Prezentace z přednášky Michala Janíka (Mergado) na E‑shop víkendu 2015

Článek zveřejněn 03. 08. 2015
| 1 minuta čtení

O čem mluvil Michal na E‑shop víkendu:

  • o cílech e‑shopů, u významu jejich definice v rámci týmu i v kontaktu s marketingovou agenturou či interním marketingovým specialistou
  • jak se podílejí jednotlivé části nabídky zboží e‑shopu na dosahování cíle
  • o Mergadově analytice, analytických dimenzích kategorie zboží, výrobce, cena zboží či den v týdnu a o otázkách, které lze položit pro lepší pochopení dosahování cílů e‑shopu
  • o marketingových opatřeních ve vyhledávačích zboží i mimo ně…

Michalova prezentace z E‑shop víkendu:

 

Chcete se dozvědět o svém e‑shopu víc? Vyzkoušejte si Mergado, včetně analytiky >

 

 

Napsal / pan Mergado / 03. 08. 2015
Pan Mergado je největší dříč v našem týmu. Maká ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu píše návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, je to virtuální postava, ale my ho máme rádi. Fakt.

Přidat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Přidáním komentáře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.