Oneliner zrychluje tvorbu výběrů v Mergadu
Aby mohl uživatel v Mergadu provádět úkony rychleji a pohodlněji. O to nám jde při vývoji nových funkcionalit, ze kterých vám nyní představujeme oneliner. Jak už vyplývá z jeho názvu, v jednom řádku dovedete nově vyhledávat text v často prohledávaných elementech. Podívejme se blíže, jak vypadá.
Oneliner funguje podobně jako fulltextové vyhledávání
Nová funkce přináší jednoduchý způsob, jak vytvářet vyhledávací podmínky bez nutnosti proklikávání se do dalších oken a klikání navíc. Tento jednoduchý řádek vám pomůže rychle vyhledat výběr pomocí názvu produktu nebo používaného elementu.
Původní způsob zápisu podmínek z Mergada nezmizel. Výběry proto můžete nadále vytvářet tak, jak jste zvyklí. Věříme ale, že až oneliner vyzkoušíte, během chvilky si ho pro jeho rychlost oblíbíte a dáte mu přednost.
Co je ve výběrech ještě nového
1. Tvorbu výběrů dokážete nově z velké míry ovládat jen pomocí klávesnice (kurzorové šipky, znaky pro podmínky, TAB).
2. V rámci našeptávače hodnot můžete vyhledávat a zpřesnit si našeptávané výsledky pomocí regulárních výrazů.
3. Přidali jsme možnost naklikat vícepodmíkové dotazy.
4. Celý formulář vyčistíte tlačítkem Reset.
5. V „jednoduchém rozhraní“ vyhledáte hodnotu elementu v jiném elementu.
6. K výběru můžete (volitelně) připsat poznámku.
7. V našeptávači elementů najdete slovní význam nejčastěji používaných elementů a také signalizaci, pokud v daném elementu na vstupu nejsou žádné hodnoty.
8. Poskytli jsme více prostoru pro uložené výběry a jejich správu. Nyní mají vyhrazenou vlastní záložku, pod kterou je dovedete snadno spravovat.
V Mergadu neustále vyvíjíme nové funkce, které vám urychlí správu inzerce. Používáte náš nástroj teprve chvíli? Vzdělejte se bezplatně v jeho používání a přihlaste se na Workshop: Začínáme s Mergadem. Už jste v něm při správě inzerce zběhlí a ocenili byste odborné tipy, jak na pokročilejší nastavení? Mnoho užitečných informací přináší Workshop: Mergado pro pokročilé.
Mohlo by vás zajímat:

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.