Zviditelněte produkty v akci na Google Nákupech a v dynamickém remarketingu
Přemýšlíte nad tím, jak zlevněné zboží efektivně dostat před oči nakupujících? Na Nákupech Google a v dynamickém remarketingu ceny v akci zobrazují slevové štítky. V tomto článku vám přinášíme návod, jak v popisku produktu zobrazit aktuální cenu společně s přeškrtnutou původní cenou.
Využijte štítek sleva na Google Shopping
Google Shopping nabízí používání několika typů štítků, které vám pomohou zvýraznit produkty ve výsledcích vyhledávání v rámci Shopping kampaní. Google je v angličtině pojmenoval jako „anotace“ a pro zobrazení anotace Sleva musíte mít ve feedu pro Google Merchant Center následující elementy:
- g:price s původní cenou produktu
- g:sale_price s cenou produktu po slevě
- volitelně můžete přidat i element sale_price_effective_date, díky kterému omezíte akční cenu pouze na určité časové rozmezí (bez tohoto elementu se bude akční cena zobrazovat tak dlouho, dokud bude viditelná ve feedu)
Kromě toho musíte splňovat několik podmínek:
- základní cena za posledních 200 dnů musí být účtována alespoň ve 30 dnech
- základní cena musí být platná
- cena v akci musí být nižší než základní cena
- sleva musí být v rozmezí 5 — 90 %
Jak štítek Sleva nastaví uživatelé Mergado Packu a Mergada
- Mergado Pack pro PrestaShop a WooCommerce umí generovat elementy discount_price.
- Tyto elementy jsou naplněny slevněnými cenami z e‑shopu.
- Pokud je v e‑shopu vyplněno i datum, od kdy do kdy je akční cena platná, vygenerují vám i element sale_price_effective_date.
Příklad nastavení feedu z Mergado Packu:
<PRICE>13.9</PRICE>
<PRICE_VAT>16.82</PRICE_VAT>
<DISCOUNT_PRICE>11.12</DISCOUNT_PRICE>
<DISCOUNT_PRICE_VAT>13.46</DISCOUNT_PRICE_VAT>
<SALE_PRICE_EFFECTIVE_DATE>
2020 – 12-07T00:00:00+0100/2021 – 01-01T00:00:00+0100
</SALE_PRICE_EFFECTIVE_DATE>
Jak naplnit hodnoty elementu g:sale_price v Mergadu
1. Vytvořte si dvě pravidla pro naplnění g:sale_price a sale_price_effective_date.
2. G:sale_price naplňte hodnotami discount_price_vat (protože potřebujete konečnou cenu včetně daně) a currency.
Poznámka: použití elementu currency není přímo povinné, pokud máte v Merchant Centru nastavenou výchozí měnu pro daný zdroj.
3. Stejným způsobem postupujte i při naplňování elementu sale_price_effective_date.
Takto nastavíte slevy pro Google Nákupy. Po přegenerování a načtení produktového feedu, se tím u zlevněných produktů v Merchant Centru zobrazí dvě ceny.
Mít propracovaný systém slev se vyplatí nejen pro sezónní výprodeje. Přilákejte nakupující dobře viditelným slevovými štítky a přimějte je, aby nakoupili právě u vás. Mergado je navrženo tak, aby vaše data byla maximálně aktuální a abyste mohli automaticky spravovat tisíce položek naráz. Vyzkoušejte ho na prvních 30 dní zdarma.
Mohlo by vás zajímat:

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.