Jak na online expanzi do Německa – Milan Fiala, eVisions

Chcete se se svým e-shopem vydat na německý trh a ocenili byste rady od zkušených marketérů? V tom případě nepřepínejte – do studia Mergado TV jsme si pozvali specialistu na expanzi do Německa. Milan Fiala z agentury eVisions vám v rozhovoru prozradí všechno, co potřebujete znát, abyste se úspěšně prosadili na mezinárodní e-commerce.

V rozhovoru se dozvíte:

01:26 Jaké jsou výhody expanze do Německa?

03:12 S jakými chybnými očekáváními a představami o německém trhu se Milan setkává?

06:13 Je potřeba rozlišovat cenovou politiku pro Německo a pro zbytek Evropy?

08:14 Jaké jsou nejčastější chyby při expanzi do Německa a proč Milan doporučuje analýzu trhu?

12:25 Jak pomáhá eVisions při cenotvorbě?

13:27 Jsou úkony, u kterých se dá na expanzi ušetřit?

14:55 Jaké největší rozdíly vidí Milan v chování zákazníka na německém trhu?

17:43 Řeší eVisions i expanzi na Amazon?

21:34 Jaká je situace na německém trhu po karanténě?

23:44 V čem Milan vidí rozdíly mezi německou a českou/slovenskou e-commerce?
 

Zajímá vás, co jsou důležité kroky při expanzi na zahraniční trhy? Využijte letní období a připravte e-shop pro nové zákazníky spolu s ShopAlikem. Konkrétní tipy vás provedou všemi fázemi od přípravy po první kampaně.

 

Mohlo by vás zajímat:

Jak účinně upravovat feedy pro srovnávače zboží – Dita Středová & Eliška Bielková, eBRÁNA

Získejte s agenturou eBRÁNA cenné tipy, jak rozšířit inzerci na největší hráče mezi srovnávači zboží. Kam při úpravě XML feedu potřebujete zaměřit nejvíc pozornosti? A jak si poradit s požadovanými specifikacemi srovnávačů? Specialistky na online marketing Dita Středová a Eliška Bielková nám pro Mergado TV pověděly, jak vytváří úspěšné e-shopové strategie.

15.07.2020
Využijte expo chytře: Jak propagovat stánek na e-commerce veletrhu?

Jak chytře propagovat své zboží či služby během e-commerce veletrhu? Je chytré zveřejňovat selfies z takové události na vašich sociálních sítích? Nebo nabízet pivo potenciálním zákazníkům? Využijte čas karantény na pořádnou přípravu vašeho stánku pomocí tohoto vlogu.

30.03.2020
Na co se zaměřovat při cenotvorbě – Marek Sýkora, Shockmarket

Cenotvorba je jeden z nejdůležitějších úkonů marketérů a provozovatelů e-shopů. Abychom vám přinesli odborný náhled, pozvali jsme do studia Mergado TV Marka Sýkoru z agentury Shockmarket.

20.02.2020

Přidat komentář