Specifikujte materiálové složení na GLAMI snadno pomocí Mergada

Velkým e-shopařským tématem poslední doby je povinná podpora tagu PERCENTAGE, který GLAMI zavádí od 1. 8. 2019. S aktuálním releasem, který proběhne 11. 7. v 16 hodin, začne Mergado specifikaci materiálového složení pro GLAMI podporovat. Ukažme si, jak si vše správně nastavit.

Je třeba vytvořit nové elementy

Aby GLAMI dovedlo informace o materiálech, ze kterých je vaše zboží vyrobeno, správně zpracovat, je XML feed potřeba strukturovat jedním ze dvou těchto způsobů:

 

1. způsob

Pokud chceme docílit struktury XML feedu v tomto tvaru, je zapotřebí:

1. vytvořit si na stránce Elementy v Mergadu dva nové elementy s názvy:

PARAM|materiál|bavlna

PARAM|materiál|elastan

2. následně tyto elementy naplnit hodnotou – např. pravidlem typu Přepsat nebo hromadnými pravidly Hromadně přepsat dle výběru, či Hromadně přepsat hodnoty

3. elementu s názvem "PARAM|materiál|bavlna" přiřadíme pro konkrétní výběr (tj. produkty, kterých se to týká) hodnotu 90% a druhému "PARAM|materiál|elastan" 10%

 

2. způsob

Ve druhé možnosti nastavení struktury XML feedu v Mergadu:

1. je zapotřebí si na stránce Elementy vícekrát přidat element PARAM|materiál a pro více elementů se stejným názvem doplnit číslování (využije se jen v Mergadu – ve výstupním feedu čísla za "PARAM|materiál" nebudou) takto:

PARAM|materiál|1

PARAM|materiál|2

atd.

2. následně musíme pomocí výběrů a pravidel opět naplnit hodnoty do jednotlivých elementů

3. elementu s názvem "PARAM|materiál" přiřadíme pro konkrétní výběr hodnotu "90% bavlna" a druhému "PARAM|materiál|1" hodnotu "10% elastan"

 

A to je vše. Pokud dodržíte postup z našeho návodu, dostanete informace o materiálech vašeho zboží na GLAMI elegantní cestou. Nezapomeňte – release Mergada proběhne až v 16.00, teprve od té doby půjde s tagem PERCENTAGE pracovat. A co dalšího s novým releasem zavádíme? Vše se dočtete na našem diskuzním fóru.

 

Mohlo by vás zajímat:

Které srovnávače zboží zvednou prodeje vašeho e-shopu

Zbožové srovnávače a vyhledávače jsou dlouhodobě efektivním nástrojem inzerce. Najdete mezi nimi několik univerzálních pro začátečníky i pokročilé prodejce. Ale i takové, které zatím neznáte, a přitom vám budou umět přivést nové zákazníky. Zorientujete se v nich pomocí Mergado průvodce.

22.10.2021
Srovnávače zboží: Jak předejdete nejčastějším chybám při nastavování kampaní

Inzerce na srovnávačích se e-shopům vyplatí a je jedno, jestli s podnikáním teprve začínáte, nebo se snažíte získat nové zákazníky. Pokud chcete předejít často opakovaným chybám při nastavování kampaní, máme pro vás rychlé tipy šité na míru pro Heureku, Google Nákupy nebo GLAMI.

12.10.2021
Získejte co nejvíc z české e-commerce. Nabízí progresivní prostředí a mnoho příležitostí

Online trh v České republice v posledních zaznamenal výrazný růst. Pandemie Covidu-19 ho vloni částečně zpomalila, ale i tak zdejší e-commerce láká stále víc prodejců z řad Čechů i ze zahraniční.

24.02.2021

Přidat komentář