Elementy

Elementy jsou části XML feedu a obsahují vždy jednu konkrétní informaci - o názvu produktu, jeho ceně apod. Každý zbožový srovnávač má trochu jiné elementy i jejich strukturu. Mergado umí elementy mezi jednotlivými srovnávači převádět a umožňuje vám tak rozšířit svou inzerci na více vyhledávačů. 

Odborné články o práci s elementy: 

Mergado 2 podporuje formát MALL Marketplace

Abyste na MALL Marketplace vytvořili funkční inzerci, měli byste dodržet určité pořadí elementů, které vyžaduje. Mergado 2 tento formát podporuje a parametry zobrazuje podle MALL specifikace. Usnadní vám mnoho práce, i když část úkonů musíte stále provést ručně.

21.06.2022
Potřebujete na Heureku přidat slevové kódy? V Mergadu to snadno zvládnete

Nabízí váš e-shop slevy prostřednictvím voucherů? Heureka v lednu 2022 přidala možnost zasílat informace o slevových voucherech, které mohou zákazníci při nákupu uplatnit. Mergado ji už plně podporuje a přinášíme vám krátký návod, jak jeho pomocí vše pohodlně nastavíte.

15.02.2022
Oneliner zrychluje tvorbu výběrů v Mergadu

Aby mohl uživatel v Mergadu provádět úkony rychleji a pohodlněji. O to nám jde při vývoji nových funkcionalit, ze kterých vám nyní představujeme oneliner. Jak už vyplývá z jeho názvu, v jednom řádku dovedete nově vyhledávat text v často prohledávaných elementech.

14.07.2021
Přeložte si české popisy produktů na Heureka.sk. Od 1. dubna je nebude zobrazovat

Inzerujete s českým e-shopem na slovenské Heurece? Od 1. dubna 2021 začne zobrazovat popisy produktů pouze ve slovenštině. Pokud do ní posíláte české popisy a chcete zabránit tomu, aby se k tomuto datu přestaly zobrazovat, máme pro vás jednoduchý tip.

23.03.2021
Zviditelněte produkty v akci na Google Nákupech a v dynamickém remarketingu

Přemýšlíte nad tím, jak zlevněné zboží efektivně dostat před oči nakupujících? Na Nákupech Google a v dynamickém remarketingu ceny v akci zobrazují slevové štítky. V tomto článku vám přinášíme návod, jak v popisku produktu zobrazit aktuální cenu společně s přeškrtnutou původní cenou.

10.12.2020
Upravte Google a Facebook formáty podle jejich aktuální specifikace

Google a Facebook do svých specifikací v minulých měsících přidaly nové elementy bez jakékoliv notifikace. To v Mergadu vedlo k tomu, že se tyto elementy u projektů, které na vstupu měly Google nebo Facebook formát, automaticky neskrývaly.

26.08.2020
Poraďte si s produkty s nízkou marží

Jednou z možností, jak v době karantén čelit e-shopařským výzvám, je vyladit váš feed víc než kdykoliv předtím. Zaměřte svoji pozornost na produkty s nízkou marží. Přinášíme vám návod, jak je v Mergadu jednoduše skryjete, aby nebrzdily ziskovost vašeho e-shopu.

27.03.2020
S novinkami v Mergadu budete v novém roce ještě produktivnější

První letošní release obsahuje skutečně nabitý balík funkcionalit. Naši vývojáři připravili řadu nových podporovaných formátů, vylepšených pravidel a vychytávek, jako je i duplikování exportu. Pokud jste zvědaví jak posouváme výkon Mergada, přečtěte si novinky ze čtvrtečního releasu.

31.01.2020
Upravujte produkty hromadně pomocí pravidel v Mergadu

Automatizace inzerce v Mergadu je z velké části založená na používání pravidel a jejich aplikování na produkty ve feedu. Pravidla můžete aplikovat na všechny produkty, nebo je použít v kombinaci s výběry – takto určíte, na které zboží se bude aplikovat konkrétní pravidlo.

15.01.2020
Mějte jasno v povinných parametrech na Heurece

Vánoční sezóna nakračuje ke svému vrcholu a pro každého e-shopaře je aktuálně prioritou bezchybný feed. Jedny z nejdůležitějších elementů, kde je třeba si ohlídat jejich správné naplnění, jsou parametry produktů. Na Heurece jsou povinnou součástí většiny produktů a hrají stěžejní roli párování.

04.12.2019