Zviditelněte produkty v akci na Google Nákupech a v dynamickém remarketingu

Přemýšlíte nad tím, jak zlevněné zboží efektivně dostat před oči nakupujících? Na Nákupech Google a v dynamickém remarketingu ceny v akci zobrazují slevové štítky. V tomto článku vám přinášíme návod, jak v popisku produktu zobrazit aktuální cenu společně s přeškrtnutou původní cenou.

Využijte štítek sleva na Google Shopping

Google Shopping nabízí používání několika typů štítků, které vám pomohou zvýraznit produkty ve výsledcích vyhledávání v rámci Shopping kampaní. Google je v angličtině pojmenoval jako „anotace“ a pro zobrazení anotace Sleva musíte mít ve feedu pro Google Merchant Center následující elementy:

  • g:price s původní cenou produktu
  • g:sale_price s cenou produktu po slevě
  • volitelně můžete přidat i element sale_price_effective_date, díky kterému omezíte akční cenu pouze na určité časové rozmezí (bez tohoto elementu se bude akční cena zobrazovat tak dlouho, dokud bude viditelná ve feedu)

Kromě toho musíte splňovat několik podmínek:

  • základní cena za posledních 200 dnů musí být účtována alespoň ve 30 dnech
  • základní cena musí být platná
  • cena v akci musí být nižší než základní cena
  • sleva musí být v rozmezí 5 - 90 %
Produktová karta se zlevněnou cenou. Zdroj: Google

Jak štítek Sleva nastaví uživatelé Mergado Packu a Mergada

  • Mergado Pack pro PrestaShop a WooCommerce umí generovat elementy discount_price.
  • Tyto elementy jsou naplněny slevněnými cenami z e-shopu.
  • Pokud je v e-shopu vyplněno i datum, od kdy do kdy je akční cena platná, vygenerují vám i element sale_price_effective_date.

 

Příklad nastavení feedu z Mergado Packu:

<PRICE>13.9</PRICE>

<PRICE_VAT>16.82</PRICE_VAT>

<DISCOUNT_PRICE>11.12</DISCOUNT_PRICE>

<DISCOUNT_PRICE_VAT>13.46</DISCOUNT_PRICE_VAT>

<SALE_PRICE_EFFECTIVE_DATE>
2020-12-07T00:00:00+0100/2021-01-01T00:00:00+0100
</SALE_PRICE_EFFECTIVE_DATE>

Náhled slevy.

Jak naplnit hodnoty elementu g:sale_price v Mergadu

1. Vytvořte si dvě pravidla pro naplnění g:sale_price a sale_price_effective_date.

2. G:sale_price naplňte hodnotami discount_price_vat (protože potřebujete konečnou cenu včetně daně) a currency.

Poznámka: použití elementu currency není přímo povinné, pokud máte v Merchant Centru nastavenou výchozí měnu pro daný zdroj.

Příklad tvorby pravidla v Mergadu.

3. Stejným způsobem postupujte i při naplňování elementu sale_price_effective_date.

Takto nastavíte slevy pro Google Nákupy. Po přegenerování a načtení produktového feedu, se tím u zlevněných produktů v Merchant Centru zobrazí dvě ceny.

Mít propracovaný systém slev se vyplatí nejen pro sezónní výprodeje. Přilákejte nakupující dobře viditelným slevovými štítky a přimějte je, aby nakoupili právě u vás.

Mohlo by vás zajímat:

Kolik recenzí můžete naráz sbírat s Mergado Packem?

Produktové recenze jsou jedním z klíčových kritérií při nákupním rozhodování. S Mergado Packem pro PrestaShop a WooCommerce je posbíráte hned pro pět známých srovnávačů zboží a marketingových služeb, jakými jsou GLAMI TOP či Heureka Ověřeno zákazníky.

24.08.2021
Seznamte se s podporou WebP pro WordPress. Co přinese vašemu feedu?

Vydání třetí verze Mergado Packu je velkým milníkem pro nástroj i jeho uživatele. Za pozornost stojí i další tip z dílny páčku a potěší hlavně e-shopárov, kteří využívají WordPress s WooCommerce. Objevte s námi podporu WebP - datově úspornou alternativu ke klasickým formátem obrázků.

17.08.2021
Přivítejte novou verzi Mergado Packu. Co všechno nabízí e-shopům na WooCommerce?

Plugin Mergado Pack je po poslední úpravě bohatší o další vylepšení. Nastavení i seznamy feedů získaly přehlednější uspořádání a novinkou je také automat, který sám doporučí počet generovaných produktů. Pojďme se podívat, jak vypadá třetí verze Packu.

11.08.2021

Přidat komentář