Přejít na hlavní obsah
  • Čeština
  • Slovak
  • English
  • Polish
  • Slovenian
  • Croatian
  • Serbian
  • German (Austria)
  • German (Germany)
  • German (Switzerland)
  • Hungarian
  • Systém
    MERGADO Editor
    MERGADO Audit
    MERGADO Pack
    MERGADO Store
    MERGADO Orders
    MERGADO Keywords
    MERGADO Translate
    MERGADO Marketplaces
    Facebook
    Heureka
    Shoptet
    Google
    Další integrace
  • Academy
    Jak začít
    Případové studie
    Blog
    Školení
    Nápověda/​FAQ
    Forum
    MERGADO TV
  • Partners
    Co nabízíme partnerům
    Certifikovaní partneři
    Certifikovaní specialisté
    Získejte certifikaci
    Pro reklamní portály a shopsystémy
    Pro tvůrce eshopů
    Pro vývojáře aplikací
  • Ceník
  • O nás
    Kontakty
    Kariéra
    Reference
    Náš příběh
    Press Kit
Zkuste trial na 30 dní zdarma
Přihlášení Registrace Registrace
Zkuste trial na 30 dní zdarma
Přihlášení Registrace Registrace
  • Čeština
  • Slovak
  • English
  • Polish
  • Slovenian
  • Croatian
  • Serbian
  • German (Austria)
  • German (Germany)
  • German (Switzerland)
  • Hungarian
  1. Úvod
  2. Blog
  3. Dynamický remarketing

Dynamický remarketing

Dynamický remarketing se uskutečňuje prostřednictvím Google Ads. Umožňuje cílit reklamu na uživatele vašeho webu, kteří v minulosti navštívili váš e‑shop, a podle jejich předešlého zájmu následně zobrazovat zboží. Jedná se tak o nejkonverznější možnost oslovení návštěvníků vašeho webu.

Odborné články o dynamickém remarketingu:

Zviditelněte produkty v akci na Google Nákupech a v dynamickém remarketingu

Přemýšlíte nad tím, jak zlevněné zboží efektivně dostat před oči nakupujících? Na Nákupech Google a v dynamickém remarketingu ceny v akci zobrazují slevové štítky. V tomto článku vám přinášíme návod, jak v popisku produktu zobrazit aktuální cenu společně s přeškrtnutou původní cenou.
10. 12. 2020
| 2 minuty čtení
Mergado Pack
2 minuty

Zjednodušte si inzerci na Google Ads pomocí Mergada

V prvním díle článku o používání služby Google Ads jsme si řekli, že jejich pomocí přilákáte více zákazníků a dokážete zaujmout to publikum, které si zvolíte. Dnes si ukážeme, jak na Google Ads pomocí Mergada.
18. 01. 2019
| 3 minuty čtení
Pracujeme s Mergadem
3 minuty

Obrázkový návod jak nastavit feed z Mergada pro dynamický remarketing v AdWords

Přinášíme Vám obrázkový návod, jak si nastavit feed z Mergada pro dynamický remarketing v nové verzi Google AdWords. 
23. 11. 2017
| 1 minuta čtení
Pracujeme s Mergadem
1 minuta

Rady k CSV exportu pro Google AdWords dynamický remarketing

Na supportu Mergada se nám k tématu nového CSV exportu pro Google AdWords Dynamic Remarketing objevilo pár opakujících se dotazů a připomínek, se kterými se marketingové agentury setkávají při nasazení těchto exportů do Google AdWords. V článku uvádíme dva nejčastější problémy a jejich řešení přímo v Mergadu.
24. 08. 2017
| 2 minuty čtení
Pracujeme s Mergadem
2 minuty

Dynamický remarketing s pomocí Mergada

Možnosti dynamického remarketingu s Google AdWords asi není potřeba příliš představovat – připomenout zákazníkovi zboží, které si nedávno prohlížel se vyplácí. Nově můžete v Mergadu vytvářet export pro tento segment a data napojit přímo do Google AdWords. 
21. 08. 2017
| 2 minuty čtení
Pracujeme s Mergadem
2 minuty

Vyzkoušejte nový export pro Google Adwords

K inzerci na Googlu se vedle XML feedu pro Google Nákupy hodí také CSV soubor pro dynamické reklamy. V něm stačí několik málo elementů. Jak je ale z Mergada dostat? Máme jednoduché řešení! 
21. 06. 2017
| 1 minuta čtení
Aplikace
1 minuta

Mergado Pack, remarketingové kódy a nákladové XML

Mergado Pack pro PrestaShop už od začátku směřuje k tomu být univerzálním marketingovým nástrojem produktové inzerce. V posledním upgradu udělal řadu drobných krůčků, které ho vysněné metě velmi přibližují, pojďte se na ně podívat!
24. 05. 2017
| 1 minuta čtení
Mergado Pack
1 minuta

Průvodce produktovými kampaněmi na Facebooku — 1.část

Super zprávou v loňském roce bylo spuštění produktových kampaní na Facebooku, tzv. Dynamic Product Ads. Základní informace jsme si uvedli již v červencovém článku. Tentokrát si však řekneme něco víc o tom, jak připravit produktové reklamy pro tento formát.
17. 02. 2016
| 5 minut čtení
Pracujeme s Mergadem
5 minut

Nejčtenější články

  • Scraping Camel ziskově automatizuje tvorbu SEO a PPC reklamy a komplexně analyzuje váš web
  • 9 nejčastějších chyb ve Srovname.cz feedu a jak je opravit v MERGADU
  • Jak využít AI při správě dat v MERGADU
  • PPC reklamy pro Google Ads a Sklik už nikdy ne ručně. Ušetřete si čas s aplikací PPC Wolf
  • MERGADO Fest vás vzdělá v e-commerce i propojí s odborníky

Kategorie

  • Pracujeme s Mergadem
  • Novinky ze srovnávačů
  • Rozhovory
  • E-shopová řešení a platformy
  • Aplikace
  • Mergado Pack
  • Case Studies
  • E-commerce tipy
  • Ze života Mergada
  • S Mergadem do zahraničí
  • Novinky v Mergadu
  • Mergado tipy

Oblíbená témata

Tipy pro práci s MergademTipy pro vaši inzerciHeureka.czPravidla v MergaduXML feedFeed Image EditorZboží.czE-commerce akceBidding FoxGoogle NákupyMergado PackBiddingMergado aplikaceWooCommerceElementy

Technický support

  • mergado@mergado.cz
  • +420 608 440 067
    (Po-Pá 9-16)

Fakturační support

  • fakturace@mergado.cz
  • +420 775 400 545
    (Po-Pá 10-15)

Důležité odkazy

  • Podmínky užívání
  • Prohlášení o cookies
  • Přihlášení k newsletteru

Sociální sítě

Capterra

Provozovatelem stránek MERGADO.cz je Mergado technologies, s. r. o., — Pavlovská 12, 623 00, Brno — IČ: 03570061 — DIČ: CZ03570061 — Podmínky užívání.
Mergado technologies, s. r. o. je členem koncernu Profitak group, s.r.o..