Pravidla v Mergadu

Pravidla v Mergadu představují způsob, jak na produkty aplikovat hromadné úpravy. Jednotlivá pravidla se dají aplikovat na všechny produkty ve vašem feedu, nicméně mnohem častěji jsou pravidla využívána v kombinaci s výběry, díky nimž můžete specifikovat, na jaké produkty se má aplikovat které pravidlo.

Odborné články o pravidlech v Mergadu:

Mergado 2 podporuje formát MALL Marketplace

Abyste na MALL Marketplace, vytvořili funkční inzerci, měli byste dodržet určité pořadí elementů, které vyžaduje. Mergado 2 tento formát podporuje a parametry zobrazuje podle MALL specifikace. Usnadní vám mnoho práce, i když část úkonů musíte stále provést ručně.

21.06.2022
Mergado zrychluje další práci. Automaticky navrhne kategorie pro Heureku, Zboží a Google

Správné namapování kategorií je důležité pro zařazení sortimentu do katalogu srovnávače a pro párování produktů. Díky tomu dosáhne vaše inzerce lepších výsledků. Mergado přichází s funkcionalitou, která přidává nové formáty do našeptávače, zrychluje nastavování kategorií a zamezuje tvorbě chyb.

31.05.2022
Potřebujete na Heureku přidat slevové kódy? V Mergadu to snadno zvládnete

Nabízí váš e-shop slevy prostřednictvím voucherů? Heureka v lednu 2022 přidala možnost zasílat informace o slevových voucherech, které mohou zákazníci při nákupu uplatnit. Mergado ji už plně podporuje a přinášíme vám krátký návod, jak jeho pomocí vše pohodlně nastavíte.

15.02.2022
Jak zpřehlednit kampaně v Google Shopping pomocí custom_label

Využíváte všechny možnosti, které Google Shopping nabízí? Řiďte vaše reklamní kampaně ještě efektivněji – díky elementu custom_label seřadíte sortiment například podle sezónnosti zboží. A to se během vánoční nákupní horečky víc než hodí.

02.11.2021
Vyřešte skrývání nevýhodných produktů jednou provždy

Sledujete výkonnost vašeho e-shopu a potřebujete skrýt produkty, které se vám nevyplatí inzerovat? V Mergadu najdete na míru připravené funkce, se kterými upravíte feed na pár kliků. Podívejte se, jak se skrýváním sortimentu pracuje náš support master.

27.07.2021
7 obvyklých nedokonalostí Google Shopping feedu a jak je odstranit v Mergadu

Google Shopping je v Mergadu hned po Heurece nejpoužívanější formát produktových feedů. Ve spolupráci s agenturou Proficio, která je certifikovaným partnerem Google, jsme dali dohromady 7 nejčastějších nešvarů, se kterými se v diagnostickém centru Google Merchant můžete setkat.

30.06.2021
Udržujte údaje o zboží na Shoptet e-shopu aktuální. Pomocí případové studie od Flexity

Pokud spravujete více e-shopů provozovaných na řešení Shoptet, je důležité, abyste udržovali údaje o produktech vzájemně aktuální. Při sebemenší změně u produktu na jednom e-shopu potřebujete, aby se v co nejkratším čase přenesla i do vašich dalších provozovaných obchodů.

16.06.2021
Řiďte inzerci centrálně pomocí konfiguračních CSV

Naučte se nový způsob, jak inzerci v Mergadu nastavit automatizovaně a hromadně. Od té doby, co jsme představili pravidlo pro import dat z CSV souborů, dokážete provádět úpravy konkrétních částí inzerce z jednoho místa vytvořením konfiguračních CSV.

03.11.2020
Nastavování kategorií už nikdy nebude náročné. S vychytaným pravidlem v Mergadu

Při správě inzerce pro zbožové srovnávače se setkáte s potřebou nastavit správné kategorie podle stromu kategorií daného zbožáku. Uživatelé Mergada mají pro takové nastavení k dispozici pravidlo s vychytávkami, které jim výběr kategorií značně urychlí.

20.10.2020
Naučte se pracovat s pravidlem Najít a nahradit. Urychlí vám práci ve feedu

Nastavuje inzerci podle vašich požadavků pomocí praktického nástroje na úpravu textu v XML feedu. Prostřednictvím pravidla Najít a nahradit dokážete vyměnit, odstranit nebo opravit chyby u produktů napříč celým feedem. Pojďme si ukázat, jak pravidlo využijete a nastavíte pre svoj e-shop.

14.10.2020