GLAMI začne požadovat informace o materiálu produktu

Srovnávač módy GLAMI představil další novinku, která má jeho uživatelům pomoci získat více zákazníků, kteří mají o jejich zboží skutečný zájem. Pokud inzerujete na GLAMI, nově budete u oblečení, obuvi a doplňků muset povinně uvádět jednu z informací, která nejvíce ovlivňuje rozhodnutí zákazníků – z jakého materiálu jsou vaše produkty.

Informace o materiálu rozhoduje

Díky průzkumu Fashion (Re)search GLAMI zjistilo, jak důležité je pro zákazníky znát materiál produktu. Díky této informaci si zákazníci při nákupu online lépe představí, jak jimi vybraný kousek skutečně vypadá. GLAMI chce v budoucnu parametr materiálu využívat také jako jeden z filtrů jeho fashion katalogu. Proto bude nově vyžadovat zasílání infa o použitých materiálech jednotlivých kusů zboží.

Mějte vše připraveno do začátku srpna

1. srpna 2019 GLAMI přestane zobrazovat produkty bez uvedeného materiálu. Pokud nestihnete zareagovat včas, hrozí vám, že přijdete o inzerci produktů, kde nebude parametr materiálu uvedený. Zapracujte tento parametr včas do vašeho feedu. Informace o materiálu zasílejte pro každý produkt zvlášť.

U produktů s více složkami (obvykle bundy, boty, batohy atd.) musíte GLAMI spravit o procentuálním zastoupení materiálu vybraného produktu. U těchto produktů doplňte element <PARAM_NAME>materiál</PARAM_NAME> o název složky (podšívka, výplň, podrážka atd.), ale pokaždé ponechte klíčové slovo „materiál“.

Informace o materiálu posílejte vždy v lokálním jazyce (např. Pro české GLAMI v češtině). Pokud informace o materiálu zboží nemáte, vyžádejte si je od vašich dodavatelů.

Příklad specifikace materiálu produktu na GLAMI. Zdroj: glami.cz
Příklad specifikace materiálu bundy na GLAMI. Zdroj: glami.cz

Buďte připraveni na zavedení této důležité novinky na GLAMI. Ověřte, jaké všechny informace o produktech posíláte ve feedu a doplňte podstatná data, která chybí. Spravujete inzerci na GLAMI pomocí Mergada a využili byste odbornou pomoc? Napište nám na naši podporu.

 

Mohlo by vás zajímat:

Pochopte rozdíly mezi Heurekou a GLAMI

Každý zbožák je jiný a na obsah feedů má vlastní požadavky. Konzultanti naší podpory se často setkávají s nesrovnalostmi uživatelů Mergada ohledně specifikací jednotlivých srovnávačů. S tím jsme se rozhodli skoncovat. V tomto článku si popíšeme hlavní rozdíly mezi Heurekou a GLAMI, abyste pochopili, co je potřeba v Mergadu nastavit odlišně.

17.07.2019
Specifikujte materiálové složení na GLAMI snadno pomocí Mergada

Velkým e-shopařským tématem poslední doby je povinná podpora tagu PERCENTAGE, který GLAMI zavádí od 1. 8. 2019. S aktuálním releasem, který proběhne 11. 7. v 16 hodin, začne Mergado specifikaci materiálového složení pro GLAMI podporovat.

11.07.2019
PROBIDDING 2019 – Rozhovory se Šárkou Cihlovou (Red Media) a Jirkou Drážným (PRIA SYSTEM)

Na konferenci PROBIDDING 2019 jsme posbírali pěkný kus video-materiálu. Abyste nemuseli na zatím nezveřejněné rozhovory čekat, přinášíme vám rovnou dva naráz.

10.06.2019

Komentáře

Pod článkem na BESTETO blogu o materiálech na GLAMI se tvoří diskuse. Přispěl i Oskar Stierand z GLAMI. Jeno stanovisko je podnětné. Tak píši pro info.

Michal Janík (admin)/Středa, 15. Květen 2019 - 8:46

Přidat komentář