Vyzkoušejte nový export pro Google Adwords

Díky vaší poptávce vznikl v Mergadu nový formát – jmenuje se Adwords (pro cz i sk) a výstup z něj je ve formátu CSV namísto XML. 

Pokud tedy potřebujete jen několik málo konkrétních sloupců pro svou inzerci, můžete postupovat následovně:

1) Založit si nový export pro Adwords

2) Vytvořit si v něm výběry, které potřebujete pro inzerci

3) Na kartě Elementy skrýt ty, které nechcete na výstupu – a tedy ani exportovat do CSV

4) Přegenerovat feed, aby se změny projevily

5) Stáhnout výstupní CSV

Tip: Mergado pojmenovává jeden z klíčových sloupců v souboru jako "url", ale Google vyžaduje pojmenování Page URL (s mezerou, nikoli podtržítkem). Sloupec je tedy nutné v Excelu nebo jiném tabulkovém editoru přejmenovat před tím, než ho nahrajeme do Adwords. 

 

6) Nahrát CSV soubor do administračního rozhraní Google Adwords – kompletní návod najdete v oficiálním tutorialu od Googlu.

7) Feed z Mergada, kterým budete adresy aktualizovat potom můžete vložit taktéž v administraci Adwords – data se poté budou aktualizovat stejně jako XML feed.

 

Komentáře

Původní nadšení poměrně rychle opadlo. Není možné nazvat sloupce rovnou Page URL a jako výstup generovat CSV, který mohu automaticky nasměrovat v administrace Adwords přes https protokol?

Tomáš Míka/Středa, 28. Červen 2017 - 14:55

Zdravím, už na tom pracujeme. Jakmile se oprava dostane ven, dáme Vám vědět.

Kateřina Šmajzrová (admin)/Středa, 28. Červen 2017 - 15:14

Přidat komentář