Využívejte cenná data z reklamních systémů s novou aplikací Clicking Goat

Lukáš Horák
4. 4. 2023
2 minuty čtení

Reklamní systémy poskytují mnoho užitečných dat. Ale ne každý uživatel s nimi pracuje. Máme pro vás způsob, jak z toho udělat konkurenční výhodu. Zdokonalte svoji inzerci s aplikací Clicking Goat.

Reklamní systémy poskytují mnoho užitečných dat. Ale ne každý uživatel s nimi pracuje. Máme pro vás způsob, jak z toho udělat konkurenční výhodu. Zdokonalte svoji inzerci s aplikací Clicking Goat. Ta data dokáže zapsat do exportu v MERGADO Editoru, abyste s nimi mohli pracovat jako s novými elementy.

Jak funguje Clicking Goat

  1. Nastavíte datový zdroj – aplikace se v současnosti zaměřuje na podporu PPC systému Sklik z nabídky vyhledávače Seznam.cz.
  2. Následně vytvoříte elementy, které z tohoto datového zdroje čerpají data. V případě Skliku jde o dva elementy, které obsahují: 
    1. průměrnou cenu prokliku (CPC)
    2. průměrnou vyhledávanost klíčového slova za poslední dva měsíce
  3. Vybere tedy element z exportu, odkud se mají brát data, a element, do kterého se výstupy mají zapisovat.
  4. Clicking Goat se aktivuje při přegenerování exportu v MERGADO Editoru. Obvykle potřebuje dvě přegenerování – při prvním data načte, při druhém do exportu zapíše.
Vyzkoušejte aplikaci Clicking Goat

Využívejte cenná data z reklamních systémů. S aplikací Clicking Goat je zapíšete do exportu v MERGADO Editoru, abyste s nimi mohli pracovat jako s novými elementy.

PPC specialisté zpřesní své kampaně pro Sklik

Aplikace Clicking Goat jako první podporuje PPC reklamní systém Sklik. Z něj umí získat průměrnou vyhledávanost či průměrnou cenu za proklik a tyto informace zapsat do elementu v exportu. 

Jak vám Clicking Goat pomůže při tvorbě PPC kampaní:

  • Data dokážete napojit do exportů MERGADO Editoru a kombinovat s dalšími nástroji.
  • jednoduché použití.
  • Sami nastavíte, jaká data chcete čerpat a co s nimi uděláte.
  • Funguje ihned po zapnutí. Nemusíte zaměstnávat vývojáře.

Do exportu v MERGADU s ní nově zapíšete elementy:

  • CG_SKLIK_AVG_CPC – průměrná cena za proklik pro dané klíčové slovo
  • CG_SKLIK_AVG_SEARCH_COUNT – průměrná hledanost klíčového slova za poslední dva měsíce

Postup:

  1. V intuitivním rozhraní napojíte datový zdroj Sklik pomocí API klíče.
  2. Následně můžete vytvářet pravidla, která zapíší do exportu hodnoty.
  3. Určíte:
    1. Element, který obsahuje klíčové slovo.
    2. Element, do kterého Clicking Goat zapíše výstupní hodnotu.

NEZAPOMEŇTE:

  • Clicking Goat v exportu MERGADO Editoru vytváří jedno pravidlo, kterým zároveň čte i zapisuje data. Nové hodnoty při prvním setkání přečte a zařadí do fronty ke zpracování. Získané hodnoty zapíše nejdříve při druhém běhu pravidel.
  • Je to dáno tím, že Sklik API má omezený počet dotazů, který do něj můžete zaslat. Pokud byste do něj poslali např. 50 000 klíčových slov, získat hodnoty bude nějaký čas trvat. Ovšem po získání jsou hodnoty uložené do mezipaměti a další zpracování je rychlejší.

Zautomatizujte si práci s aplikací Clicking Goat. Kromě Skliku brzo chystáme i podporu dalších reklamních systémů. O všech novinkách vás budeme pravidelně informovat v tomto vláknu na našem fóru. Máte zpětnou vazbu či tipy, jak aplikaci vylepšit? Napište jejím autorům a zapojte se do zdokonalení jejích funkcí.

Mohlo by vás zajímat:

Lukáš Horák

Lukáš se v Mergadu stará o většinu komunikace v češtině. Prostřednictvím blogu, e‑mailu a sociálních sítí pravidelně zásobuje čtenáře aktualitami z e‑commerce a novinkami a tipy z Mergada. Pokud zrovna není copywriterem, užívá si prosté věci jako badminton, výlety mezi utajené skvosty osmdesátkové hudby a plody moře podávané s červeným vínem.