Přinášíme Vám obrázkový návod, jak si nastavit feed z Mergada pro dynamický remarketing v nové verzi Google AdWords.
Na našem blogu jsme již psali o možnosti Mergada připravit data pro dynamický remarketing, viz zde a zde.
V novém vzhledu AdWords jsou některá nastavení přemístěna a tak přinášíme kompletní postup, jak si feed nastavit pro automatizované nahrávání přímo z Mergada. Nejprve v Mergadu vytvořte nový feed, který bude mít na výstupu formát pro dynamický remarketing AdWords:

Samotné nastavení v AdWords je třeba udělat na dvakrát:
1. Nejprve si uložíte výstupní feed z Mergada (stačí kliknout na odkaz pro zobrazení výstupní URL a feed se Vám stáhne do počítače), ten si přidáte do AdWords takto:






2. Po prvním přidání feedu manuálně se Vám v AdWords zpřístupní možnost naplánovat nahrávání z URL adresy, tzv. časový rozvrh a pak už data budou proudit z Mergada do AdWords automaticky.
Časový rozvrh pro naplánovaná nahrávání feedu z Mergada vytvoříte takto:




Přidat komentář