Prezentace z přednášky Michala Janíka (Mergado) na ShopExpo 2015
Článek zveřejněn 09. 06. 2015
|
1 minuta čtení
O čem mluvil Michal na ShopExpo:
- o různých cílech e‑shopů, a jak moc důležité je jejich stanovení i vysvětlení marketingovým specialistům (a ostatním členům týmu samozřejmě taky)
- o tom, které položky zboží se podílejí na dosažení cílů e‑shopu
- položil řadu otázek, které mohou vzniknout při analýze dat e‑shopu z Heureky či Zboží.cz
- ukázal grafy Mergadovy zánovní analytiky
- ukázal příklady využití odpovědí na správně položené otázky jak ve vyhledávačích zboží, tak v SEO, PPC, copywritingu…
Michalova prezentace ze ShopExpo
Chcete se dozvědět, jak si stojí váš e‑shop? Vyzkoušejte Mergado, včetně jeho analytiky >
Napsal / pan Mergado / 09. 06. 2015
Pan Mergado je největší dříč v našem týmu. Maká ve dne i v noci, aby byla data e‑shopů v tom nejlepším pořádku a přinášela užitek. Zde na blogu píše návody, zprávy i své vlastní názory. No ano, je to virtuální postava, ale my ho máme rádi. Fakt.
Témata:
Novinky v Mergadu
Přidat nový komentář