Zviditelněte produkty v akci na Google Nákupech a v dynamickém remarketingu

Přemýšlíte nad tím, jak zlevněné zboží efektivně dostat před oči nakupujících? Na Nákupech Google a v dynamickém remarketingu ceny v akci zobrazují slevové štítky. V tomto článku vám přinášíme návod, jak v popisku produktu zobrazit aktuální cenu společně s přeškrtnutou původní cenou.

Využijte štítek sleva na Google Shopping

Google Shopping nabízí používání několika typů štítků, které vám pomohou zvýraznit produkty ve výsledcích vyhledávání v rámci Shopping kampaní. Google je v angličtině pojmenoval jako „anotace“ a pro zobrazení anotace Sleva musíte mít ve feedu pro Google Merchant Center následující elementy:

  • g:price s původní cenou produktu
  • g:sale_price s cenou produktu po slevě
  • volitelně můžete přidat i element sale_price_effective_date, díky kterému omezíte akční cenu pouze na určité časové rozmezí (bez tohoto elementu se bude akční cena zobrazovat tak dlouho, dokud bude viditelná ve feedu)

Kromě toho musíte splňovat několik podmínek:

  • základní cena za posledních 200 dnů musí být účtována alespoň ve 30 dnech
  • základní cena musí být platná
  • cena v akci musí být nižší než základní cena
  • sleva ze základní ceny nesmí překročit 5 až 90 %
Produktová karta se zlevněnou cenou. Zdroj: Google

Jak štítek Sleva nastaví uživatelé Mergado Packu a Mergada

  • Mergado Pack pro PrestaShop a WooCommerce umí generovat elementy discount_price.
  • Tyto elementy jsou naplněny slevněnými cenami z e-shopu.
  • Pokud je v e-shopu vyplněno i datum, od kdy do kdy je akční cena platná, vygenerují vám i element sale_price_effective_date.

 

Příklad nastavení feedu z Mergado Packu:

<PRICE>13.9</PRICE>

<PRICE_VAT>16.82</PRICE_VAT>

<DISCOUNT_PRICE>11.12</DISCOUNT_PRICE>

<DISCOUNT_PRICE_VAT>13.46</DISCOUNT_PRICE_VAT>

<SALE_PRICE_EFFECTIVE_DATE>2020-12-07T00:00:00+0100/2021-01-01T00:00:00+0100</SALE_PRICE_EFFECTIVE_DATE>

Náhled slevy.

Jak naplnit hodnoty elementu g:sale_price v Mergadu

1. Vytvořte si dvě pravidla pro naplnění g:sale_price a sale_price_effective_date.

2. G:sale_price naplňte hodnotami discount_price_vat (protože potřebujete konečnou cenu včetně daně) a currency.

Poznámka: použití elementu currency není přímo povinné, pokud máte v Merchant Centru nastavenou výchozí měnu pro daný zdroj.

Příklad tvorby pravidla v Mergadu.

3. Stejným způsobem postupujte i při naplňování elementu sale_price_effective_date.

Takto nastavíte slevy pro Google Nákupy. Po přegenerování a načtení produktového feedu, se tím u zlevněných produktů v Merchant Centru zobrazí dvě ceny.

Mít propracovaný systém slev se vyplatí pro období povánočních nákupů. Přilákejte nakupující dobře viditelným slevovými štítky a přimějte je, aby nakoupili právě u vás.

Mohlo by vás zajímat:

Vylepšete e-shopy na WooCommerce a PrestaShopu s novinkami v Mergado Packu

V uplynulých týdnech jsme vydali verze 2.4 pro platformy WooCommerce a PrestaShop. Upravují množství funkcí pro widget Heureka Ověřeno zákazníky či možnost automatického zasílání refundací do Google Analytics.

24.11.2020
Crony otevírají dveře lepší automatizaci

Vlastníte e-shop, anebo jich několik spravujete? Při své práci jste se už určitě setkali s Cronem – službou, která hlídá pravidelné spouštění úloh na hostingu webu. Jeho používání vám zabezpečí automatické generování XML feedu a v nasledujících řádcích vám přiblížíme, proč se bez něj neobejdete při exportu z Mergado Packu.

21.10.2020
Mergado Pack pro OpenCart nově nabízí implementaci měření konverzí pro Sklik a Zboží.cz

Nedávný release Mergado Packu pro OpenCart přinesl mnoho novinek, se kterými zlepšíte chod vašeho e-shopu před hlavní sezónou roku. Přidanou funkcí je implementace měření konverzí pro Sklik a Zboží.cz a připojený retargeting. Pojďme si ukázat, jak je s pomocí Packu jednoduše nastavíte.

24.09.2020

Přidat komentář