Mergado 2 podporuje formát MALL Marketplace

Článek zveřejněn 21. 06. 2022
| 2 minuty čtení

Abyste na MALL Marketplace, vytvořili funkční inzerci, měli byste dodržet určité pořadí elementů, které vyžaduje. Mergado 2 tento formát podporuje a parametry zobrazuje podle MALL specifikace. Usnadní vám mnoho práce, i když část úkonů musíte stále provést ručně.

Pro správný vstup na MALL Marketplace musí váš feed splňovat několik předpokladů

MALL Marketplace je náročný na množství podmínek. Proto až pro něj v Mergadu začnete nastavovat feed, musíte si je pohlídat.

Specifikace najdete v MALL Knowledge Base:

Nastavení dostupnostního feedu je poměrně jednoduché. Příprava produktového feedu pro formát MALL Marketplace obsahuje několik specifik, podle typu zboží a příslušné kategorie.

Uveďme si vše na příkladu:

Na MALL Marketplace chcete zboží z kategorie Brože. Její ID MALL označuje jako “NM083” a požaduje, abyste u těchto položek nastavili několik povinných parametrů a jejich hodnoty:

PARAM | NAME: ‘GENDER_AND‘

PARAM | VALUE: ‘pro ženy‘ nebo ‘pro muže‘

a

PARAM | NAME: ‘AGE_AND‘

PARAM | VALUE: ‘pro děti‘ nebo ‘pro dospělé‘

Postup:

  1. Vytvořte si výběr produktů na zvolené zboží (v tomto případě brože).
  2. Na tento výběr aplikujte pravidlo Nastavit parametry produktů, ve kterém si tyto parametry přidáte.
  3. Na levé straně napíšete GENDER_AND a na pravé například: pro ženy.
  4. Na další řádek nalevo potom AGE_AND a na pravé straně pravidla například: pro dospělé.
  5. Pravidlo uložte a případně přegenerujte feed.

Mergado brzy přinese velké množství vylepšení, které budou znamenat určité změny v rozhraní a používání jeho funkcí, jak jste byli doposud zvyklí. O všem vás budeme včas informovat a průběžně doplníme nápovědu a návody, jak s novými funkcionalitami pracovat.

MERGADO na 30 dní zdarma
  • upravíte si feed sami a ušetříte náklady za práci programátora
  • plný přístup ke všem funkcím už ve zkušební verzi

Mohlo by vás zajímat:

Napsal / Lukáš Horák / 21. 06. 2022

Lukáš se v MERGADU stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z MERGADA. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.