Obrázkový návod jak nastavit feed z Mergada pro dynamický remarketing v AdWords

Natália Saganová
23. 11. 2017
1 minuta čtení
Obrázkový návod jak nastavit feed z  Mergada pro dynamický remarketing v AdWords

Přinášíme Vám obrázkový návod, jak si nastavit feed z Mergada pro dynamický remarketing v nové verzi Google AdWords.

 

Přinášíme Vám obrázkový návod, jak si nastavit feed z Mergada pro dynamický remarketing v nové verzi Google AdWords.

Na našem blogu jsme již psali o možnosti Mergada připravit data pro dynamický remarketing, viz zde a zde

V novém vzhledu AdWords jsou některá nastavení přemístěna a tak přinášíme kompletní postup, jak si feed nastavit pro automatizované nahrávání přímo z Mergada. Nejprve v Mergadu vytvořte nový feed, který bude mít na výstupu formát pro dynamický remarketing AdWords

Samotné nastavení v AdWords je třeba udělat na dvakrát:

1. Nejprve si uložíte výstupní feed z Mergada (stačí kliknout na odkaz pro zobrazení výstupní URL a feed se Vám stáhne do počítače), ten si přidáte do AdWords takto:

2. Po prvním přidání feedu manuálně se Vám v AdWords zpřístupní možnost naplánovat nahrávání z URL adresy, tzv. časový rozvrh a pak už data budou proudit z Mergada do AdWords automaticky.

    Časový rozvrh pro naplánovaná nahrávání feedu z Mergada vytvoříte takto:

Natália Saganová

Natálka v Mergadu začínala jako copywriterka, a proto na blogu narazíte i na její články. Teď ji nejčastěji uvidíte před hledáčkem kamery nebo jako hlavní organizátorku každoročního MergadoFestu. Šéfka copy týmu nepohrdne dobrým jídlem a ráda cestuje, nejlépe obojí dohromady. Je milovnice jógy, dobré knihy a tance.