S plánovačem přegenerování si v MERGADU nastavíte aktualizace feedu podle vlastních potřeb

Lukáš Horák
13. 6. 2023
3 minuty čtení

Potřebujete nastavit aktualizace produktových dat v časech, kdy to pro svůj projekt nejvíce potřebujete? MERGADO Editor toto dosud prováděl automaticky v rámci přegenerování feedu.

Potřebujete nastavit aktualizace produktových dat v časech, kdy to pro svůj projekt nejvíce potřebujete? MERGADO Editor toto dosud prováděl automaticky v rámci přegenerování feedu. Nově si pomocí plánovače dokážete vytvořit vlastní časový plán, kdy se budou vaše datové feedy sami automaticky aktualizovat. Pojďme si funkci představit blíže.

Vyberte si vlastní časy, kdy chcete, ať MERGADO přegeneruje vaše data

Přegenerování feedu zajistí, že data produktů jsou na výstupu z MERGADA co nejaktuálnější (odpovídají například aktuálnímu stavu cen, zásob, atd.). MERGADO Editor ho dosud plánoval automaticky podle četnosti změn ve vstupním feedu. Takto to má v současnosti i ve výchozím nastavení.

Pokud začnete používat funkci plánovače přegenerování získáváte možnost plánovat aktualizace výstupních feedů na časy, které odpovídají specifickým potřebám vašeho online obchodního systému.

PŘÍKLAD

  • Víte, že vámi používaný reklamní systém aktualizuje data produktů v konkrétní hodiny.
  • Existuje tedy riziko, že automatické přegenerování MERGADA by mohlo začít zpracovávat váš vstupní feed příliš brzy.
  • PROTO: S novou funkcí ručního plánovače si jednoduše určíte čas, kdy chcete, aby se vaše feedy začaly přegenerovávat.

Co umí aktuální verze plánovače přegenerování

Základní verze ručního plánovače nabízí možnost nastavení automatického přegenerování – a to dvakrát denně v konkrétní hodiny s minimálním časovým odstupem 6 hodin. Ve vybrané časové úseky bude váš projekt přegenerovaný každý den.

Důležité informace:

  • Aktuální verze plánovače je zdarma. V budoucnu ji začneme nabízet jako placenou službu. 
  • Funkce je dostupná pouze pro projekty na MERGADO 2
  • Plánovačem nastavíte čas, kdy je projekt zařazen do fronty k přegenerování. Konečný čas přegenerování se může lišit!
  • Nastavení je v UTC (Universal Time Coordinated) čase. 
  • Přegenerování je platné pouze pro daný projekt.
  • Pokud nastavíte přegenerování pouze jednou za den, může dojít k ovlivnění chodu aplikacíMERGADO Store.

NEZAPOMEŇTE

  1. Jaké časové úseky jsou pro vás online systém ty nejvhodnější? Napište na náš support a tím nám pomůžete plánovač přegenerování vylepšit.
  2. Fronta na zpracování projektů s nastaveným časem přegenerování je menší než pro všechny ostatní projekty. V případě, že vám stačí přegenerování jedenkrát nebo dvakrát za den, je pro vás toto nastavení výhodnější.

Kde mohu změnit čas přegenerování

V MERGADO Editoru čas změníte touto cestouNastavení -> Přegenerování -> Nastavení přegenerování -> Plán přegenerování -> Upravit.

Jak budeme při vylepšování funkce postupovat

Vyzkoušejte si plánovač přegenerování a dejte nám vědět, co si o jeho používání myslíte do tohoto vlákna na fóru nebo na naši podporu. Budeme ho důkladně analyzovat, ale také dáme na vaši zpětnou vazbu, co by jeho následující verze měla obsahovat.

Ještě nepoužíváte MERGADO 2

Pomocí MERGADO 2 dokážete ještě lépe zpřesnit inzerci na stovkách reklamních platforem. Abyste mohli zrychlit a zjednodušit svoji dosavadní práci, provedli jsme v něm mnoho velkých i menších změn. Během léta 2023 postupně spustíme automatický převod všech projektů z původní na novou verzi MERGADO Editoru. Podívejte se, kdy vás čeká a jak se na práci v MERGADO 2 co nejlépe připravit už nyní.

Modernizovaná verze MERGADO Editoru přináší mnoho užitečných funkcí a nástrojů, které vám budou schopnými partnery pro správu datových feedů. Ještě stále nastavujete inzerci svých či klientských e‑shopů ručně? Vyzkoušejte MERGADO na 30 dní zdarma a získejte představu, kde všude vám ušetří práci.

Mergado na 30 dní zdarma
  • upravíte si feed sami a ušetříte náklady za práci programátora
  • plný přístup ke všem funkcím už ve zkušební verzi

Mohlo by vás zajímat:

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.