží na GLAMI elegantní cestou. Nezapomeňte – release Mergada proběhne až v 16.00, teprve od té doby půjde s tagem PERCENTAGE pracovat. A co dalšího s novým releasem zavádíme? Vše se dočtete na našem diskuzním fóru.

 

Mohlo by vás zajímat:

PROBIDDING 2019 – Rozhovory se Šárkou Cihlovou (Red Media) a Jirkou Drážným (PRIA SYSTEM)

Na konferenci PROBIDDING 2019 jsme posbírali pěkný kus video-materiálu. Abyste nemuseli na zatím nezveřejněné rozhovory čekat, přinášíme vám rovnou dva naráz.

10.06.2019
GLAMI začne požadovat informace o materiálu produktu

Srovnávač módy GLAMI představil další novinku, která má jeho uživatelům pomoci získat více zákazníků, kteří mají o jejich zboží skutečný zájem. Pokud inzerujete na GLAMI, nově budete u oblečení, obuvi a doplňků muset povinně uvádět jednu z informací, která nejvíce ovlivňuje rozhodnutí zákazníků – z jakého materiálu jsou vaše produkty.

14.05.2019
Získejte více z GLAMI díky jeho novinkám na rok 2019

Fashion srovnávač GLAMI v roce 2018 opět posunul dál svoje služby. Rozšířil pole působnosti do dalších států, spustil rozsáhlou televizní kampaň, e-shopům pomohl k nákupům v hodnotě přesahující 2 miliardy. Co je letos před ním? Jaké novinky pro své uživatele chystá?

01.03.2019

Přidat komentář