GLAMI začne požadovat informace o materiálu produktu

Srovnávač módy GLAMI představil další novinku, která má jeho uživatelům pomoci získat více zákazníků, kteří mají o jejich zboží skutečný zájem. Pokud inzerujete na GLAMI, nově budete u oblečení, obuvi a doplňků muset povinně uvádět jednu z informací, která nejvíce ovlivňuje rozhodnutí zákazníků – z jakého materiálu jsou vaše produkty.

Informace o materiálu rozhoduje

Díky průzkumu Fashion (Re)search GLAMI zjistilo, jak důležité je pro zákazníky znát materiál produktu. Díky této informaci si zákazníci při nákupu online lépe představí, jak jimi vybraný kousek skutečně vypadá. GLAMI chce v budoucnu parametr materiálu využívat také jako jeden z filtrů jeho fashion katalogu. Proto bude nově vyžadovat zasílání infa o použitých materiálech jednotlivých kusů zboží.

Mějte vše připraveno do začátku srpna

1. srpna 2019 GLAMI přestane zobrazovat produkty bez uvedeného materiálu. Pokud nestihnete zareagovat včas, hrozí vám, že přijdete o inzerci produktů, kde nebude parametr materiálu uvedený. Zapracujte tento parametr včas do vašeho feedu. Informace o materiálu zasílejte pro každý produkt zvlášť.

U produktů s více složkami (obvykle bundy, boty, batohy atd.) musíte GLAMI spravit o procentuálním zastoupení materiálu vybraného produktu. U těchto produktů doplňte element <PARAM_NAME>materiál</PARAM_NAME> o název složky (podšívka, výplň, podrážka atd.), ale pokaždé ponechte klíčové slovo „materiál“.

Informace o materiálu posílejte vždy v lokálním jazyce (např. Pro české GLAMI v češtině). Pokud informace o materiálu zboží nemáte, vyžádejte si je od vašich dodavatelů.

Příklad specifikace materiálu produktu na GLAMI. Zdroj: glami.cz
Příklad specifikace materiálu bundy na GLAMI. Zdroj: glami.cz

Buďte připraveni na zavedení této důležité novinky na GLAMI. Ověřte, jaké všechny informace o produktech posíláte ve feedu a doplňte podstatná data, která chybí. Spravujete inzerci na GLAMI pomocí Mergada a využili byste odbornou pomoc? Napište nám na naši podporu.

 

Mohlo by vás zajímat:

Získejte více z GLAMI díky jeho novinkám na rok 2019

Fashion srovnávač GLAMI v roce 2018 opět posunul dál svoje služby. Rozšířil pole působnosti do dalších států, spustil rozsáhlou televizní kampaň, e-shopům pomohl k nákupům v hodnotě přesahující 2 miliardy. Co je letos před ním? Jaké novinky pro své uživatele chystá?

01.03.2019
Rozšiřte řady svých zákazníků při podzimních slevových akcích

Druhá polovina podzimu přináší prodejcům největší zisky za celý rok. Do tohoto období se v ČR soustředí i několik slevových akcí, které jim k větším ziskům pomáhají. Zúčastněte se jich i s vašimi či klientskými e-shopy, je nejvyšší čas se připravit.

25.10.2018
Nastavte si GLAMI piXel v modulu Mergado Marketing Pack

Mergado Marketing Pack je modul, který umí propojit Mergado s často používanými e-shopovými platformami. Nově mezi funkce modulu přibyla možnost nastavení GLAMI piXelu, a to pro všechny tři podporované platformy – PrestaShop, Magento a WooCommerce.

23.10.2018

Komentáře

Pod článkem na BESTETO blogu o materiálech na GLAMI se tvoří diskuse. Přispěl i Oskar Stierand z GLAMI. Jeno stanovisko je podnětné. Tak píši pro info.

Michal Janík (admin)/Středa, 15. Květen 2019 - 8:46

Přidat komentář