GLAMI začne požadovat informace o materiálu produktu

Srovnávač módy GLAMI představil další novinku, která má jeho uživatelům pomoci získat více zákazníků, kteří mají o jejich zboží skutečný zájem. Pokud inzerujete na GLAMI, nově budete u oblečení, obuvi a doplňků muset povinně uvádět jednu z informací, která nejvíce ovlivňuje rozhodnutí zákazníků – z jakého materiálu jsou vaše produkty.

Informace o materiálu rozhoduje

Díky průzkumu Fashion (Re)search GLAMI zjistilo, jak důležité je pro zákazníky znát materiál produktu. Díky této informaci si zákazníci při nákupu online lépe představí, jak jimi vybraný kousek skutečně vypadá. GLAMI chce v budoucnu parametr materiálu využívat také jako jeden z filtrů jeho fashion katalogu. Proto bude nově vyžadovat zasílání infa o použitých materiálech jednotlivých kusů zboží.

Mějte vše připraveno do začátku srpna

1. srpna 2019 GLAMI přestane zobrazovat produkty bez uvedeného materiálu. Pokud nestihnete zareagovat včas, hrozí vám, že přijdete o inzerci produktů, kde nebude parametr materiálu uvedený. Zapracujte tento parametr včas do vašeho feedu. Informace o materiálu zasílejte pro každý produkt zvlášť.

U produktů s více složkami (obvykle bundy, boty, batohy atd.) musíte GLAMI spravit o procentuálním zastoupení materiálu vybraného produktu. U těchto produktů doplňte element <PARAM_NAME>materiál</PARAM_NAME> o název složky (podšívka, výplň, podrážka atd.), ale pokaždé ponechte klíčové slovo „materiál“.

Informace o materiálu posílejte vždy v lokálním jazyce (např. Pro české GLAMI v češtině). Pokud informace o materiálu zboží nemáte, vyžádejte si je od vašich dodavatelů.

Příklad specifikace materiálu produktu na GLAMI. Zdroj: glami.cz
Příklad specifikace materiálu bundy na GLAMI. Zdroj: glami.cz

Buďte připraveni na zavedení této důležité novinky na GLAMI. Ověřte, jaké všechny informace o produktech posíláte ve feedu a doplňte podstatná data, která chybí. Spravujete inzerci na GLAMI pomocí Mergada a využili byste odbornou pomoc? Napište nám na naši podporu.

 

Mohlo by vás zajímat:

Získejte co nejvíc z české e-commerce. Nabízí progresivní prostředí a mnoho příležitostí

Online trh v České republice v posledních zaznamenal výrazný růst. Pandemie Covidu-19 ho vloni částečně zpomalila, ale i tak zdejší e-commerce láká stále víc prodejců z řad Čechů i ze zahraniční.

24.02.2021
Zvedněte prodej módy v roce 2021. Pomocí informací a novinek ze specializovaných srovnávačů

Přemýšlíte, jak letos zvýšit obrat v online prodeji módy či nábytku? Srovnávač GLAMI v rámci projektu Fashion (Re)search zveřejnil přehled módní e-commerce za 2020. Jeho predikce a tipy vám ukážou cestu, jak zefektivnit fungování vašeho obchodu. A pokud inzerujete na Bianu, brzo budete moct začít využívat novou administraci e-shopu.

02.02.2021
Přílákejte další zákazníky. Pomohou vám předvánoční vychytávky ze srovnávačů

Srovnávače zboží a e-shopová řešení pro uživatele před Vánoci připravily několik užitečných vylepšení. Jaké nové funkce přibyly do Shoptetu, GLAMI nebo Heureky? Zorientujte se v novinkách a získejte jejich pomocí zákazníky, kteří nechávají nákup dárků na poslední chvíli.

03.12.2020

Komentáře

Pod článkem na BESTETO blogu o materiálech na GLAMI se tvoří diskuse. Přispěl i Oskar Stierand z GLAMI. Jeno stanovisko je podnětné. Tak píši pro info.

Michal Janík (admin)/Středa, 15. Květen 2019 - 8:46

Přidat komentář